Kom hier aangebrande frikandel.quote:
Oh oke.quote:Op maandag 8 september 2014 20:03 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Blondje_93 gespot.
Die kon iedereen ook opeens uitschelden voor lelijkert.
Maar om serieus op je vraag in te gaan. Nee,
alhoewel ik wel het gevoel heb dat jij een ijskoning bent waarbij haar spiegel elke nacht bevriest en elke keer breekt.
Hehe. Wat is dit dan? Moet een addertje zijn met i5 processor voor dat geld, niet?quote:
Whehehequote:
Wellicht wel als je wat andere wensen of goeie punten achterwege kan laten, zoals geheugen of weet ik veel. En ik verwacht ook geen laptop voor 300 euro die binnen 1 muisklik alles voor altijd laadt.quote:Op maandag 8 september 2014 20:04 schreef Salatrel het volgende:
Snel en 300 euro gaat niet samen schatje
Hè, potjandriedubbeltjes nou.quote:Op maandag 8 september 2014 20:05 schreef wickedmen het volgende:
O ja wou je net helpen met je probleem aangezien ik een ICT achtergrond heb en in een ICT winkel hebt gewerkt maar dat kan je nu vergeten.
Is een oud model met windows vista ;pquote:Op maandag 8 september 2014 20:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh oke.
[..]
Hehe. Wat is dit dan? Moet een addertje zijn met i5 processor voor dat geld, niet?
https://www.spareit.nl/vb845av-vb/
[..]
Whehehe
Hij hoeft maar heel simpele dingen te draaien, dan moet dat toch kunnen in de zin van dat het prima functioneert voor een niet-nerdgebruiker?quote:Op maandag 8 september 2014 20:04 schreef Salatrel het volgende:
Snel en 300 euro gaat niet samen schatje
Oud model boeit me niet, windows vista wel. Kak.quote:Op maandag 8 september 2014 20:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is een oud model met windows vista ;p
Bby kom je morgen bij me lunchen.quote:Op maandag 8 september 2014 20:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wou counteren met die vergelijking die iemand laast over je maakte, maar ben 'm vergeten.
Ben nu wel benieuwdquote:Op maandag 8 september 2014 20:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wou counteren met die vergelijking die iemand laast over je maakte, maar ben 'm vergeten.
Doe deze. Nieuwer model met win7quote:Op maandag 8 september 2014 20:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oud model boeit me niet, windows vista wel. Kak.
quote:Op maandag 8 september 2014 20:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Bby kom je morgen bij me lunchen.
Ga episch broodje fixen.![]()
Jij haalt ook frituurpannen uit het grofvuil :pquote:Op maandag 8 september 2014 20:11 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Ik heb Vista. Geen problemen mee, hoor.
What the fuck? Hoe kan dit nou in hemelsnaam zo fucking cheap zijn? Moet toch een addertje zijn of niet?quote:Op maandag 8 september 2014 20:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd
[..]
Doe deze. Nieuwer model met win7
http://www.vergelijk.nl/n(...)_wk301ea/specs.rhtml
Luister.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |