Eet pikquote:Op maandag 8 september 2014 23:50 schreef Chloroform het volgende: Ik heb nog druiven in de koelkast. Zal ik die nu nog opeten of bewaren voor morgen? Heb zin in iets. :s
is tg bst ddlk wt ie bdltquote:Op maandag 8 september 2014 23:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja die kerel typt allemaal van die halve woorden waardoor het soms niet helemaal duidelijk is wat hij bedoelt.
Serieus, 'daarom' als 'drm' typenis geen smsje waarbij je binnen de 160 tekens moet blijven
laat je vriendje in bad liggen, hang die druiven boven zn hoofd.quote:Op maandag 8 september 2014 23:50 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb nog druiven in de koelkast. Zal ik die nu nog opeten of bewaren voor morgen? Heb zin in iets. :s
Ik ruik sarcasme of jou.quote:Op maandag 8 september 2014 23:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow, niet eens #TeamVeer? Niet verwacht dit, wow.
Begreep het al na 3 keer lezenquote:
Heb geen bad en vriendje is niet hier.quote:Op maandag 8 september 2014 23:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
laat je vriendje in bad liggen, hang die druiven boven zn hoofd.
noem t een Tantaluskwelling
Na 2 keer hierquote:
Wow baas boven baas, mag gezegd wordenquote:
Hypocriet.quote:
Ik zal jou eens laten badderen.quote:Op maandag 8 september 2014 23:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb geen bad en vriendje is niet hier.kutleven
Want?quote:
Jij kunt nog niet eens een bed in elkaar zetten, wat wil je doen dan.quote:Op maandag 8 september 2014 23:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik zal jou eens laten badderen.
jij hebt t wiel uitgevondenquote:
Water naast het bad laten stromen xDDD lol en dan fohn erin xDD ;___;quote:Op maandag 8 september 2014 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij kunt nog niet eens een bed in elkaar zetten, wat wil je doen dan.
ok ik kom er aan en ik neem een teil mee.quote:Op maandag 8 september 2014 23:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb geen bad en vriendje is niet hier.kutleven
Ja ben fucking oudquote:Op maandag 8 september 2014 23:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij hebt t wiel uitgevonden
Zwarte Pieten XD?quote:Op maandag 8 september 2014 23:58 schreef eend112 het volgende:
Chloroform heeft meer negers terug gehoekt dan ze met de boot konden aankomen
Nee jij wil gewoon mijn druiven jatten.quote:Op maandag 8 september 2014 23:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ok ik kom er aan en ik neem een teil mee.
Chloro pls, een meid van jouw allure mag blij zijn met een gast zoals mij met ook nog geweldige bedskills.quote:Op maandag 8 september 2014 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij kunt nog niet eens een bed in elkaar zetten, wat wil je doen dan.
hoe kut zou dat zijn. Ben je de uitvinder van t wiel en dan kan je er geen patent op aanvragen omdat je fucking in de prehistorie leeft. Weg potentiële inkomsten.quote:
Omdat je mij iets verwijt wat je zelf ook doet?quote:
Jammer, ik ben één en al oor mocht je ooit besluiten die beerput toch open te gooien.quote:Op maandag 8 september 2014 23:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben alleen oprecht voor de mensen die het verdienen. Man, je moest eens weten wat ik op tafel kan gooien over de halve SC. Lul nooit iets door verder
JA DUS??!quote:Op maandag 8 september 2014 23:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee jij wil gewoon mijn druiven jatten.
Wow, racist :squote:
DUS JIJ KOMT ER NIET INquote:
Mag het niet voluit schrijven is niet netjesquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:00 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Omdat je mij iets verwijt wat je zelf ook doet?
Zouden echt veel inkomsten zijn geweest ook. Nu maar tijdmachine uitvinden dan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hoe kut zou dat zijn. Ben je de uitvinder van t wiel en dan kan je er geen patent op aanvragen omdat je fucking in de prehistorie leeft. Weg potentiële inkomsten.
quote:
quote:
kankerwijf, stik maar in je kankerhoerendruivenquote:
Maarre.... je hebt zo lang tegen me staan te trappen zodat ik zou happen want je wilde heel graag die DMwisseling posten. Dat was best wel doorzichtig. Maar wat heb je er nou mee willen bereiken of mee willen zeggen eigenlijk? Je hebt niet kunnen weerleggen dat ik je soms zo cute vind dat ik vergeet wat een pokkewijf je kan zijn?quote:Op maandag 8 september 2014 23:57 schreef VeerEli het volgende:
Als ik een ban krijg voor DM posten, moet wicked een ban voor topic kaap
hahaha
JA EN DAN?! Niks geen patentenbureau daar. Of ga je eerst t patent uitvinden?quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zouden echt veel inkomsten zijn geweest ook. Nu maar tijdmachine uitvinden dan.
Waarom zo gemeenquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kankerwijf, stik maar in je kankerhoerendruiven
Haha grapje
quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kankerwijf, stik maar in je kankerhoerendruiven
Haha grapje
Neem gewoon de hele mikmak meequote:Op dinsdag 9 september 2014 00:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
JA EN DAN?! Niks geen patentenbureau daar. Of ga je eerst t patent uitvinden?
Veer serieus nemen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:03 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Maarre.... je hebt zo lang tegen me staan te trappen zodat ik zou happen want je wilde heel graag die DMwisseling posten. Dat was best wel doorzichtig. Maar wat heb je er nou mee willen bereiken of mee willen zeggen eigenlijk? Je hebt niet kunnen weerleggen dat ik je soms zo cute vind dat ik vergeet wat een pokkewijf je kan zijn?
heb vandaag niet geneukt.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heeft ie normaal geen last van ehehehehehe
quote:
Of juist wel omdat zo klein hahaha hahah hahahaquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
je moet dit duidelijk even eerst voor jezelf uitwerken want zo ga je nooit rijk worden. Zelfs met een tijdmachine.quote:
Shiiiit als ik een tijdmachine bouw ben ik sowieso binnen no time rijk of ik nou patent krijg of dat wiel of nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je moet dit duidelijk even eerst voor jezelf uitwerken want zo ga je nooit rijk worden. Zelfs met een tijdmachine.
Hahahaquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of juist wel omdat zo klein hahaha hahah hahaha
Ohhh dick jokes
kk wijf chek je dm voor dickpic met liniaal er naast. Dat zal je lerenquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oeh can't wait. Doe wel ff briefje bij met ''cb'' eropquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kk wijf chek je dm voor dickpic met liniaal er naast. Dat zal je leren
Die foto zal zo klein zijn dat je 'm als UI kunt gebruiken hahaha hahahquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oeh can't wait. Doe wel ff briefje bij met ''cb'' erop
Zou die videoclip van Nicki Minaj op m'n telefoon zetten en terugreizen en mensen laten zien hoe onze toekomst er uit zal zienquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Shiiiit als ik een tijdmachine bouw ben ik sowieso binnen no time rijk of ik nou patent krijg of dat wiel of nietDat wordt dan gewoon leuk tijdverdrijf
Shiiiquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die foto zal zo klein zijn dat je 'm als UI kunt gebruiken hahaha hahah
Ohh I crack myself up
Ik doorzie problemen met lullen van kleine mannen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of juist wel omdat zo klein hahaha hahah hahaha
Ohhh dick jokes
donequote:Op dinsdag 9 september 2014 00:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oeh can't wait. Doe wel ff briefje bij met ''cb'' erop
Nobel van je.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik doorzie problemen met lullen van kleine mannen.
Voor dit probleem wil ik mij best aanmelden, dan praat je ook weer eens heel wat minder.
heb morgen weer een TDA meetingquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik doorzie problemen met lullen van kleine mannen.
Voor dit probleem wil ik mij best aanmelden, dan praat je ook weer eens heel wat minder.
Nee echt volgens mij ben je iemand met veel tekortjes (haahahahahah woordgrapje) waardoor je best pessimistisch, droog en koud van binnen bent geworden.quote:
Wow jij moet psycholoog worden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee echt volgens mij ben je iemand met veel tekortjes (haahahahahah woordgrapje) waardoor je best pessimistisch, droog en koud van binnen bent geworden.
Dat hoor ik echt constant van iedereen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow jij moet psycholoog worden.
Wow. Hahahah guys ik kan bevestigen dat de roddels waar waren; hij is echt tinyquote:
Denk dat die telefoon al genoeg is om de hele wereldbevolking een hartaanval te geven. Heel onze samenleving ook gelijk gone.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou die videoclip van Nicki Minaj op m'n telefoon zetten en terugreizen en mensen laten zien hoe onze toekomst er uit zal zien
ja hallo dat is dus echt bullshit t komt gewoon doordat ik zelf lang en breed ben pfff dacht dat dit tussen ons zou blijven, takkenwijfquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow. Hahahah guys ik kan bevestigen dat de roddels waar waren; hij is echt tiny
Haha mooi ditquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja hallo dat is dus echt bullshit t komt gewoon doordat ik zelf lang en breed ben pfff dacht dat dit tussen ons zou blijven, takkenwijf
Als het op internet gezegd wordt is het waar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:18 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat hoor ik echt constant van iedereen.
ja hallo kan niet even makkelijk via 3G hopsa dat filmpje opzoekenquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denk dat die telefoon al genoeg is om de hele wereldbevolking een hartaanval te geven. Heel onze samenleving ook gelijk gone.
Wel mooie touch om hem ook dcht op je telefoon te zetten
slet ik vertrouwde jequote:
RL ook.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Als het op internet gezegd wordt is het waar.
Nee precies daarom ok. Hoewel ik net zo goed 3G kan meenemen in m'n tijdmachine.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja hallo kan niet even makkelijk via 3G hopsa dat filmpje opzoeken
chick die zendmast past niet in dat dingquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee precies daarom ok. Hoewel ik net zo goed 3G kan meenemen in m'n tijdmachine.
Misschien wel in haar, ze zal vast wel wat gewend zijn voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
chick die zendmast past niet in dat ding
Gast, jij hebt echt geen weet wat er allemaal in dat "ding" past.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Gast, jij hebt echt geen weet wat er allemaal in dat "ding" past.
Jongens ik probeer potverdrie een gesprek over tijdmachines te voeren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Misschien wel in haar, ze zal vast wel wat gewend zijn voor zover ik weet.
Ik wil eerst kip zien. :$quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Jongens ik probeer potverdrie een gesprek over tijdmachines te voeren.
heb nog wel een kip in de vriezer zitten. Mag je morgen wel zien.quote:
Doei.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
heb nog wel een kip in de vriezer zitten. Mag je morgen wel zien.
Nu slapen
Doei
quote:Op maandag 8 september 2014 20:04 schreef Salatrel het volgende:
Snel en 300 euro gaat niet samen schatje
De uitdrukking niet kennenquote:Op dinsdag 9 september 2014 01:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Aldus de gek over de normale persoon
Maak ik toch gewoon een huge fucking tijdmachine. Snap niet waarom die dingen altijd zo klein moeten zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gaat dit over cb zijn penis?quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Maak ik toch gewoon een huge fucking tijdmachine. Snap niet waarom die dingen altijd zo klein moeten zijn.
En over wie gaat dit?quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:51 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom zit het zo diep bij die knul?![]()
gvd man... gestalk, constant jezelf vinden in sherlock... hoezo kk onzeker en boos
Nee mijn tijdmachine. Gvd waarom moet het altijd over piemels gaan?quote:
Kreukel alle was zodat ze gaat strijken en pak dan snel de auto.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:53 schreef Chai het volgende:
Ik mag de auto alleen lenen voor naar de chiropractor gaan als stiefmoeder hem niet nodig heeft.
Mens heeft de hele dag niks anders te doen dan poetsen, koken, boodschappen doen en kinderen naar school brengen/halen. Die kinderen zijn net gebracht en boodschappen kunnen ook wel zodra ik terug ben.
Oh TS... zit echt heel diep bij die knul. Komt vast wel eens weer goed.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
En over wie gaat dit?
[..]
Nee mijn tijdmachine. Gvd waarom moet het altijd over piemels gaan?
Alle was ligt op een slaapkamer volgens mij, dus beetje raar om daar binnen te lopen. Ik kom bijna niet binnen, want ze heeft 4 retard honden waarvan eentje je in de rug aanvalt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kreukel alle was zodat ze gaat strijken en pak dan snel de auto.
Huh? heb je nu een stiefmoeder?quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Alle was ligt op een slaapkamer volgens mij, dus beetje raar om daar binnen te lopen. Ik kom bijna niet binnen, want ze heeft 4 retard honden waarvan eentje je in de rug aanvalt.
En dat vind ik toch bijzonder onprettig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |