quote:Op woensdag 10 september 2014 00:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jou.![]()
Iedere keer als ik je naam zie verschijnen, dan maakt mijn hart een sprongetje van vreugde.
Ik wil er altijd alles van weten.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Welk merk paard? Al sla je me dood. Ik heb niet zoveel met paarden. In tegenstelling tot mijn zus, zwager en haar dochter.
over de zus, de zwager of de dochter ??quote:Op woensdag 10 september 2014 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wil er altijd alles van weten.
De afstamming van de knol.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:05 schreef just me het volgende:
[..]
over de zus, de zwager of de dochter ??
jij noemt zijn zwager een knol?quote:
ik zal er aan denken als ik morgen/straks bij de tandarts in de stoel ligquote:Op woensdag 10 september 2014 00:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig is de dag pas een paar minuten oud, dus kun je er nog lang van genieten.
Jeuh, ik leg het nog 1 keer uit. MM wist het niet en ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:06 schreef just me het volgende:
[..]
jij noemt zijn zwager een knol?
mijn tuin is een knollentuin, zou hij daar ook iets aan kunnen doen?quote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jeuh, ik leg het nog 1 keer uit. MM wist het niet en ik ben benieuwd.
Dan denk ik aan de donkere- en duistere dagen dat je je hier niet hebt vertoond....het was een zwarte periode in mijn leven die veel te lang heeft geduurd, maar gelukkig ben je weer thuisgekomen.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:07 schreef just me het volgende:
[..]
ik zal er aan denken als ik morgen/straks bij de tandarts in de stoel lig
Schapen erin.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:08 schreef just me het volgende:
[..]
mijn tuin is een knollentuin, zou hij daar ook iets aan kunnen doen?
candlelightquote:Op woensdag 10 september 2014 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan denk ik aan de donkere- en duistere dagen dat je je hier niet hebt vertoond....het was een zwarte periode in mijn leven die veel te lang heeft geduurd, maar gelukkig ben je weer thuisgekomen.
Die had mijn zus ook, maar nu niet meer.quote:
Niets mis met mijn Jan van Veen stemgeluid.quote:
Die vreten het gras sneller op dan het groeit.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die had mijn zus ook, maar nu niet meer.
Kan wel kloppen maar soms kom je even binnenvallen en snap je er geen jota van of... je voelt je niet welkomquote:Op woensdag 10 september 2014 00:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niets mis met mijn Jan van Veen stemgeluid.![]()
Maar je bent hier ook een behoorlijke tijd weggeweest....jaar/anderhalf jaar?
Dat laatste is zeker waar (relatief kleine SC), maar over het algemeen worden nieuwkomers (of herintredersquote:Op woensdag 10 september 2014 00:17 schreef just me het volgende:
[..]
Kan wel kloppen maar soms kom je even binnenvallen en snap je er geen jota van of... je voelt je niet welkomhet is hier toch wel ons kent ons.
moet je koesteren !quote:Op woensdag 10 september 2014 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wij hebben als mascotte onze TreeHut. Onnavolgbaar en met vlagen geniaal.
Wordt ook jaarlijks afgeschreven?quote:Op woensdag 10 september 2014 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij kwam binnenvallen en na enige gewenning hoort ie bij het interieur nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |