quote:Op woensdag 10 september 2014 00:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jou.![]()
Iedere keer als ik je naam zie verschijnen, dan maakt mijn hart een sprongetje van vreugde.
Ik wil er altijd alles van weten.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Welk merk paard? Al sla je me dood. Ik heb niet zoveel met paarden. In tegenstelling tot mijn zus, zwager en haar dochter.
over de zus, de zwager of de dochter ??quote:Op woensdag 10 september 2014 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wil er altijd alles van weten.
De afstamming van de knol.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:05 schreef just me het volgende:
[..]
over de zus, de zwager of de dochter ??
jij noemt zijn zwager een knol?quote:
ik zal er aan denken als ik morgen/straks bij de tandarts in de stoel ligquote:Op woensdag 10 september 2014 00:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig is de dag pas een paar minuten oud, dus kun je er nog lang van genieten.
Jeuh, ik leg het nog 1 keer uit. MM wist het niet en ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:06 schreef just me het volgende:
[..]
jij noemt zijn zwager een knol?
mijn tuin is een knollentuin, zou hij daar ook iets aan kunnen doen?quote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jeuh, ik leg het nog 1 keer uit. MM wist het niet en ik ben benieuwd.
Dan denk ik aan de donkere- en duistere dagen dat je je hier niet hebt vertoond....het was een zwarte periode in mijn leven die veel te lang heeft geduurd, maar gelukkig ben je weer thuisgekomen.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:07 schreef just me het volgende:
[..]
ik zal er aan denken als ik morgen/straks bij de tandarts in de stoel lig
Schapen erin.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:08 schreef just me het volgende:
[..]
mijn tuin is een knollentuin, zou hij daar ook iets aan kunnen doen?
candlelightquote:Op woensdag 10 september 2014 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan denk ik aan de donkere- en duistere dagen dat je je hier niet hebt vertoond....het was een zwarte periode in mijn leven die veel te lang heeft geduurd, maar gelukkig ben je weer thuisgekomen.
Die had mijn zus ook, maar nu niet meer.quote:
Niets mis met mijn Jan van Veen stemgeluid.quote:
Die vreten het gras sneller op dan het groeit.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die had mijn zus ook, maar nu niet meer.
Kan wel kloppen maar soms kom je even binnenvallen en snap je er geen jota van of... je voelt je niet welkomquote:Op woensdag 10 september 2014 00:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niets mis met mijn Jan van Veen stemgeluid.![]()
Maar je bent hier ook een behoorlijke tijd weggeweest....jaar/anderhalf jaar?
Dat laatste is zeker waar (relatief kleine SC), maar over het algemeen worden nieuwkomers (of herintredersquote:Op woensdag 10 september 2014 00:17 schreef just me het volgende:
[..]
Kan wel kloppen maar soms kom je even binnenvallen en snap je er geen jota van of... je voelt je niet welkomhet is hier toch wel ons kent ons.
moet je koesteren !quote:Op woensdag 10 september 2014 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wij hebben als mascotte onze TreeHut. Onnavolgbaar en met vlagen geniaal.
Wordt ook jaarlijks afgeschreven?quote:Op woensdag 10 september 2014 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij kwam binnenvallen en na enige gewenning hoort ie bij het interieur nu.
Hoezo afschrijven?quote:Op woensdag 10 september 2014 00:38 schreef just me het volgende:
[..]
Wordt ook jaarlijks afgeschreven?
Dat doe je toch bij je interieur?quote:
Zwammen kan gewoon hier hoor.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:42 schreef just me het volgende:
[..]
Dat doe je toch bij je interieur?
maar goed, voordat ik echt begin te zwammen zeg ik welterusten
Weinig paddo's verbruikt vannacht zo te zien...quote:Op woensdag 10 september 2014 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zwammen kan gewoon hier hoor.
Dat ik een handtekening van Kees Verkerk heb gehad?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Had ik al verteld dat Hennie Vrienten mijn overbuurman was?
Ik heb een elfstedenkruisje uit 56quote:Op woensdag 10 september 2014 08:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat ik een handtekening van Kees Verkerk heb gehad?
[ afbeelding ]
Ik krijg altijd een emailtje 1 of 2 weken vantevoren, daarnaast bellen ze me ook nog even de dag ervoor..quote:Op woensdag 10 september 2014 10:19 schreef just me het volgende:
En ik keek gelukkig op tijd op het afsprakenkaartje van de tandarts anders was ik mooi 45 minuten te vroeg geweest
dat is helemaal netjes! ik moest een tussendoor afspraak maken omdat mijn kies aan het afbrokkelen is ná een wortelkanaalbehandeling, ik moet hem maar eens aansprakelijk stellenquote:Op woensdag 10 september 2014 10:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een emailtje 1 of 2 weken vantevoren, daarnaast bellen ze me ook nog even de dag ervoor..
Denk dat je weinig kans maakt... Het gebeurt mijzelf ook soms en ik kom uit een tandartsen familie ...quote:Op woensdag 10 september 2014 10:23 schreef just me het volgende:
[..]
dat is helemaal netjes! ik moest een tussendoor afspraak maken omdat mijn kies aan het afbrokkelen is ná een wortelkanaalbehandeling, ik moet hem maar eens aansprakelijk stellen
Het lijkt me niet teveel gevraagd dat ze dat aangeven, voordat ze je behandelen.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:34 schreef just me het volgende:
Ik denk ook dat ik geen kans maak ! Ik wil wel voortaan weten wat ik zelf moet bijbetalen, ik heb behoorlijk wat moeten bijbetalen met die wortelkanaalbehandeling. Het moest gewoon gebeuren maar ik schrok toch wel van de dingen die niet door mijn verzekering betaald worden terwijl ik dacht (ja dacht) goed verzekerd te zijn
Ik denk dat het voor een tandarts lastig is om precies aan te geven wat je moet betalen omdat niet iedereen hetzelfde is verzekerd. Het ligt natuurlijk ook helemaal aan je verzekeringsmaatschappij en hoe je voor tandartskosten bent verzekerd. Het beste kan je vantevoren een prijsopgave bij je tandarts vragen en daarmee naar je verzekeringsmaatschappij met de vraag hoeveel er vergoed wordt.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:34 schreef just me het volgende:
Ik denk ook dat ik geen kans maak ! Ik wil wel voortaan weten wat ik zelf moet bijbetalen, ik heb behoorlijk wat moeten bijbetalen met die wortelkanaalbehandeling. Het moest gewoon gebeuren maar ik schrok toch wel van de dingen die niet door mijn verzekering betaald worden terwijl ik dacht (ja dacht) goed verzekerd te zijn
Goeiemorgen, er is naast vraag en aanbod ook een topic over kringloopwinkels, vind je adressen van al die winkels en wat mensen er allemaal voor leuks vinden. Dat laatste is voor jou niet interessant, het eerste wellicht wel.quote:
Klopt, zij kennen we de ins en outs van de plaatselijke grote verzekering maar je kunt niet verwachten dat zij elke verzekering kennen. Het heeft met codes te maken. Als je pijn hebt wil je van de pijn af (zoals toen met die wortelkanaalbehandeling) en laat je het gewoon over je heen komenquote:Op woensdag 10 september 2014 10:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor een tandarts lastig is om precies aan te geven wat je moet betalen omdat niet iedereen hetzelfde is verzekerd. Het ligt natuurlijk ook helemaal aan je verzekeringsmaatschappij en hoe je voor tandartskosten bent verzekerd. Het beste kan je vantevoren een prijsopgave bij je tandarts vragen en daarmee naar je verzekeringsmaatschappij met de vraag hoeveel er vergoed wordt.
Dat is bij een tandarts inderdaad wel wat lastig om eerst met je kiespijn naar huis te gaan om uit te zoeken wat het gaat kostenquote:Op woensdag 10 september 2014 12:20 schreef just me het volgende:
[..]
Klopt, zij kennen we de ins en outs van de plaatselijke grote verzekering maar je kunt niet verwachten dat zij elke verzekering kennen. Het heeft met codes te maken. Als je pijn hebt wil je van de pijn af (zoals toen met die wortelkanaalbehandeling) en laat je het gewoon over je heen komen
Kiezen op elkaar en de financiële pijn dragen.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is bij een tandarts inderdaad wel wat lastig om eerst met je kiespijn naar huis te gaan om uit te zoeken wat het gaat kosten
Mmm, zo lekker. Gelukkig hoef ik straks niet naar de tandarts.quote:
Je post was inspiratie voor mij om voor as. zondag een restaurantbezoek te boeken.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mmm, zo lekker. Gelukkig hoef ik straks niet naar de tandarts.
Zeer graag gedaan!quote:Op woensdag 10 september 2014 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je post was inspiratie voor mij om voor as. zondag een restaurantbezoek te boeken.
Dank voor je post dus...
Dat zou pas marktwerking in de zorg zijn, dat je gewoon op kieskeurg (of de tweakers pricewatch) zou kunnen uitzoeken wat een wortelkanaalbehandeling bij welke tandarts kost...quote:Op woensdag 10 september 2014 12:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is bij een tandarts inderdaad wel wat lastig om eerst met je kiespijn naar huis te gaan om uit te zoeken wat het gaat kosten
Ik associeerde 'truffelsalami' met dit restaurant en hun kaart:quote:Op woensdag 10 september 2014 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeer graag gedaan!
Hebben ze daar iets speciaals dat mijn post jou aan dat restaurant herinnert?
Ik heb nog wel eens wat gekocht bij Dick Passchierquote:Op woensdag 10 september 2014 10:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een elfstedenkruisje uit 56
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Helaas, die handtekening was op een bierviltje want zijn vader had een café in Puttershoek en dat bierviltje ben ik al jaaaren kwijt...quote:
Dat is bij mij hetzelfde, ik kom bij dezequote:Op woensdag 10 september 2014 13:01 schreef Leandra het volgende:
Niet dat ik daar dan naartoe zou gaan, want ik ben doodsbang voor de tandarts en allang blij dat ik een tandarts heb waar ik me prettig bij voel, maar dat is wat anders.
Misschien hangt ie wel bij iemand nu ingelijst op de wc.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:24 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Helaas, die handtekening was op een bierviltje want zijn vader had een café in Puttershoek en dat bierviltje ben ik al jaaaren kwijt...
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 10 september 2014 14:04 schreef drakin het volgende:
En nog bij de media gewerkt, maar lokaal dus ik kwam heel veel bekende artiesten uit mijn stad tegen, sommigen zeggen nog steeds hoi.
Je mag medelijden met me hebben.quote:
Medelijden doe ik niet aan....medeleven ook goed?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Je mag medelijden met me hebben.
Nee, ik doe daar vandaag even niet aan, leef liever even alleen en niet mee, maar mededelingen zijn wel welkom.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Medelijden doe ik niet aan....medeleven ook goed?
Sterkte ... Wij zullen vandaag verder niet meer aan je denkenquote:Op woensdag 10 september 2014 15:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, ik doe daar vandaag even niet aan, leef liever even alleen en niet mee, maar mededelingen zijn wel welkom.
Hho wie zegt dat ik dat niet wil, meedenken is iets heel anders dan meeleven hoor.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte ... Wij zullen vandaag verder niet meer aan je denken
Over wat moet er dan meegedacht worden ?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Hho wie zegt dat ik dat niet wil, meedenken is iets heel anders dan meeleven hoor.
Dit was nou niet bepaald de mededeling waar ik op zat te wachten.
Daar moet over nagedacht worden, denk je even mee?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Over wat moet er dan meegedacht worden ?
OK als me iets te binnen schiet, hoor je hetquote:Op woensdag 10 september 2014 15:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar moet over nagedacht worden, denk je even mee?
Dus hij is niet van goudquote:Op woensdag 10 september 2014 17:14 schreef just me het volgende:
Nee anders had ik wel gezegd dat ik een 3-d armband heb met een hartslagmeter erop
voor mij is ie zijn gewicht in goud waard!quote:
die heb ik zelf niet hoor, maar ik werk af en toe op een ontwerpbureau en zij hebben een zo'n printer, ik zag vanmiddag die armband liggen en die mocht ik zomaar hebbenquote:
Zijn die niet per definitie al 3D?quote:
Op internet niet hoor...quote:Op woensdag 10 september 2014 17:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zijn die niet per definitie al 3D?
aha! ik dacht misschien op de school waar je werkt, hier namelijk welquote:Op woensdag 10 september 2014 17:50 schreef just me het volgende:
[..]
die heb ik zelf niet hoor, maar ik werk af en toe op een ontwerpbureau en zij hebben een zo'n printer, ik zag vanmiddag die armband liggen en die mocht ik zomaar hebben
de mediaquote:Op woensdag 10 september 2014 14:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien hangt ie wel bij iemand nu ingelijst op de wc.
Ik heb een keer een dag allemaal handtekeningen verzamelt van veel Nederlandse artiesten, een boekje vol en ook het boekje is nu weg.
En nog bij de media gewerkt, maar lokaal dus ik kwam heel veel bekende artiesten uit mijn stad tegen, sommigen zeggen nog steeds hoi.
3D printerquote:Op woensdag 10 september 2014 17:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zijn die niet per definitie al 3D?
Wat liefquote:Op woensdag 10 september 2014 17:50 schreef just me het volgende:
[..]
die heb ik zelf niet hoor, maar ik werk af en toe op een ontwerpbureau en zij hebben een zo'n printer, ik zag vanmiddag die armband liggen en die mocht ik zomaar hebben
Ja, dat snap ik. Maar als je een armband omdoet is die al 3D. Ook al komt die niet uit een 3D-printer.quote:
castrerenquote:Op woensdag 10 september 2014 20:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vertel ons eens wat meer over deze paardenmeneer!
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1226595/
http://www.sbs6.nl/programmas/surprise-surprise/quote:Op woensdag 10 september 2014 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Ik zie net een stukje herhaling van Surprise, Surprise. wtf ziet die Do eruit, een mix tussen Wendy van Dijk en Chantal Janszen
Mooi nummer!quote:
Ja . Het grappige is dat ik gewoon atlantis intikte op associatie op Treehut's kaartgifje.quote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 22:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja . Het grappige is dat ik gewoon atlantis intikte op associatie op Treehut's kaartgifje.
Deze aanklikte en dacht "hé die ken ik"
Leuk om nog eens te horen.
Niet altijd, ik gebruik meestal Tinypic nog...quote:Op woensdag 10 september 2014 22:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met Imgur uploaden gaat een stuk beter en makkelijker als met tinypic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |