Hij kopieert mij gewoonquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Die paard^oneindig
Je taalfouten beginnen op die van wickedmen te lijken.
Paardenmeisjes zijn vaak duf, die zal vast wel schrikken van 30 cmquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iddkom je aan met je 30cm
die paard lacht in zijn vuistje.
Ja naja, zo lang het maar niet in dit centrale topic of compleet verspreid over KLB is vind ik het niet zo irritant verder neequote:Op dinsdag 9 september 2014 15:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Alle bagger in een apart centraal topic
Nou ze zijn niet preuts is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:14 schreef ntm het volgende:
[..]
Paardenmeisjes zijn vaak duf, die zal vast wel schrikken van 30 cmHaha die paard
![]()
inb4 MMGYMCMB met z'n lijst.
Geen tettenpics van jou gezien dus ik deel die mening (nog) nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou ze zijn niet preuts is mijn ervaring.
Wachtwoord van mijn iCloud is gewoon de naam van mijn paard.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Geen tettenpics van jou gezien dus ik deel die mening (nog) niet
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Wachtwoord van mijn iCloud is gewoon de naam van mijn paard.
Wat ze met dat paard allemaal uitvreten hoef ik niet te weten hoorquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Chai plsquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:15 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:14 schreef ntm het volgende:
[..]
Paardenmeisjes zijn vaak duf, die zal vast wel schrikken van 30 cmHaha die paard
![]()
inb4 MMGYMCMB met z'n lijst.
sry man ;squote:Op dinsdag 9 september 2014 15:13 schreef r0dawa het volgende:
[..]
niet auhoere met 1nuttzz is stadsgenoo t en goede gozer
knall jullie
ARMA 3quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
schaamteloze copy/paste tho
Niets captured die independent essentie beter dan zo'n sensationele shot met een 11-jarige Haflinger.quote:
pc masterracequote:
Serie gaat alles weer verneukenquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon een serie van Shutter Island maken.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet ik mij zorgen maken?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee ik vind meisjes niet zoveel meer aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |