Je post was inspiratie voor mij om voor as. zondag een restaurantbezoek te boeken.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mmm, zo lekker. Gelukkig hoef ik straks niet naar de tandarts.
Zeer graag gedaan!quote:Op woensdag 10 september 2014 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je post was inspiratie voor mij om voor as. zondag een restaurantbezoek te boeken.
Dank voor je post dus...
Dat zou pas marktwerking in de zorg zijn, dat je gewoon op kieskeurg (of de tweakers pricewatch) zou kunnen uitzoeken wat een wortelkanaalbehandeling bij welke tandarts kost...quote:Op woensdag 10 september 2014 12:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is bij een tandarts inderdaad wel wat lastig om eerst met je kiespijn naar huis te gaan om uit te zoeken wat het gaat kosten
Ik associeerde 'truffelsalami' met dit restaurant en hun kaart:quote:Op woensdag 10 september 2014 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeer graag gedaan!
Hebben ze daar iets speciaals dat mijn post jou aan dat restaurant herinnert?
Ik heb nog wel eens wat gekocht bij Dick Passchierquote:Op woensdag 10 september 2014 10:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een elfstedenkruisje uit 56
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Helaas, die handtekening was op een bierviltje want zijn vader had een café in Puttershoek en dat bierviltje ben ik al jaaaren kwijt...quote:
Dat is bij mij hetzelfde, ik kom bij dezequote:Op woensdag 10 september 2014 13:01 schreef Leandra het volgende:
Niet dat ik daar dan naartoe zou gaan, want ik ben doodsbang voor de tandarts en allang blij dat ik een tandarts heb waar ik me prettig bij voel, maar dat is wat anders.
Misschien hangt ie wel bij iemand nu ingelijst op de wc.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:24 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Helaas, die handtekening was op een bierviltje want zijn vader had een café in Puttershoek en dat bierviltje ben ik al jaaaren kwijt...
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 10 september 2014 14:04 schreef drakin het volgende:
En nog bij de media gewerkt, maar lokaal dus ik kwam heel veel bekende artiesten uit mijn stad tegen, sommigen zeggen nog steeds hoi.
Je mag medelijden met me hebben.quote:
Medelijden doe ik niet aan....medeleven ook goed?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Je mag medelijden met me hebben.
Nee, ik doe daar vandaag even niet aan, leef liever even alleen en niet mee, maar mededelingen zijn wel welkom.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Medelijden doe ik niet aan....medeleven ook goed?
Sterkte ... Wij zullen vandaag verder niet meer aan je denkenquote:Op woensdag 10 september 2014 15:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, ik doe daar vandaag even niet aan, leef liever even alleen en niet mee, maar mededelingen zijn wel welkom.
Hho wie zegt dat ik dat niet wil, meedenken is iets heel anders dan meeleven hoor.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte ... Wij zullen vandaag verder niet meer aan je denken
Over wat moet er dan meegedacht worden ?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Hho wie zegt dat ik dat niet wil, meedenken is iets heel anders dan meeleven hoor.
Dit was nou niet bepaald de mededeling waar ik op zat te wachten.
Daar moet over nagedacht worden, denk je even mee?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Over wat moet er dan meegedacht worden ?
OK als me iets te binnen schiet, hoor je hetquote:Op woensdag 10 september 2014 15:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar moet over nagedacht worden, denk je even mee?
Dus hij is niet van goudquote:Op woensdag 10 september 2014 17:14 schreef just me het volgende:
Nee anders had ik wel gezegd dat ik een 3-d armband heb met een hartslagmeter erop
voor mij is ie zijn gewicht in goud waard!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |