Kringlooptopic eens kijken? Of bij Fokkers helpen Fokkers?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:35 schreef sacha het volgende:
heeft iemand nog een ouderwetse typemachine staan die ik mag kopen?
Ik had toen geen idee wat hij bedoelde, nu wel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kingtown zei een tijdje geleden iets wat zeer geldt voor de SC.
Teveel, te vaak met elkaar aan de praat daar. Als je elkaar dan niet ligt, dan gaat het geheid een keer fout.
Jammer, dat.
In Utopia staan er een paarquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:35 schreef sacha het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Congratz met je topic openen-ontmaagding in 40+ .
Dank. die had ik wel nodig..quote:
Het mag van mij allebei achterwege blijven.quote:
Ben steeds te laat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Congratz met je topic openen-ontmaagding in 40+ .
Al die emoties de afgelopen dagen ... Goed gedaan hoorquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank. die had ik wel nodig..
Pfieuw..
De schutting gaat er komen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het mag van mij allebei achterwege blijven.
Ik heb er een maar die doe ik niet weg.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:35 schreef sacha het volgende:
Maar Robbie Kerkhof heeft jaren lang de buuf onheus bejegend.quote:
Ik kan hem nog steeds meezingenquote:
Ik wel, lekker snel gaat iequote:Op dinsdag 9 september 2014 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb die nog nooit meegezongen...
Zit 'ie in die tas?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:56 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb er een maar die doe ik niet weg.
[ afbeelding ]
>>>>
kringloop-winkel
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:56 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb er een maar die doe ik niet weg.
[ afbeelding ]
Veel van die nummers nog.quote:
Nee, die heb ik helaas gemist, ik hoorde er achteraf pas over.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Me too.
Heb je die docu nog over ze gezien....begin dit jaar ofzo?
Ik alleen deze.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb die nog nooit meegezongen...
Bij de kringloopwinkel zie ik ze vaak genoeg.quote:
Mocht je een keer de tijd hebben, dan staat hij op YT:quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, die heb ik helaas gemist, ik hoorde er achteraf pas over.
ik zie nooit een kringloopwinkelquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:00 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Bij de kringloopwinkel zie ik ze vaak genoeg.
Ik ken deze niet eens.quote:
Jij was 1 van die meisjes die ik hun zakgeld afgetroggeld heb door ze buttons, armbandjes, beenwarmers en meer van dat soort meuk aan te smeren?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Veel van die nummers nog.
Op de buik voor de platenspeler en dan maar mee bleren
(vroeger dan he!)
quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Had ik al verteld dat Hennie Vrienten mijn overbuurman was?
Het was 1981 of zoiets.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mocht je een keer de tijd hebben, dan staat hij op YT:
had ik al verteld dat dat mijn neef is?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kent Bertus Staigerpaip niet.
Ik was te jong om echt te soppen maar mijn zussen én moeder waren weg van ze.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij was 1 van die meisjes die ik hun zakgeld afgetroggeld heb door ze buttons, armbandjes, beenwarmers en meer van dat soort meuk aan te smeren?
Heeft je moeder je al verteld dat je de dochter van Ernst Jansz bent?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat Ernst Janz een studiegenoot van mijn moeder was?
(voor een jaartje dan)
Je hebt familie in Babyloniënbroek?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:10 schreef sacha het volgende:
[..]
had ik al verteld dat dat mijn neef is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |