Paarden en zo?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee juist niet.
Ik ben nu next level.
Nee meisjes zijn gewoon zo vermoeiend enzo. Kosten veel tijd, energie en geld. Kan beter je tijd besteden aan leukere dingen.quote:
quote:
shitquote:
Geld? Ben je naar de hoeren geweest?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee meisjes zijn gewoon zo vermoeiend enzo. Kosten veel tijd, energie en geld. Kan beter je tijd besteden aan leukere dingen.
Faler!quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee meisjes zijn gewoon zo vermoeiend enzo. Kosten veel tijd, energie en geld. Kan beter je tijd besteden aan leukere dingen.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Geld? Ben je naar de hoeren geweest?
Ga nou eerst maar eens ervaren hoe het is als je een levensgezel hebt... nu kan jij daar niet over oordelen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, ik observeer de laatste tijd veel stelletjes / huwelijken enzo. Het valt me op dat het gross daarvan in een sleur zit. Als je single bent heb je gewoon veel minder verantwoordelijkheden en verplichtingen en dat is gewoon echt fijn vind ik.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:05 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Faler!
Mensen gaven je 1000 tips, je bleef falen.
Meisjes wouden afspreken met je, je bleef falen.
Meisjes wouden dansen met je in de club, je bleef falen.
Meisjes wouden geneukt worden in de club en jij stond daar met bier op, je bleef falen.
Blijf op meisnes afgeven, erken je dat je het stereotype Fokker bent maar de echte problematiek heerst bij jou en dat is omdat je pa je ma te zacht neukte waardoor je nooit ballen hebt gekregen en nooit aan je natuurlijke behoeftes hebt toegegeven.
Voor de 1,5 jaar in een sleur zitten is knap hoor. Dan zit je nog vol verliefdheidshormonen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, ik observeer de laatste tijd veel stelletjes / huwelijken enzo. Het valt me op dat het gross daarvan in een sleur zit. Als je single bent heb je gewoon veel minder verantwoordelijkheden en verplichtingen en dat is gewoon echt fijn vind ik.
True dit. Maar is normaal dat elke relatie vooral in NL op een gegeven moment in een sleur komt te zitten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Komt erop neer dat weinig mannen smooth zijn waardoor het luxe probleem van vrouwen in werking treedtquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:09 schreef LudoSanders het volgende:
En denk maar zo Dima, meestal overkomt het je wanneer je er niet naar op zoek bent.
Jij moet je bek houden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:13 schreef wickedmen het volgende:
Tenzij je Dima bent, Dima durft nooit wat te zeggen of ondernemen en kiest altijd de veiligste comfortzone weg (zie internet)
Mwa, er zijn zo 2-3 lekkertjes in mijn klas die mij overduidelijk wel zien zitten hoor. Een iraanse van 160 ofzo, en blonde hollandse van 1.78 en nog eentje denk ik. Die zouden het niet erg vinden als ik een praatje met ze zou maken, maar ik heb daar helemaal geen zin, ze interesseren me niet. Ja ik zou tot de nok toe vullen voor een keertje maar meer ook niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga nou eerst maar eens ervaren hoe het is als je een levensgezel hebt... nu kan jij daar niet over oordelen.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jij moet je bek houden.
[ afbeelding ]
Dat is prima. EN je moet ergens beginnen. En nu klink ik vast als een flikker maar als je iemand hebt waarmee je echt op 1 lijn zit... die je beste vriend is en partner...quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mwa, er zijn zo 2-3 lekkertjes in mijn klas die mij overduidelijk wel zien zitten hoor. Een iraanse van 160 ofzo, en blonde hollandse van 1.78 en nog eentje denk ik. Die zouden het niet erg vinden als ik een praatje met ze zou maken, maar ik heb daar helemaal geen zin, ze interesseren me niet. Ja ik zou tot de nok toe vullen voor een keertje maar meer ook niet.
Weet ik, zit in het TInder topic en is best makkelijk zo te zien.quote:
Vooral grote bek heeft ze, onzeker als maar kan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet ik, zit in het TInder topic en is best makkelijk zo te zien.
het zou vreemder zijn als ze niet zo was en op FOK! zat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Vooral grote bek heeft ze, onzeker als maar kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |