heb nog wel een kip in de vriezer zitten. Mag je morgen wel zien.quote:
Doei.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
heb nog wel een kip in de vriezer zitten. Mag je morgen wel zien.
Nu slapen
Doei
quote:Op maandag 8 september 2014 20:04 schreef Salatrel het volgende:
Snel en 300 euro gaat niet samen schatje
De uitdrukking niet kennenquote:Op dinsdag 9 september 2014 01:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Aldus de gek over de normale persoon
Maak ik toch gewoon een huge fucking tijdmachine. Snap niet waarom die dingen altijd zo klein moeten zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
chick die zendmast past niet in dat ding
Gaat dit over cb zijn penis?quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Maak ik toch gewoon een huge fucking tijdmachine. Snap niet waarom die dingen altijd zo klein moeten zijn.
En over wie gaat dit?quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:51 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom zit het zo diep bij die knul?![]()
gvd man... gestalk, constant jezelf vinden in sherlock... hoezo kk onzeker en boos
Nee mijn tijdmachine. Gvd waarom moet het altijd over piemels gaan?quote:
Kreukel alle was zodat ze gaat strijken en pak dan snel de auto.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:53 schreef Chai het volgende:
Ik mag de auto alleen lenen voor naar de chiropractor gaan als stiefmoeder hem niet nodig heeft.
Mens heeft de hele dag niks anders te doen dan poetsen, koken, boodschappen doen en kinderen naar school brengen/halen. Die kinderen zijn net gebracht en boodschappen kunnen ook wel zodra ik terug ben.
Oh TS... zit echt heel diep bij die knul. Komt vast wel eens weer goed.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
En over wie gaat dit?
[..]
Nee mijn tijdmachine. Gvd waarom moet het altijd over piemels gaan?
Alle was ligt op een slaapkamer volgens mij, dus beetje raar om daar binnen te lopen. Ik kom bijna niet binnen, want ze heeft 4 retard honden waarvan eentje je in de rug aanvalt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kreukel alle was zodat ze gaat strijken en pak dan snel de auto.
Huh? heb je nu een stiefmoeder?quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Alle was ligt op een slaapkamer volgens mij, dus beetje raar om daar binnen te lopen. Ik kom bijna niet binnen, want ze heeft 4 retard honden waarvan eentje je in de rug aanvalt.
En dat vind ik toch bijzonder onprettig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |