Ik denk het. Ze heeft nu in ieder geval een streepje door haar naam.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow? Vanwege die uitval in dat topic van Sara?
Lijkt me wel een hele zware straf als het alleen om die posting zou gaan.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk het. Ze heeft nu in ieder geval een streepje door haar naam.
Dat vind ik ook, maar eerst worden die posts geveegd en nu een permban, 1 + 1 = 2.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lijkt me wel een hele zware straf als het alleen om die posting zou gaan.
Dan kun je half FOK! wel een permban geven.
Nope, niet gecheckt. Zo snel ben ik niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar eerst worden die posts geveegd en nu een permban, 1 + 1 = 2.
Je hebt het streepje gecheckt hè. Geloofde je me niet?
quote:Op woensdag 10 september 2014 22:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nope, niet gecheckt. Zo snel ben ik niet.
Ik geloof jou altijd op je woord.
quote:
Dat is knap als je je eigen dochter hebt gevonden... Zat zij eerder dan jij op FOK?quote:Op woensdag 10 september 2014 23:06 schreef just me het volgende:
Hé Sherlock ben je er nu al achter wie mijn beruchte dochter is ?
lamaar ik heb het zelf al gevonden
Nooit fijn dat. Meestal iemand die verkeerd verbonden is en niets durft of wil zeggen.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:27 schreef just me het volgende:
kut ik werd net 2x gebeld op mijn huistelefoon, herkende het nummer niet, nam op en hoorde niets...
kan in mijn telefoon niet terugzien wie er gebeld heeft.
The postman always rings twice...quote:Op woensdag 10 september 2014 23:27 schreef just me het volgende:
kut ik werd net 2x gebeld op mijn huistelefoon, herkende het nummer niet, nam op en hoorde niets...
kan in mijn telefoon niet terugzien wie er gebeld heeft.
kloptquote:Op woensdag 10 september 2014 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is knap als je je eigen dochter hebt gevonden... Zat zij eerder dan jij op FOK?
Ok, dan heb je dat ooit een keer verteld. Haar naam bedoeld ik.quote:
Ik had het wel kunnen doen 1.5 uur geleden. Maar het is er niet van gekomen..quote:Op donderdag 11 september 2014 07:30 schreef just me het volgende:
Er is, na mij, niets meer gepost vgisterenavond
moet je nu erg verdrietigquote:Op donderdag 11 september 2014 08:24 schreef chufi het volgende:
En het is nog wel mn ex-trouwdag van 29 jaar geleden
toch blijft je trouwdag een bijzondere dag, ook als je niet meer met die persoon getrouwd bent...quote:Op donderdag 11 september 2014 08:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor 11 sep staat om ergere dingen bekend...
quote:Op donderdag 11 september 2014 08:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor 11 sep staat om ergere dingen bekend...
Ik was toen dat bewuste jaar 2001 net gescheiden en met haar BFF op Mallorca toen we het news hoorden... Het heeft wel een hoop in mijn leven veranderdquote:Op donderdag 11 september 2014 09:00 schreef just me het volgende:
[..]
toch blijft je trouwdag een bijzondere dag, ook als je niet meer met die persoon getrouwd bent...
[..]dat nieuws sloeg in als een bom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de scheiding of het nieuws?quote:Op donderdag 11 september 2014 09:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was toen dat bewuste jaar 2001 net gescheiden en met haar BFF op Mallorca toen we het news hoorden... Het heeft wel een hoop in mijn leven veranderd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |