Zijn die niet per definitie al 3D?quote:
Op internet niet hoor...quote:Op woensdag 10 september 2014 17:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zijn die niet per definitie al 3D?
aha! ik dacht misschien op de school waar je werkt, hier namelijk welquote:Op woensdag 10 september 2014 17:50 schreef just me het volgende:
[..]
die heb ik zelf niet hoor, maar ik werk af en toe op een ontwerpbureau en zij hebben een zo'n printer, ik zag vanmiddag die armband liggen en die mocht ik zomaar hebben
de mediaquote:Op woensdag 10 september 2014 14:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien hangt ie wel bij iemand nu ingelijst op de wc.
Ik heb een keer een dag allemaal handtekeningen verzamelt van veel Nederlandse artiesten, een boekje vol en ook het boekje is nu weg.
En nog bij de media gewerkt, maar lokaal dus ik kwam heel veel bekende artiesten uit mijn stad tegen, sommigen zeggen nog steeds hoi.
3D printerquote:Op woensdag 10 september 2014 17:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zijn die niet per definitie al 3D?
Wat liefquote:Op woensdag 10 september 2014 17:50 schreef just me het volgende:
[..]
die heb ik zelf niet hoor, maar ik werk af en toe op een ontwerpbureau en zij hebben een zo'n printer, ik zag vanmiddag die armband liggen en die mocht ik zomaar hebben
Ja, dat snap ik. Maar als je een armband omdoet is die al 3D. Ook al komt die niet uit een 3D-printer.quote:
castrerenquote:Op woensdag 10 september 2014 20:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vertel ons eens wat meer over deze paardenmeneer!
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1226595/
http://www.sbs6.nl/programmas/surprise-surprise/quote:Op woensdag 10 september 2014 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Ik zie net een stukje herhaling van Surprise, Surprise. wtf ziet die Do eruit, een mix tussen Wendy van Dijk en Chantal Janszen
Mooi nummer!quote:
Ja . Het grappige is dat ik gewoon atlantis intikte op associatie op Treehut's kaartgifje.quote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 22:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja . Het grappige is dat ik gewoon atlantis intikte op associatie op Treehut's kaartgifje.
Deze aanklikte en dacht "hé die ken ik"
Leuk om nog eens te horen.
Niet altijd, ik gebruik meestal Tinypic nog...quote:Op woensdag 10 september 2014 22:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met Imgur uploaden gaat een stuk beter en makkelijker als met tinypic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |