Altijd leuk. Maar zo oud heb ik ze nietquote:Op woensdag 10 september 2014 22:18 schreef just me het volgende:
[..]tijd om ooit weer eens wat oude lp's af te stoffen en te draaien!
Speciale reden? Ik vind het erg gebruikersonvriendelijk vergeleken met Imgur.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet altijd, ik gebruik meestal Tinypic nog...
ik zei ook niet dat ze allemaal van mij zijnquote:Op woensdag 10 september 2014 22:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Altijd leuk. Maar zo oud heb ik ze niet
Hahaquote:Op woensdag 10 september 2014 22:25 schreef just me het volgende:
[..]
ik zei ook niet dat ze allemaal van mij zijn
ik heb nog veel klassieke lp's van mijn oudersquote:Op woensdag 10 september 2014 22:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Haha![]()
Gelukkig maar want anders had je nog wel meer af te stoffen
Verdoriequote:Op woensdag 10 september 2014 22:32 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb nog veel klassieke lp's van mijn ouders
ik ken de tekst nogquote:Op woensdag 10 september 2014 22:36 schreef Deisyy het volgende:
Hier ook, waaronder een lp van Doris, die van die motten.
Ik ook, ik heb het laatst nog gezongen omdat iemand het over Bas had.quote:
Imgur wordt niet door alle platforms goed ondersteund.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Speciale reden? Ik vind het erg gebruikersonvriendelijk vergeleken met Imgur.
Mijn neef werd laatst 40 en er kwamen vrienden live music spelen. allemaal golden oldies, en wij, de oudere garde, zaten alles zachtjes mee te zingenquote:Op woensdag 10 september 2014 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb het laatst nog gezongen omdat iemand het over Bas had.
Maar over wat ik gisteravond gegeten heb moet ik even nadenken.
boeuf bourguignon.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:39 schreef Deisyy het volgende:
Maar over wat ik gisteravond gegeten heb moet ik even nadenken.
was jij erbij ?quote:
Brandend Zand en Mijn Wiegie Was Een Stijfselkissie doen het nog altijd goed op feesten ende partijen...quote:Op woensdag 10 september 2014 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn neef werd laatst 40 en er kwamen vrienden live music spelen. allemaal golden oldies, en wij, de oudere garde, zaten alles zachtjes mee te zingen
Ik hou daar ook van, maar daardoor besef ik ook wel dat ik ouder word, nog wel geen oma, maar wel ouderquote:Op woensdag 10 september 2014 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn neef werd laatst 40 en er kwamen vrienden live music spelen. allemaal golden oldies, en wij, de oudere garde, zaten alles zachtjes mee te zingen
Dan is je Sherlock kapot, want dat heb ik zondag gegeten.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even gesherlocked.
Deisyy, avondeten, 9 september----> boeuf bourguignon.
Als er genoeg drank inzit is alles leukquote:Op woensdag 10 september 2014 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Brandend Zand en Mijn Wiegie Was Een Stijfselkissie doen het nog altijd goed op feesten ende partijen...
Sherlock valt door de mandquote:Op woensdag 10 september 2014 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is je Sherlock kapot, want dat heb ik zondag gegeten.
Je weet niet wat je gisteren gegeten hebt, maar wel wat je zondag gegeten hebt? ai, ai, ai....quote:Op woensdag 10 september 2014 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is je Sherlock kapot, want dat heb ik zondag gegeten.
Waar is Arcee als je 'n nodig hebt ?quote:
Nu valt mijn dementie door de mand.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je weet niet wat je gisteren gegeten hebt, maar wel wat je zondag gegeten hebt? ai, ai, ai....
Ow? Vanwege die uitval in dat topic van Sara?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu valt mijn dementie door de mand.
Die Oognip van gisteren heeft trouwens een permban.
Ik denk het. Ze heeft nu in ieder geval een streepje door haar naam.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow? Vanwege die uitval in dat topic van Sara?
Lijkt me wel een hele zware straf als het alleen om die posting zou gaan.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk het. Ze heeft nu in ieder geval een streepje door haar naam.
Dat vind ik ook, maar eerst worden die posts geveegd en nu een permban, 1 + 1 = 2.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lijkt me wel een hele zware straf als het alleen om die posting zou gaan.
Dan kun je half FOK! wel een permban geven.
Nope, niet gecheckt. Zo snel ben ik niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar eerst worden die posts geveegd en nu een permban, 1 + 1 = 2.
Je hebt het streepje gecheckt hč. Geloofde je me niet?
quote:Op woensdag 10 september 2014 22:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nope, niet gecheckt. Zo snel ben ik niet.
Ik geloof jou altijd op je woord.
quote:
Dat is knap als je je eigen dochter hebt gevonden... Zat zij eerder dan jij op FOK?quote:Op woensdag 10 september 2014 23:06 schreef just me het volgende:
Hé Sherlock ben je er nu al achter wie mijn beruchte dochter is ?
lamaar ik heb het zelf al gevonden
Nooit fijn dat. Meestal iemand die verkeerd verbonden is en niets durft of wil zeggen.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:27 schreef just me het volgende:
kut ik werd net 2x gebeld op mijn huistelefoon, herkende het nummer niet, nam op en hoorde niets...
kan in mijn telefoon niet terugzien wie er gebeld heeft.
The postman always rings twice...quote:Op woensdag 10 september 2014 23:27 schreef just me het volgende:
kut ik werd net 2x gebeld op mijn huistelefoon, herkende het nummer niet, nam op en hoorde niets...
kan in mijn telefoon niet terugzien wie er gebeld heeft.
kloptquote:Op woensdag 10 september 2014 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is knap als je je eigen dochter hebt gevonden... Zat zij eerder dan jij op FOK?
Ok, dan heb je dat ooit een keer verteld. Haar naam bedoeld ik.quote:
Ik had het wel kunnen doen 1.5 uur geleden. Maar het is er niet van gekomen..quote:Op donderdag 11 september 2014 07:30 schreef just me het volgende:
Er is, na mij, niets meer gepost vgisterenavond
moet je nu erg verdrietigquote:Op donderdag 11 september 2014 08:24 schreef chufi het volgende:
En het is nog wel mn ex-trouwdag van 29 jaar geleden
toch blijft je trouwdag een bijzondere dag, ook als je niet meer met die persoon getrouwd bent...quote:Op donderdag 11 september 2014 08:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor 11 sep staat om ergere dingen bekend...
quote:Op donderdag 11 september 2014 08:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor 11 sep staat om ergere dingen bekend...
Ik was toen dat bewuste jaar 2001 net gescheiden en met haar BFF op Mallorca toen we het news hoorden... Het heeft wel een hoop in mijn leven veranderdquote:Op donderdag 11 september 2014 09:00 schreef just me het volgende:
[..]
toch blijft je trouwdag een bijzondere dag, ook als je niet meer met die persoon getrouwd bent...
[..]dat nieuws sloeg in als een bom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de scheiding of het nieuws?quote:Op donderdag 11 september 2014 09:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was toen dat bewuste jaar 2001 net gescheiden en met haar BFF op Mallorca toen we het news hoorden... Het heeft wel een hoop in mijn leven veranderd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |