Zo'n zing programma op TV, Jody Bernal werd daar 1e toen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tweede bij wat? Met je ster op het ijs? Met klank van de plank?
que si que noquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n zing programma op TV, Jody Bernal werd daar 1e toen.
Bernal schreef een eigen versie van dit lied, dat hij ten gehore bracht bij het televisieprogramma Your Big Break, een talentenjacht van RTL 4, gepresenteerd door Fabienne de Vries. Hoewel hij de talentenjacht niet won van Judith Jobse, werd het nummer als gevolg van enthousiaste reacties op single uitgebracht, en al snel stond het op de nummer 1-positie van de Nederlandse en Belgische hitparadesquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n zing programma op TV, Jody Bernal werd daar 1e toen.
Dan was die Bernal 2e en Charlene 3e.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bernal schreef een eigen versie van dit lied, dat hij ten gehore bracht bij het televisieprogramma Your Big Break, een talentenjacht van RTL 4, gepresenteerd door Fabienne de Vries. Hoewel hij de talentenjacht niet won van Judith Jobse, werd het nummer als gevolg van enthousiaste reacties op single uitgebracht, en al snel stond het op de nummer 1-positie van de Nederlandse en Belgische hitparades
Hahaquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als middelbare scholier was het een lucratief (en leuk!) bijbaantje en mijn baas heeft er zeker een paar leuke centen aan over gehouden.
Was geen diehard fan, maar vond het wel hele leuke muziek. (ska) Paar keer ook bij optredens geweest. Na een half uur stond je bijna vooraan, omdat de meiden die voor je stonden vanzelf wegvielen.
![]()
Op Pinkpop werden ze trouwens zo ongeveer van het podium gekogeld. Té populair bij de verkeerde leeftijdsgroep.
Laten we de feiten wel zuiver houden, ja...quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan was die Bernal 2e en Charlene 3e.
Ik kan het me niet herinneren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Was overigens wel een voorloper van alle shit nu dat programma.
Ik weet het ook alleen maar omdat ik goed verkocht heb.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan het me niet herinneren.
Top of Flop wel...
Was dat niet de Soundmixshow en daarvoor de Playbackshow?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Was overigens wel een voorloper van alle shit nu dat programma.
Dat was nog erger.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Was dat niet de Soundmixshow en daarvoor de Playbackshow?
Hennie Huisman doet het met paarden, dus Piet zal hem wel kennen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Was dat niet de Soundmixshow en daarvoor de Playbackshow?
Een nep paarden figuur is het.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hennie Huisman doet het met paarden, dus Piet zal hem wel kennen.
Mijn zus ook. Maar of Piet haar kent? Wie weet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hennie Huisman doet het met paarden, dus Piet zal hem wel kennen.
Die wereld is niet zo groot. Waar rijdt ze op?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Mijn zus ook. Maar of Piet haar kent? Wie weet.
scheve schaatsquote:Op woensdag 10 september 2014 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die wereld is niet zo groot. Waar rijdt ze op?
RTL4 wordt door mij geboycot.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:59 schreef just me het volgende:
Bernal schreef een eigen versie van dit lied, dat hij ten gehore bracht bij het televisieprogramma Your Big Break, een talentenjacht van RTL 4,
wat boycot jij niet ?quote:Op woensdag 10 september 2014 00:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
RTL4 wordt door mij geboycot.
Welk merk paard? Al sla je me dood. Ik heb niet zoveel met paarden. In tegenstelling tot mijn zus, zwager en haar dochter.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die wereld is niet zo groot. Waar rijdt ze op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |