Eet pikquote:Op maandag 8 september 2014 23:50 schreef Chloroform het volgende: Ik heb nog druiven in de koelkast. Zal ik die nu nog opeten of bewaren voor morgen? Heb zin in iets. :s
is tg bst ddlk wt ie bdltquote:Op maandag 8 september 2014 23:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja die kerel typt allemaal van die halve woorden waardoor het soms niet helemaal duidelijk is wat hij bedoelt.
Serieus, 'daarom' als 'drm' typenis geen smsje waarbij je binnen de 160 tekens moet blijven
laat je vriendje in bad liggen, hang die druiven boven zn hoofd.quote:Op maandag 8 september 2014 23:50 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb nog druiven in de koelkast. Zal ik die nu nog opeten of bewaren voor morgen? Heb zin in iets. :s
Ik ruik sarcasme of jou.quote:Op maandag 8 september 2014 23:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow, niet eens #TeamVeer? Niet verwacht dit, wow.
Begreep het al na 3 keer lezenquote:
Heb geen bad en vriendje is niet hier.quote:Op maandag 8 september 2014 23:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
laat je vriendje in bad liggen, hang die druiven boven zn hoofd.
noem t een Tantaluskwelling
Na 2 keer hierquote:
Wow baas boven baas, mag gezegd wordenquote:
Hypocriet.quote:
Ik zal jou eens laten badderen.quote:Op maandag 8 september 2014 23:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb geen bad en vriendje is niet hier.kutleven
Want?quote:
Jij kunt nog niet eens een bed in elkaar zetten, wat wil je doen dan.quote:Op maandag 8 september 2014 23:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik zal jou eens laten badderen.
jij hebt t wiel uitgevondenquote:
Water naast het bad laten stromen xDDD lol en dan fohn erin xDD ;___;quote:Op maandag 8 september 2014 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij kunt nog niet eens een bed in elkaar zetten, wat wil je doen dan.
ok ik kom er aan en ik neem een teil mee.quote:Op maandag 8 september 2014 23:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb geen bad en vriendje is niet hier.kutleven
Ja ben fucking oudquote:Op maandag 8 september 2014 23:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij hebt t wiel uitgevonden
Zwarte Pieten XD?quote:Op maandag 8 september 2014 23:58 schreef eend112 het volgende:
Chloroform heeft meer negers terug gehoekt dan ze met de boot konden aankomen
Nee jij wil gewoon mijn druiven jatten.quote:Op maandag 8 september 2014 23:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ok ik kom er aan en ik neem een teil mee.
Chloro pls, een meid van jouw allure mag blij zijn met een gast zoals mij met ook nog geweldige bedskills.quote:Op maandag 8 september 2014 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij kunt nog niet eens een bed in elkaar zetten, wat wil je doen dan.
hoe kut zou dat zijn. Ben je de uitvinder van t wiel en dan kan je er geen patent op aanvragen omdat je fucking in de prehistorie leeft. Weg potentiële inkomsten.quote:
Omdat je mij iets verwijt wat je zelf ook doet?quote:
Jammer, ik ben één en al oor mocht je ooit besluiten die beerput toch open te gooien.quote:Op maandag 8 september 2014 23:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben alleen oprecht voor de mensen die het verdienen. Man, je moest eens weten wat ik op tafel kan gooien over de halve SC. Lul nooit iets door verder
JA DUS??!quote:Op maandag 8 september 2014 23:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee jij wil gewoon mijn druiven jatten.
Wow, racist :squote:
DUS JIJ KOMT ER NIET INquote:
Mag het niet voluit schrijven is niet netjesquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:00 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Omdat je mij iets verwijt wat je zelf ook doet?
Zouden echt veel inkomsten zijn geweest ook. Nu maar tijdmachine uitvinden dan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hoe kut zou dat zijn. Ben je de uitvinder van t wiel en dan kan je er geen patent op aanvragen omdat je fucking in de prehistorie leeft. Weg potentiële inkomsten.
quote:
quote:
kankerwijf, stik maar in je kankerhoerendruivenquote:
Maarre.... je hebt zo lang tegen me staan te trappen zodat ik zou happen want je wilde heel graag die DMwisseling posten. Dat was best wel doorzichtig. Maar wat heb je er nou mee willen bereiken of mee willen zeggen eigenlijk? Je hebt niet kunnen weerleggen dat ik je soms zo cute vind dat ik vergeet wat een pokkewijf je kan zijn?quote:Op maandag 8 september 2014 23:57 schreef VeerEli het volgende:
Als ik een ban krijg voor DM posten, moet wicked een ban voor topic kaap
hahaha
JA EN DAN?! Niks geen patentenbureau daar. Of ga je eerst t patent uitvinden?quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zouden echt veel inkomsten zijn geweest ook. Nu maar tijdmachine uitvinden dan.
Waarom zo gemeenquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kankerwijf, stik maar in je kankerhoerendruiven
Haha grapje
quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kankerwijf, stik maar in je kankerhoerendruiven
Haha grapje
Neem gewoon de hele mikmak meequote:Op dinsdag 9 september 2014 00:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
JA EN DAN?! Niks geen patentenbureau daar. Of ga je eerst t patent uitvinden?
Veer serieus nemen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:03 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Maarre.... je hebt zo lang tegen me staan te trappen zodat ik zou happen want je wilde heel graag die DMwisseling posten. Dat was best wel doorzichtig. Maar wat heb je er nou mee willen bereiken of mee willen zeggen eigenlijk? Je hebt niet kunnen weerleggen dat ik je soms zo cute vind dat ik vergeet wat een pokkewijf je kan zijn?
heb vandaag niet geneukt.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heeft ie normaal geen last van ehehehehehe
quote:
Of juist wel omdat zo klein hahaha hahah hahahaquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
je moet dit duidelijk even eerst voor jezelf uitwerken want zo ga je nooit rijk worden. Zelfs met een tijdmachine.quote:
Shiiiit als ik een tijdmachine bouw ben ik sowieso binnen no time rijk of ik nou patent krijg of dat wiel of nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je moet dit duidelijk even eerst voor jezelf uitwerken want zo ga je nooit rijk worden. Zelfs met een tijdmachine.
Hahahaquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of juist wel omdat zo klein hahaha hahah hahaha
Ohhh dick jokes
kk wijf chek je dm voor dickpic met liniaal er naast. Dat zal je lerenquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oeh can't wait. Doe wel ff briefje bij met ''cb'' eropquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kk wijf chek je dm voor dickpic met liniaal er naast. Dat zal je leren
Die foto zal zo klein zijn dat je 'm als UI kunt gebruiken hahaha hahahquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oeh can't wait. Doe wel ff briefje bij met ''cb'' erop
Zou die videoclip van Nicki Minaj op m'n telefoon zetten en terugreizen en mensen laten zien hoe onze toekomst er uit zal zienquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Shiiiit als ik een tijdmachine bouw ben ik sowieso binnen no time rijk of ik nou patent krijg of dat wiel of nietDat wordt dan gewoon leuk tijdverdrijf
Shiiiquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die foto zal zo klein zijn dat je 'm als UI kunt gebruiken hahaha hahah
Ohh I crack myself up
Ik doorzie problemen met lullen van kleine mannen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of juist wel omdat zo klein hahaha hahah hahaha
Ohhh dick jokes
donequote:Op dinsdag 9 september 2014 00:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oeh can't wait. Doe wel ff briefje bij met ''cb'' erop
Nobel van je.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik doorzie problemen met lullen van kleine mannen.
Voor dit probleem wil ik mij best aanmelden, dan praat je ook weer eens heel wat minder.
heb morgen weer een TDA meetingquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik doorzie problemen met lullen van kleine mannen.
Voor dit probleem wil ik mij best aanmelden, dan praat je ook weer eens heel wat minder.
Nee echt volgens mij ben je iemand met veel tekortjes (haahahahahah woordgrapje) waardoor je best pessimistisch, droog en koud van binnen bent geworden.quote:
Wow jij moet psycholoog worden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee echt volgens mij ben je iemand met veel tekortjes (haahahahahah woordgrapje) waardoor je best pessimistisch, droog en koud van binnen bent geworden.
Dat hoor ik echt constant van iedereen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow jij moet psycholoog worden.
Wow. Hahahah guys ik kan bevestigen dat de roddels waar waren; hij is echt tinyquote:
Denk dat die telefoon al genoeg is om de hele wereldbevolking een hartaanval te geven. Heel onze samenleving ook gelijk gone.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou die videoclip van Nicki Minaj op m'n telefoon zetten en terugreizen en mensen laten zien hoe onze toekomst er uit zal zien
ja hallo dat is dus echt bullshit t komt gewoon doordat ik zelf lang en breed ben pfff dacht dat dit tussen ons zou blijven, takkenwijfquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow. Hahahah guys ik kan bevestigen dat de roddels waar waren; hij is echt tiny
Haha mooi ditquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja hallo dat is dus echt bullshit t komt gewoon doordat ik zelf lang en breed ben pfff dacht dat dit tussen ons zou blijven, takkenwijf
Als het op internet gezegd wordt is het waar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:18 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat hoor ik echt constant van iedereen.
ja hallo kan niet even makkelijk via 3G hopsa dat filmpje opzoekenquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denk dat die telefoon al genoeg is om de hele wereldbevolking een hartaanval te geven. Heel onze samenleving ook gelijk gone.
Wel mooie touch om hem ook dcht op je telefoon te zetten
slet ik vertrouwde jequote:
RL ook.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Als het op internet gezegd wordt is het waar.
Nee precies daarom ok. Hoewel ik net zo goed 3G kan meenemen in m'n tijdmachine.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja hallo kan niet even makkelijk via 3G hopsa dat filmpje opzoeken
chick die zendmast past niet in dat dingquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee precies daarom ok. Hoewel ik net zo goed 3G kan meenemen in m'n tijdmachine.
Misschien wel in haar, ze zal vast wel wat gewend zijn voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
chick die zendmast past niet in dat ding
Gast, jij hebt echt geen weet wat er allemaal in dat "ding" past.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Gast, jij hebt echt geen weet wat er allemaal in dat "ding" past.
Jongens ik probeer potverdrie een gesprek over tijdmachines te voeren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Misschien wel in haar, ze zal vast wel wat gewend zijn voor zover ik weet.
Ik wil eerst kip zien. :$quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Jongens ik probeer potverdrie een gesprek over tijdmachines te voeren.
heb nog wel een kip in de vriezer zitten. Mag je morgen wel zien.quote:
Doei.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
heb nog wel een kip in de vriezer zitten. Mag je morgen wel zien.
Nu slapen
Doei
quote:Op maandag 8 september 2014 20:04 schreef Salatrel het volgende:
Snel en 300 euro gaat niet samen schatje
De uitdrukking niet kennenquote:Op dinsdag 9 september 2014 01:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Aldus de gek over de normale persoon
Maak ik toch gewoon een huge fucking tijdmachine. Snap niet waarom die dingen altijd zo klein moeten zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gaat dit over cb zijn penis?quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Maak ik toch gewoon een huge fucking tijdmachine. Snap niet waarom die dingen altijd zo klein moeten zijn.
En over wie gaat dit?quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:51 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom zit het zo diep bij die knul?![]()
gvd man... gestalk, constant jezelf vinden in sherlock... hoezo kk onzeker en boos
Nee mijn tijdmachine. Gvd waarom moet het altijd over piemels gaan?quote:
Kreukel alle was zodat ze gaat strijken en pak dan snel de auto.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:53 schreef Chai het volgende:
Ik mag de auto alleen lenen voor naar de chiropractor gaan als stiefmoeder hem niet nodig heeft.
Mens heeft de hele dag niks anders te doen dan poetsen, koken, boodschappen doen en kinderen naar school brengen/halen. Die kinderen zijn net gebracht en boodschappen kunnen ook wel zodra ik terug ben.
Oh TS... zit echt heel diep bij die knul. Komt vast wel eens weer goed.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
En over wie gaat dit?
[..]
Nee mijn tijdmachine. Gvd waarom moet het altijd over piemels gaan?
Alle was ligt op een slaapkamer volgens mij, dus beetje raar om daar binnen te lopen. Ik kom bijna niet binnen, want ze heeft 4 retard honden waarvan eentje je in de rug aanvalt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kreukel alle was zodat ze gaat strijken en pak dan snel de auto.
Huh? heb je nu een stiefmoeder?quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Alle was ligt op een slaapkamer volgens mij, dus beetje raar om daar binnen te lopen. Ik kom bijna niet binnen, want ze heeft 4 retard honden waarvan eentje je in de rug aanvalt.
En dat vind ik toch bijzonder onprettig.
Ja en ik woon niet meer op een boerderij, want daar zijn ineens 1 stiefmoeder, 4 stiefhonden en 4 stiefbroertjes komen te wonen.quote:
Wat de hel!quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en ik woon niet meer op een boerderij, want daar zijn ineens 1 stiefmoeder, 4 stiefhonden en 4 stiefbroertjes komen te wonen.
Nee dat niet, naar een dorp.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat de hel!!!!
Boerenmeisje naar de 'big city'?
Ik vind dit een raar verhaal.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en ik woon niet meer op een boerderij, want daar zijn ineens 1 stiefmoeder, 4 stiefhonden en 4 stiefbroertjes komen te wonen.
Ik ben er een aan het bouwen ja. Niet je in gesprekken mengen als je niet weet waar het over gaatquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh TS... zit echt heel diep bij die knul. Komt vast wel eens weer goed.
Heb jij een tijdmachine?
Als of jij piemels vervelend vind
Wow Asepoester taferelen. Fijn man van die honden, echt leuk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Alle was ligt op een slaapkamer volgens mij, dus beetje raar om daar binnen te lopen. Ik kom bijna niet binnen, want ze heeft 4 retard honden waarvan eentje je in de rug aanvalt.
En dat vind ik toch bijzonder onprettig.
Maar woon je nu bij je ma eerst? wat kut zeg allemaalquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat niet, naar een dorp.
Stad heb ik wel over nagedacht (kamer), maar ik raak nu al in de war van hoe het allemaal georganiseerd is.
Plus dan moet ik eerst even sparen voor meubels en dergelijke, want niemand kan mij nu financieel steunen daarin. Ben ik al wel mee bezig, maar schiet nog niet op.
Okquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik ben er een aan het bouwen ja. Niet je in gesprekken mengen als je niet weet waar het over gaat
En dat beweer ik toch ook nergens
[..]
Wow Asepoester taferelen. Fijn man van die honden, echt leuk.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:07 schreef wickedmen het volgende:
2NutZ die nog steeds raged in de morgen, heerlijk met een bak koffie erbij.
En dan in-direct refereren naar mij hoe zielig ik ben omdat ik hem hommo noem.
Hahahaquote:Op woensdag 3 september 2014 20:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
Wow onverwachte hoek dit.
Maar goed praat eerst normaal Nederlands pls want ik ben je mattie niet of je knikkermaatje en daarnaast die gast scheldt altijd iedereen uit om zijn onzekerheid te verkroppen en zijn e-persoonlijkheid te verhogen.
Dus hij mag best gewezen worden op de waarheid, maar helaas halve sc clanleden zoals jou gaan weer white knighten en denken is fissa.
Dus pls beste Ntm doen mij een lol met je 2NutZ oh je bent zo mooi en jij trekt zeker volle zalen (*proest *![]()
) en ga hem pijpen, kunnen jullie elkaar helpen.
Van de foto's die ik ooit heb mogen aanschouwen van mattie Durrr zie je toch eruit alsof je zo als figurant kan mee spelen in een aflevering van Kabouter Plop en van make-up heb je blijkbaar ook nog nooit gehoord dus dat kunnen ze je ook wel dan aanleren.
O ja je hebt gelijk, je mening klopt, ik ben kanki lelijk het scheelt alleen dat ik aan mijn kont krabben nog belangrijker vind dan jouw mening.
Utrecht sws niet, is ver weg van eventuele stage plaatsen dadelijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar woon je nu bij je ma eerst? wat kut zeg allemaal
Had idd verwacht dat je naar Utrecht zou gaan... maar ja je moet wel genoeg financiele steun hebben daar voor natuurlijk om dat te kunnen.
Gewoon hard werken, Chai! heb nog wel wat betaalde klusjes voor je
Oh vandaar... elke dag vet ver reizen is ook echt kut idd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Utrecht sws niet, is ver weg van eventuele stage plaatsen dadelijk.
Prachtige flame? Van wie trouwens?quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 21:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die gast is dat niet waard man. Kreeg net dm van iemand met een gesprek op wa tussen hem en een meisje. Kk hilarischmaar precies het beeld van wat ik al had
![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]als je een keer uit je psychose komt moet je gewoon voor de gein eens je topics en posts teruglezen. Doe gewoon eens...
En dan ook het niveau van al jouw 'aanvallen' en reacties van 90% van fok op jou.
Misschien dat je dan eens inziet dat je met je slecht nederlands, in elke vorm dan ook, en je groep 5 niveau van humor echt totaal de plank mis slaat. Met alles.
Met je "frank einstein"domme nietsnut. Im done.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:51 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom zit het zo diep bij die knul?![]()
gvd man... gestalk, constant jezelf vinden in sherlock... hoezo kk onzeker en boos
Ghehhehehehe.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:59 schreef 2NutZ het volgende:
Oh TS... zit echt heel diep bij die knul. Komt vast wel eens weer goed.
kk 2nutz ? awwwwwww knulletje toch.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Prachtige flame? Van wie trouwens?
Effe vergelijken met dit hoor.
[..]
[..]
[..]
[..]
Ghehhehehehe.
Kk 2NutZ je laat me nog steeds lachen.
Plaatje doet het niet. En kom met wat leuks dan? of breek ik nu ook weer in, in je 'gesprek'? :squote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet. En kom met wat leuks dan? of breek ik nu ook weer in, in je 'gesprek'? :s
De herinneringenquote:
dm openbaar maken is banquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:45 schreef LudoSanders het volgende:
2NutZ vertelde mij laatst dat wickedmen hem via DM de liefde had verklaard en dat deze manier van uitten is hoe hij omgaat met teleurstellingen.
Dm openbaring, TR gedaan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:45 schreef LudoSanders het volgende:
2NutZ vertelde mij laatst dat wickedmen hem via DM de liefde had verklaard en dat deze manier van uitten is hoe hij omgaat met teleurstellingen.
Jij bent dan degene die DM openbaar heeft gemaakt.quote:
Nee hoor, fictieve dm's zijn geen dm'squote:Op dinsdag 9 september 2014 11:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij bent dan degene die DM openbaar heeft gemaakt.
En als ze bewijs willen, dan lezen ze de DM's toch gewoon na.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee hoor, fictieve dm's zijn geen dm's
Zo is dat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En als ze bewijs willen, dan lezen ze de DM's toch gewoon na.
Tsja maar niemand kan LudoSanders een gevoel voor drama kwalijk nemenquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:50 schreef LudoSanders het volgende:
Ik wil verder niet stoken, maar doe het lekker toch.
Ontkennen dat je Ludo een dm hebt gestuurd en verzonnen dat je verliefd op mij bent.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee hoor, fictieve dm's zijn geen dm's
Echt hè..quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ontkennen dat je Ludo een dm hebt gestuurd en verzonnen dat je verliefd op mij bent.
Wat? Dit is KLB SC he. Hier horen fitties omdat KLB het grootste afvoerputje van NL is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:50 schreef LudoSanders het volgende:
Ik wil verder niet stoken, maar doe het lekker toch.
Ik wil niet stoken ofzo maar soms als ik al zijn gezicht voor me zie en erbij denk hoe druk hij weer bezig is met zo'n post ga ik al stuk.quote:
Oh het valt jou ook op?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Waar is deadprez? Sinds die geen mod is heb ik hem nooit meer gezien.
Kunnen alle mods dm's gewoon meelezenquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En als ze bewijs willen, dan lezen ze de DM's toch gewoon na.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat? Dit is KLB SC he. Hier horen fitties omdat KLB het grootste afvoerputje van NL is.
Nee alleen de admins volgens mij.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kunnen alle mods dm's gewoon meelezen
Nee en ook niet bannen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kunnen alle mods dm's gewoon meelezen
quote:
Denk in KLB wel, maar in deze SC zitten volgens mij best wel wat mensen met een bovengemiddeld IQ.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:58 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maar je kan het niet ontkennen. Zowel KLB als de KLB SC zit het grootste percentage mongolen en dat maakt het zo vermakelijk.
De debielen zijn oververtegenwoordigd, maar verder zijn de meesten juist normaler dan gemiddeld op FOK!.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:58 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maar je kan het niet ontkennen. Zowel KLB als de KLB SC zit het grootste percentage mongolen en dat maakt het zo vermakelijk.
Dit. Meeste doen het er ook om. Blijkt maar weer hoe sommige mensen in een deceptie leven.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:59 schreef Chai het volgende:
[..]
De debielen zijn oververtegenwoordigd, maar verder zijn de meesten juist normaler dan gemiddeld op FOK!.
Vast huiswerk aan het maken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Waar is deadprez? Sinds die geen mod is heb ik hem nooit meer gezien.
Sinds jij hier zit is het percentage wel flink gestegen ja.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:58 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Er zijn weinig users in KLB die normaal zijn met een normaal (sociaa) leven.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:59 schreef Chai het volgende:
[..]
De debielen zijn oververtegenwoordigd, maar verder zijn de meesten juist normaler dan gemiddeld op FOK!.
Die is te hoog gegrepen voor eerstejaars vavo.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Stelling van pythagoras is a bitchhh
In die onderlaag niet nee.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:02 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Er zijn weinig users in KLB die normaal zijn met een normaal (sociaa) leven.
En jij kan het weten.
Ja, klopt. Rond de 140.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Denk in KLB wel, maar in deze SC zitten volgens mij best wel wat mensen met een bovengemiddeld IQ.
En toen werd je wakker met 4 duimen in je reet?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat is daar belangrijk aan als je 30cm+ en de dikte van 4 duimen hebt?
Lijkt me wel iets voor The Hangover 4.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
En toen werd je wakker met 4 duimen in je reet?
Oh nog niet volledig wegquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
KLB / Flatbewoners ontplofte flat in Diemen
dp was er vannacht
Hou je kk bekquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:22 schreef LudoSanders het volgende:
Saai, graaf die strijdbijl weer eens op.
Ff tussen ons, maar die broekspijpen heeft je moeder toch gewoon zo omgekruld omdat je een beperkte motoriek hebt en anders er over struikelt?quote:
neequote:Op dinsdag 9 september 2014 12:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ff tussen ons, maar die broekspijpen heeft je moeder toch gewoon zo omgekruld omdat je een beperkte motoriek hebt en anders er over struikelt?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ff tussen ons, maar die broekspijpen heeft je moeder toch gewoon zo omgekruld omdat je een beperkte motoriek hebt en anders er over struikelt?
Ach laat ze maar, als de dijken ooit breken heb jij iig een droge boek.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar wel super grappig verder, ga er op door dan xD
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ach laat ze maar, als de dijken ooit breken heb jij iig een droge boek.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Doe niet zogenaamd alsof je het grappig vindt anders zou je er gewoon om lachen ipv kijk mij shi wahed niet caren xDquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar wel super grappig verder, ga er op door dan xD
Het was inderdaad sarcasme.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:29 schreef wickedmen het volgende:
Doe niet zogenaamd alsof je het grappig vindt anders zou je er gewoon om lachen ipv kijk mij shi wahed niet caren xD
'ons Lotje'quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:35 schreef BlauweTijger het volgende:
F&F / Het verdriet van het verlies van je maatje. Hoe ga je er mee om?
Traantje weggepinkt hoor.
Datquote:
beetje zoals in OUDquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:37 schreef Chai het volgende:
[..]
'ons Lotje'
Wat een inteelttaalgebruik.
Zitten daar extra veel Limburgers en Brabo's?quote:
[..]
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:42 schreef Chai het volgende:
R&P / Zinloosheid
Ik voel me ook zinloos, ben ook net zo zinloos als iedereen.
Vind het prima, beter dan als Jezus geboren worden en voor de hele wereld iets moeten betekenen.
[..]
Zitten daar extra veel Limburgers en Brabo's?
hehquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:46 schreef Gridlok het volgende:
BT op het moment dat het over broekspijpen gaat.
[ afbeelding ]
Weet je wat goed werkt in dit soort situaties, gewoon een DWC'tje pullen, als mensen te close komen gewoon iemand anders gaan afzeiken.quote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet je wat goed werkt in dit soort situaties, gewoon een DWC'tje pullen, als mensen te close komen gewoon iemand anders gaan afzeiken.
Sneer mij maar BT.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet je wat goed werkt in dit soort situaties, gewoon een DWC'tje pullen, als mensen te close komen gewoon iemand anders gaan afzeiken.
Reageer eerst hier maar eens op paardentrut.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:45 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik kwam er gister pas achter dat paarden met hun neus dat ffrfrtrtrtrftrtrt geluid maken ipv met hun mond.![]()
Echt wtf wereld ging voor me open ik proberen met mijn neus natuurlijk maar gebeurde niets![]()
Leipe beesten man die paarden. Best mooi.
Ik weet niet zo goed waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Reageer eerst hier maar eens op paardentrut.
[..]
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:46 schreef Gridlok het volgende:
BT op het moment dat het over broekspijpen gaat.
[ afbeelding ]
Op 00: 46!quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed waar je het over hebt.
Dat tevreden gepruttel? Dat is iig ook met de mond.
Paarden zijn kut beesten. Doen altijd leip en helemaal als ze je niet kennen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:45 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik kwam er gister pas achter dat paarden met hun neus dat ffrfrtrtrtrftrtrt geluid maken ipv met hun mond.![]()
Echt wtf wereld ging voor me open ik proberen met mijn neus natuurlijk maar gebeurde niets![]()
Leipe beesten man die paarden. Best mooi.
Mwah, meisje waar ik nu mee zit heeft een eigen paard. En ik dacht altijd vanquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Paarden zijn kut beesten. Doen altijd leip en helemaal als ze je niet kennen.
Zouden je zo trappen of in de kont neuken uit het niets, daarom dat de gemiddelde borderliner erop zit en ze het zo goed kunnen vinden, 1 ziel 1 vreugd.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mwah, meisje waar ik nu mee zit heeft een eigen paard. En ik dacht altijd van![]()
![]()
![]()
maar het is eigenlijk best gaaf om te zien wat voor band die 2 hebben. Zijn best mooie beesten ook. Zij hebben tenminste wel een 30cm, 4 cm dikte enzo eheheh.
![]()
Het zijn wel pussy's ja, ze durfde niet langs een tuinslang omdat die er gister niet lag.
Ja en ipv dat ze erover gaan praten gaan ze hinniken en leip doen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mwah, meisje waar ik nu mee zit heeft een eigen paard. En ik dacht altijd van![]()
![]()
![]()
maar het is eigenlijk best gaaf om te zien wat voor band die 2 hebben. Zijn best mooie beesten ook. Zij hebben tenminste wel een 30cm, 4 cm dikte enzo eheheh.
![]()
Het zijn wel pussy's ja, ze durfde niet langs een tuinslang omdat die er gister niet lag.
Hij was wss in de war door die grote neus van je :s :s Alsof hij werd aangestaard door een aardappel. lol xDquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:58 schreef wickedmen het volgende:
Paard van chick waarmee ik eens had keek mij altijd lijp aan, alsof hij mij elke seconde in stukken wou scheuren.
Sindsdien elke paard uit de weg gegaan.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hij was wss in de war door die grote neus van je :s :s Alsof hij werd aangestaard door een aardappel. lol xD
Grapje.
quote:Op maandag 8 september 2014 22:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ahahahahahahaahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahhahaahaha
1 Peter 5:8quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:02 schreef BlauweTijger het volgende:
ik verveel me.Heb ik echt nooit.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:08 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
1 Peter 5:8
8 Be alert and of sober mind. Your enemy the devil prowls around like a roaring lion looking for someone to devour.
Mss een nieuwe ondertitel?
32quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:11 schreef Chai het volgende:
Hoe oud schatten jullie deze man?
[ afbeelding ]
In de 40 maar hij is 32 toch?quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:11 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
23-65quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:11 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
34quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:11 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
39/40 ofzoquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:11 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, die tulpen hebben zijn leven vergooid. Ouwe vent dat die lijkt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:25 schreef Chai het volgende:
32.
Maar dit is toch heel rimpelig voor die leeftijd?
te veel in de zon gezetenquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:25 schreef Chai het volgende:
32.
Tulpenzaad werkt verouderendquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:25 schreef Chai het volgende:
32.
dat is ook geen levenquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:34 schreef Chai het volgende:
Ben veel ouder geworden door zaad.
Anders was ik gewoon gestorven als eicel.
Kijk je eens in de SC en daar loopt Chai dit soort wijsheden te cranken. Nice.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:34 schreef Chai het volgende:
Ben veel ouder geworden door zaad.
Anders was ik gewoon gestorven als eicel.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kijk je eens in de SC en daar loopt Chai dit soort wijsheden te cranken. Nice.
Nee, werkt meestal verjongend waarom denk jij dat vrouwen het in hun smoeltje willen?quote:
Gains?quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, werkt meestal verjongend waarom denk jij dat vrouwen het in hun smoeltje willen?
#justvaselinethingsquote:
Kostenefficientie mopquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Maak ik toch gewoon een huge fucking tijdmachine. Snap niet waarom die dingen altijd zo klein moeten zijn.
het jonko dierenspel met dinosaurussen.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
het jonko dierenspel met dinosaurussen.
Vaseline: "chiropractor"
Bron?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon een serie van Shutter Island maken.
Vergiftigde bron.quote:
Naaahquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Veel lastig gevallen door DP vriendjes?
Hey, eerste keer dat ik je zie met blauw.quote:
Hey NutZquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hey, eerste keer dat ik je zie met blauw.
Heb je al een beetje topics gesloten?quote:
Ja hij heeft heel veel geoefend door de spam van die pubertjes.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je al een beetje topics gesloten?
Zo'n 450. Dat is echt fantastischquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je al een beetje topics gesloten?
Mja dat was wel wat overdrevenquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hij heeft heel veel geoefend door de spam van die pubertjes.
Gouden startquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zo'n 450. Dat is echt fantastisch
[..]
Mja dat was wel wat overdreven
Dat moet idd wel. Goede voorbereiding is het halve werk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hij heeft heel veel geoefend door de spam van die pubertjes.
Ojee, een paardenmeisje.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Iddquote:
Die paardquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iddkom je aan met je 30cm
die paard lacht in zijn vuistje.
Hij kopieert mij gewoonquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Die paard^oneindig
Je taalfouten beginnen op die van wickedmen te lijken.
Paardenmeisjes zijn vaak duf, die zal vast wel schrikken van 30 cmquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iddkom je aan met je 30cm
die paard lacht in zijn vuistje.
Ja naja, zo lang het maar niet in dit centrale topic of compleet verspreid over KLB is vind ik het niet zo irritant verder neequote:Op dinsdag 9 september 2014 15:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Alle bagger in een apart centraal topic
Nou ze zijn niet preuts is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:14 schreef ntm het volgende:
[..]
Paardenmeisjes zijn vaak duf, die zal vast wel schrikken van 30 cmHaha die paard
![]()
inb4 MMGYMCMB met z'n lijst.
Geen tettenpics van jou gezien dus ik deel die mening (nog) nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou ze zijn niet preuts is mijn ervaring.
Wachtwoord van mijn iCloud is gewoon de naam van mijn paard.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Geen tettenpics van jou gezien dus ik deel die mening (nog) niet
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Wachtwoord van mijn iCloud is gewoon de naam van mijn paard.
Wat ze met dat paard allemaal uitvreten hoef ik niet te weten hoorquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Chai plsquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:15 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:14 schreef ntm het volgende:
[..]
Paardenmeisjes zijn vaak duf, die zal vast wel schrikken van 30 cmHaha die paard
![]()
inb4 MMGYMCMB met z'n lijst.
sry man ;squote:Op dinsdag 9 september 2014 15:13 schreef r0dawa het volgende:
[..]
niet auhoere met 1nuttzz is stadsgenoo t en goede gozer
knall jullie
ARMA 3quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
schaamteloze copy/paste tho
Niets captured die independent essentie beter dan zo'n sensationele shot met een 11-jarige Haflinger.quote:
pc masterracequote:
Serie gaat alles weer verneukenquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon een serie van Shutter Island maken.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet ik mij zorgen maken?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee ik vind meisjes niet zoveel meer aan.
Paarden en zo?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee juist niet.
Ik ben nu next level.
Nee meisjes zijn gewoon zo vermoeiend enzo. Kosten veel tijd, energie en geld. Kan beter je tijd besteden aan leukere dingen.quote:
quote:
shitquote:
Geld? Ben je naar de hoeren geweest?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee meisjes zijn gewoon zo vermoeiend enzo. Kosten veel tijd, energie en geld. Kan beter je tijd besteden aan leukere dingen.
Faler!quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee meisjes zijn gewoon zo vermoeiend enzo. Kosten veel tijd, energie en geld. Kan beter je tijd besteden aan leukere dingen.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Geld? Ben je naar de hoeren geweest?
Ga nou eerst maar eens ervaren hoe het is als je een levensgezel hebt... nu kan jij daar niet over oordelen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, ik observeer de laatste tijd veel stelletjes / huwelijken enzo. Het valt me op dat het gross daarvan in een sleur zit. Als je single bent heb je gewoon veel minder verantwoordelijkheden en verplichtingen en dat is gewoon echt fijn vind ik.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:05 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Faler!
Mensen gaven je 1000 tips, je bleef falen.
Meisjes wouden afspreken met je, je bleef falen.
Meisjes wouden dansen met je in de club, je bleef falen.
Meisjes wouden geneukt worden in de club en jij stond daar met bier op, je bleef falen.
Blijf op meisnes afgeven, erken je dat je het stereotype Fokker bent maar de echte problematiek heerst bij jou en dat is omdat je pa je ma te zacht neukte waardoor je nooit ballen hebt gekregen en nooit aan je natuurlijke behoeftes hebt toegegeven.
Voor de 1,5 jaar in een sleur zitten is knap hoor. Dan zit je nog vol verliefdheidshormonen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, ik observeer de laatste tijd veel stelletjes / huwelijken enzo. Het valt me op dat het gross daarvan in een sleur zit. Als je single bent heb je gewoon veel minder verantwoordelijkheden en verplichtingen en dat is gewoon echt fijn vind ik.
True dit. Maar is normaal dat elke relatie vooral in NL op een gegeven moment in een sleur komt te zitten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Komt erop neer dat weinig mannen smooth zijn waardoor het luxe probleem van vrouwen in werking treedtquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:09 schreef LudoSanders het volgende:
En denk maar zo Dima, meestal overkomt het je wanneer je er niet naar op zoek bent.
Jij moet je bek houden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:13 schreef wickedmen het volgende:
Tenzij je Dima bent, Dima durft nooit wat te zeggen of ondernemen en kiest altijd de veiligste comfortzone weg (zie internet)
Mwa, er zijn zo 2-3 lekkertjes in mijn klas die mij overduidelijk wel zien zitten hoor. Een iraanse van 160 ofzo, en blonde hollandse van 1.78 en nog eentje denk ik. Die zouden het niet erg vinden als ik een praatje met ze zou maken, maar ik heb daar helemaal geen zin, ze interesseren me niet. Ja ik zou tot de nok toe vullen voor een keertje maar meer ook niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga nou eerst maar eens ervaren hoe het is als je een levensgezel hebt... nu kan jij daar niet over oordelen.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jij moet je bek houden.
[ afbeelding ]
Dat is prima. EN je moet ergens beginnen. En nu klink ik vast als een flikker maar als je iemand hebt waarmee je echt op 1 lijn zit... die je beste vriend is en partner...quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mwa, er zijn zo 2-3 lekkertjes in mijn klas die mij overduidelijk wel zien zitten hoor. Een iraanse van 160 ofzo, en blonde hollandse van 1.78 en nog eentje denk ik. Die zouden het niet erg vinden als ik een praatje met ze zou maken, maar ik heb daar helemaal geen zin, ze interesseren me niet. Ja ik zou tot de nok toe vullen voor een keertje maar meer ook niet.
Weet ik, zit in het TInder topic en is best makkelijk zo te zien.quote:
Vooral grote bek heeft ze, onzeker als maar kan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet ik, zit in het TInder topic en is best makkelijk zo te zien.
het zou vreemder zijn als ze niet zo was en op FOK! zat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Vooral grote bek heeft ze, onzeker als maar kan.
kk goeiequote:
get at mequote:
Nou, nou poe zeg gesprekken verzinnen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jij moet je bek houden.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |