Ha! .er wordt ineens veel duidelijkquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heeft je moeder je al verteld dat je de dochter van Ernst Jansz bent?
had ik dat al verteld?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt familie in Babyloniënbroek?
Ik had een bijbaantje op de markt en we verkochten destijds als enige in Assen en Groningen buttons (plus polsbandjes etc.) .... was een bijproduct totdat Doe Maar populair werd....was niet aan te slepen. Met vuilniszakken tegelijk. Te bizar, maar wel heel erg leuk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik was te jong om echt te soppen maar mijn zussen én moeder waren weg van ze.
Polsbandjes! Die wilde ik wel perse hebben
Had ik al verteld dat je hier prima integreert?quote:Had ik al verteld dat Ernst Janz een studiegenoot van mijn moeder was?
(voor een jaartje dan)
In dit geval kan je er vanuit gaan dat het geheel anders ligtquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Steeds wanneer je dat denkt is het toch weer anders.
Te vroeg en te langzaam ook nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het geen reclame, te laat of te snel...
Als je die docu ook ziet was het te bizar voor woorden..al die hysterische pre-pubers met hun korte kapseltjes en blauwe mascaraquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had een bijbaantje op de markt en we verkochten destijds als enige in Assen en Groningen buttons (plus polsbandjes etc.) .... was een bijproduct totdat Doe Maar populair werd....was niet aan te slepen. Met vuilniszakken tegelijk. Te bizar, maar wel heel erg leuk.
[..]
Had ik al verteld dat je hier prima integreert?
Door die jankende, brullende kutmutsjes met hun roze/groene fluoriserende meuk kon ik Doe Maar in het openbar niet meer leuk vinden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als je die docu ook ziet was het te bizar voor woorden..al die hysterische pre-pubers met hun korte kapseltjes en blauwe mascara
Goed verdienen voor je baas dan in die tijd!
Vond je het zelf ook leuke muziek?
dank, doe mijn best![]()
Over kattengejank gesproken...quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik vroeg dan aan Bertus, wat is dat voor dwaas op de fiets?
"Ow, da's Marianne"
Ik ken jouw toch..quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kent Bertus Staigerpaip niet.
Ja dat kan ik me wel voorstellen. Niet cool dat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Door die jankende, brullende kutmutsjes met hun roze/groene fluoriserende meuk kon ik Doe Maar in het openbar niet meer leuk vinden.
Was slecht voor je image...
Als middelbare scholier was het een lucratief (en leuk!) bijbaantje en mijn baas heeft er zeker een paar leuke centen aan over gehouden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:20 schreef Voxs het volgende:
Als je die docu ook ziet was het te bizar voor woorden..al die hysterische pre-pubers met hun korte kapseltjes en blauwe mascara
Goed verdienen voor je baas dan in die tijd!
Vond je het zelf ook leuke muziek?
Ze stonden rond huis van Henny in de hoogtijdagen, het was wel grappig om te zien.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me wel voorstellen. Niet cool dat.
ik heb 'n keer gewerkt bij de oma van Jody Bernalquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Had ik al verteld dat Hennie Vrienten mijn overbuurman was?
Stond ik dan met mijn kale kop, Harrington, opgerolde broekspijpen, bretels langs de dijen en Dr. Martens (met steelcaps) tussen soppende, naar adem snakkende, hysterische personen die wegens gebrek aan borsten nog niet herkenbaar waren als aankomende vrouwen, maar hun stemmen verraadde hen...quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me wel voorstellen. Niet cool dat.
Ik zie het voor me.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stond ik dan met mijn kale kop, Harrington, opgerolde broekspijpen, bretels langs de dijen en Dr. Martens (met steelcaps) tussen soppende, naar adem snakkende, hysterische personen die wegens gebrek aan borsten nog niet herkenbaar waren als aankomende vrouwen, maar hun stemmen verraadde hen...
Jawel, heb daarna nooit meer een Doe Maar-concert bezocht...quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zie het voor me.
Ik moet lachen. Arme jij. Totaal uit je element. Beetje kunnen verwerken?
De opa van Charlene die 2e werd heeft een peerd gekocht van me.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:27 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb 'n keer gewerkt bij de oma van Jody Bernal
zeker goeie winst gemaaktquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De opa van Charlene die 2e werd heeft een peerd gekocht van me.
Tweede bij wat? Met je ster op het ijs? Met klank van de plank?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De opa van Charlene die 2e werd heeft een peerd gekocht van me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |