Kringlooptopic eens kijken? Of bij Fokkers helpen Fokkers?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:35 schreef sacha het volgende:
heeft iemand nog een ouderwetse typemachine staan die ik mag kopen?
Ik had toen geen idee wat hij bedoelde, nu wel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kingtown zei een tijdje geleden iets wat zeer geldt voor de SC.
Teveel, te vaak met elkaar aan de praat daar. Als je elkaar dan niet ligt, dan gaat het geheid een keer fout.
Jammer, dat.
In Utopia staan er een paarquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:35 schreef sacha het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Congratz met je topic openen-ontmaagding in 40+ .
Dank. die had ik wel nodig..quote:
Het mag van mij allebei achterwege blijven.quote:
Ben steeds te laat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Congratz met je topic openen-ontmaagding in 40+ .
Al die emoties de afgelopen dagen ... Goed gedaan hoorquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank. die had ik wel nodig..
Pfieuw..
De schutting gaat er komen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het mag van mij allebei achterwege blijven.
Ik heb er een maar die doe ik niet weg.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:35 schreef sacha het volgende:
Maar Robbie Kerkhof heeft jaren lang de buuf onheus bejegend.quote:
Ik kan hem nog steeds meezingenquote:
Ik wel, lekker snel gaat iequote:Op dinsdag 9 september 2014 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb die nog nooit meegezongen...
Zit 'ie in die tas?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:56 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb er een maar die doe ik niet weg.
[ afbeelding ]
>>>>
kringloop-winkel
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:56 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb er een maar die doe ik niet weg.
[ afbeelding ]
Veel van die nummers nog.quote:
Nee, die heb ik helaas gemist, ik hoorde er achteraf pas over.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Me too.
Heb je die docu nog over ze gezien....begin dit jaar ofzo?
Ik alleen deze.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb die nog nooit meegezongen...
Bij de kringloopwinkel zie ik ze vaak genoeg.quote:
Mocht je een keer de tijd hebben, dan staat hij op YT:quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, die heb ik helaas gemist, ik hoorde er achteraf pas over.
ik zie nooit een kringloopwinkelquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:00 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Bij de kringloopwinkel zie ik ze vaak genoeg.
Ik ken deze niet eens.quote:
Jij was 1 van die meisjes die ik hun zakgeld afgetroggeld heb door ze buttons, armbandjes, beenwarmers en meer van dat soort meuk aan te smeren?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Veel van die nummers nog.
Op de buik voor de platenspeler en dan maar mee bleren
(vroeger dan he!)
quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Had ik al verteld dat Hennie Vrienten mijn overbuurman was?
Het was 1981 of zoiets.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mocht je een keer de tijd hebben, dan staat hij op YT:
had ik al verteld dat dat mijn neef is?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kent Bertus Staigerpaip niet.
Ik was te jong om echt te soppen maar mijn zussen én moeder waren weg van ze.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij was 1 van die meisjes die ik hun zakgeld afgetroggeld heb door ze buttons, armbandjes, beenwarmers en meer van dat soort meuk aan te smeren?
Heeft je moeder je al verteld dat je de dochter van Ernst Jansz bent?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat Ernst Janz een studiegenoot van mijn moeder was?
(voor een jaartje dan)
Je hebt familie in Babyloniënbroek?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:10 schreef sacha het volgende:
[..]
had ik al verteld dat dat mijn neef is?
Ha! .er wordt ineens veel duidelijkquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heeft je moeder je al verteld dat je de dochter van Ernst Jansz bent?
had ik dat al verteld?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt familie in Babyloniënbroek?
Ik had een bijbaantje op de markt en we verkochten destijds als enige in Assen en Groningen buttons (plus polsbandjes etc.) .... was een bijproduct totdat Doe Maar populair werd....was niet aan te slepen. Met vuilniszakken tegelijk. Te bizar, maar wel heel erg leuk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik was te jong om echt te soppen maar mijn zussen én moeder waren weg van ze.
Polsbandjes! Die wilde ik wel perse hebben
Had ik al verteld dat je hier prima integreert?quote:Had ik al verteld dat Ernst Janz een studiegenoot van mijn moeder was?
(voor een jaartje dan)
In dit geval kan je er vanuit gaan dat het geheel anders ligtquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Steeds wanneer je dat denkt is het toch weer anders.
Te vroeg en te langzaam ook nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het geen reclame, te laat of te snel...
Als je die docu ook ziet was het te bizar voor woorden..al die hysterische pre-pubers met hun korte kapseltjes en blauwe mascaraquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had een bijbaantje op de markt en we verkochten destijds als enige in Assen en Groningen buttons (plus polsbandjes etc.) .... was een bijproduct totdat Doe Maar populair werd....was niet aan te slepen. Met vuilniszakken tegelijk. Te bizar, maar wel heel erg leuk.
[..]
Had ik al verteld dat je hier prima integreert?
Door die jankende, brullende kutmutsjes met hun roze/groene fluoriserende meuk kon ik Doe Maar in het openbar niet meer leuk vinden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als je die docu ook ziet was het te bizar voor woorden..al die hysterische pre-pubers met hun korte kapseltjes en blauwe mascara
Goed verdienen voor je baas dan in die tijd!
Vond je het zelf ook leuke muziek?
dank, doe mijn best![]()
Over kattengejank gesproken...quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik vroeg dan aan Bertus, wat is dat voor dwaas op de fiets?
"Ow, da's Marianne"
Ik ken jouw toch..quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kent Bertus Staigerpaip niet.
Ja dat kan ik me wel voorstellen. Niet cool dat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Door die jankende, brullende kutmutsjes met hun roze/groene fluoriserende meuk kon ik Doe Maar in het openbar niet meer leuk vinden.
Was slecht voor je image...
Als middelbare scholier was het een lucratief (en leuk!) bijbaantje en mijn baas heeft er zeker een paar leuke centen aan over gehouden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:20 schreef Voxs het volgende:
Als je die docu ook ziet was het te bizar voor woorden..al die hysterische pre-pubers met hun korte kapseltjes en blauwe mascara
Goed verdienen voor je baas dan in die tijd!
Vond je het zelf ook leuke muziek?
Ze stonden rond huis van Henny in de hoogtijdagen, het was wel grappig om te zien.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me wel voorstellen. Niet cool dat.
ik heb 'n keer gewerkt bij de oma van Jody Bernalquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Had ik al verteld dat Hennie Vrienten mijn overbuurman was?
Stond ik dan met mijn kale kop, Harrington, opgerolde broekspijpen, bretels langs de dijen en Dr. Martens (met steelcaps) tussen soppende, naar adem snakkende, hysterische personen die wegens gebrek aan borsten nog niet herkenbaar waren als aankomende vrouwen, maar hun stemmen verraadde hen...quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me wel voorstellen. Niet cool dat.
Ik zie het voor me.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stond ik dan met mijn kale kop, Harrington, opgerolde broekspijpen, bretels langs de dijen en Dr. Martens (met steelcaps) tussen soppende, naar adem snakkende, hysterische personen die wegens gebrek aan borsten nog niet herkenbaar waren als aankomende vrouwen, maar hun stemmen verraadde hen...
Jawel, heb daarna nooit meer een Doe Maar-concert bezocht...quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zie het voor me.
Ik moet lachen. Arme jij. Totaal uit je element. Beetje kunnen verwerken?
De opa van Charlene die 2e werd heeft een peerd gekocht van me.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:27 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb 'n keer gewerkt bij de oma van Jody Bernal
zeker goeie winst gemaaktquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De opa van Charlene die 2e werd heeft een peerd gekocht van me.
Tweede bij wat? Met je ster op het ijs? Met klank van de plank?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De opa van Charlene die 2e werd heeft een peerd gekocht van me.
Zo'n zing programma op TV, Jody Bernal werd daar 1e toen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tweede bij wat? Met je ster op het ijs? Met klank van de plank?
que si que noquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n zing programma op TV, Jody Bernal werd daar 1e toen.
Bernal schreef een eigen versie van dit lied, dat hij ten gehore bracht bij het televisieprogramma Your Big Break, een talentenjacht van RTL 4, gepresenteerd door Fabienne de Vries. Hoewel hij de talentenjacht niet won van Judith Jobse, werd het nummer als gevolg van enthousiaste reacties op single uitgebracht, en al snel stond het op de nummer 1-positie van de Nederlandse en Belgische hitparadesquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n zing programma op TV, Jody Bernal werd daar 1e toen.
Dan was die Bernal 2e en Charlene 3e.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bernal schreef een eigen versie van dit lied, dat hij ten gehore bracht bij het televisieprogramma Your Big Break, een talentenjacht van RTL 4, gepresenteerd door Fabienne de Vries. Hoewel hij de talentenjacht niet won van Judith Jobse, werd het nummer als gevolg van enthousiaste reacties op single uitgebracht, en al snel stond het op de nummer 1-positie van de Nederlandse en Belgische hitparades
Hahaquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als middelbare scholier was het een lucratief (en leuk!) bijbaantje en mijn baas heeft er zeker een paar leuke centen aan over gehouden.
Was geen diehard fan, maar vond het wel hele leuke muziek. (ska) Paar keer ook bij optredens geweest. Na een half uur stond je bijna vooraan, omdat de meiden die voor je stonden vanzelf wegvielen.
![]()
Op Pinkpop werden ze trouwens zo ongeveer van het podium gekogeld. Té populair bij de verkeerde leeftijdsgroep.
Laten we de feiten wel zuiver houden, ja...quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan was die Bernal 2e en Charlene 3e.
Ik kan het me niet herinneren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Was overigens wel een voorloper van alle shit nu dat programma.
Ik weet het ook alleen maar omdat ik goed verkocht heb.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan het me niet herinneren.
Top of Flop wel...
Was dat niet de Soundmixshow en daarvoor de Playbackshow?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Was overigens wel een voorloper van alle shit nu dat programma.
Dat was nog erger.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Was dat niet de Soundmixshow en daarvoor de Playbackshow?
Hennie Huisman doet het met paarden, dus Piet zal hem wel kennen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Was dat niet de Soundmixshow en daarvoor de Playbackshow?
Een nep paarden figuur is het.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hennie Huisman doet het met paarden, dus Piet zal hem wel kennen.
Mijn zus ook. Maar of Piet haar kent? Wie weet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hennie Huisman doet het met paarden, dus Piet zal hem wel kennen.
Die wereld is niet zo groot. Waar rijdt ze op?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Mijn zus ook. Maar of Piet haar kent? Wie weet.
scheve schaatsquote:Op woensdag 10 september 2014 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die wereld is niet zo groot. Waar rijdt ze op?
RTL4 wordt door mij geboycot.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:59 schreef just me het volgende:
Bernal schreef een eigen versie van dit lied, dat hij ten gehore bracht bij het televisieprogramma Your Big Break, een talentenjacht van RTL 4,
wat boycot jij niet ?quote:Op woensdag 10 september 2014 00:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
RTL4 wordt door mij geboycot.
Welk merk paard? Al sla je me dood. Ik heb niet zoveel met paarden. In tegenstelling tot mijn zus, zwager en haar dochter.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die wereld is niet zo groot. Waar rijdt ze op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |