Hoezo afschrijven?quote:Op woensdag 10 september 2014 00:38 schreef just me het volgende:
[..]
Wordt ook jaarlijks afgeschreven?
Dat doe je toch bij je interieur?quote:
Zwammen kan gewoon hier hoor.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:42 schreef just me het volgende:
[..]
Dat doe je toch bij je interieur?
maar goed, voordat ik echt begin te zwammen zeg ik welterusten
Weinig paddo's verbruikt vannacht zo te zien...quote:Op woensdag 10 september 2014 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zwammen kan gewoon hier hoor.
Dat ik een handtekening van Kees Verkerk heb gehad?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Had ik al verteld dat Hennie Vrienten mijn overbuurman was?
Ik heb een elfstedenkruisje uit 56quote:Op woensdag 10 september 2014 08:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat ik een handtekening van Kees Verkerk heb gehad?
[ afbeelding ]
Ik krijg altijd een emailtje 1 of 2 weken vantevoren, daarnaast bellen ze me ook nog even de dag ervoor..quote:Op woensdag 10 september 2014 10:19 schreef just me het volgende:
En ik keek gelukkig op tijd op het afsprakenkaartje van de tandarts anders was ik mooi 45 minuten te vroeg geweest
dat is helemaal netjes! ik moest een tussendoor afspraak maken omdat mijn kies aan het afbrokkelen is ná een wortelkanaalbehandeling, ik moet hem maar eens aansprakelijk stellenquote:Op woensdag 10 september 2014 10:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een emailtje 1 of 2 weken vantevoren, daarnaast bellen ze me ook nog even de dag ervoor..
Denk dat je weinig kans maakt... Het gebeurt mijzelf ook soms en ik kom uit een tandartsen familie ...quote:Op woensdag 10 september 2014 10:23 schreef just me het volgende:
[..]
dat is helemaal netjes! ik moest een tussendoor afspraak maken omdat mijn kies aan het afbrokkelen is ná een wortelkanaalbehandeling, ik moet hem maar eens aansprakelijk stellen
Het lijkt me niet teveel gevraagd dat ze dat aangeven, voordat ze je behandelen.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:34 schreef just me het volgende:
Ik denk ook dat ik geen kans maak ! Ik wil wel voortaan weten wat ik zelf moet bijbetalen, ik heb behoorlijk wat moeten bijbetalen met die wortelkanaalbehandeling. Het moest gewoon gebeuren maar ik schrok toch wel van de dingen die niet door mijn verzekering betaald worden terwijl ik dacht (ja dacht) goed verzekerd te zijn
Ik denk dat het voor een tandarts lastig is om precies aan te geven wat je moet betalen omdat niet iedereen hetzelfde is verzekerd. Het ligt natuurlijk ook helemaal aan je verzekeringsmaatschappij en hoe je voor tandartskosten bent verzekerd. Het beste kan je vantevoren een prijsopgave bij je tandarts vragen en daarmee naar je verzekeringsmaatschappij met de vraag hoeveel er vergoed wordt.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:34 schreef just me het volgende:
Ik denk ook dat ik geen kans maak ! Ik wil wel voortaan weten wat ik zelf moet bijbetalen, ik heb behoorlijk wat moeten bijbetalen met die wortelkanaalbehandeling. Het moest gewoon gebeuren maar ik schrok toch wel van de dingen die niet door mijn verzekering betaald worden terwijl ik dacht (ja dacht) goed verzekerd te zijn
Goeiemorgen, er is naast vraag en aanbod ook een topic over kringloopwinkels, vind je adressen van al die winkels en wat mensen er allemaal voor leuks vinden. Dat laatste is voor jou niet interessant, het eerste wellicht wel.quote:
Klopt, zij kennen we de ins en outs van de plaatselijke grote verzekering maar je kunt niet verwachten dat zij elke verzekering kennen. Het heeft met codes te maken. Als je pijn hebt wil je van de pijn af (zoals toen met die wortelkanaalbehandeling) en laat je het gewoon over je heen komenquote:Op woensdag 10 september 2014 10:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor een tandarts lastig is om precies aan te geven wat je moet betalen omdat niet iedereen hetzelfde is verzekerd. Het ligt natuurlijk ook helemaal aan je verzekeringsmaatschappij en hoe je voor tandartskosten bent verzekerd. Het beste kan je vantevoren een prijsopgave bij je tandarts vragen en daarmee naar je verzekeringsmaatschappij met de vraag hoeveel er vergoed wordt.
Dat is bij een tandarts inderdaad wel wat lastig om eerst met je kiespijn naar huis te gaan om uit te zoeken wat het gaat kostenquote:Op woensdag 10 september 2014 12:20 schreef just me het volgende:
[..]
Klopt, zij kennen we de ins en outs van de plaatselijke grote verzekering maar je kunt niet verwachten dat zij elke verzekering kennen. Het heeft met codes te maken. Als je pijn hebt wil je van de pijn af (zoals toen met die wortelkanaalbehandeling) en laat je het gewoon over je heen komen
Kiezen op elkaar en de financiële pijn dragen.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is bij een tandarts inderdaad wel wat lastig om eerst met je kiespijn naar huis te gaan om uit te zoeken wat het gaat kosten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |