Wat de hel!quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en ik woon niet meer op een boerderij, want daar zijn ineens 1 stiefmoeder, 4 stiefhonden en 4 stiefbroertjes komen te wonen.
Nee dat niet, naar een dorp.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat de hel!!!!
Boerenmeisje naar de 'big city'?
Ik vind dit een raar verhaal.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en ik woon niet meer op een boerderij, want daar zijn ineens 1 stiefmoeder, 4 stiefhonden en 4 stiefbroertjes komen te wonen.
Ik ben er een aan het bouwen ja. Niet je in gesprekken mengen als je niet weet waar het over gaatquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh TS... zit echt heel diep bij die knul. Komt vast wel eens weer goed.
Heb jij een tijdmachine?
Als of jij piemels vervelend vind
Wow Asepoester taferelen. Fijn man van die honden, echt leuk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Alle was ligt op een slaapkamer volgens mij, dus beetje raar om daar binnen te lopen. Ik kom bijna niet binnen, want ze heeft 4 retard honden waarvan eentje je in de rug aanvalt.
En dat vind ik toch bijzonder onprettig.
Maar woon je nu bij je ma eerst? wat kut zeg allemaalquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat niet, naar een dorp.
Stad heb ik wel over nagedacht (kamer), maar ik raak nu al in de war van hoe het allemaal georganiseerd is.
Plus dan moet ik eerst even sparen voor meubels en dergelijke, want niemand kan mij nu financieel steunen daarin. Ben ik al wel mee bezig, maar schiet nog niet op.
Okquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik ben er een aan het bouwen ja. Niet je in gesprekken mengen als je niet weet waar het over gaat
En dat beweer ik toch ook nergens
[..]
Wow Asepoester taferelen. Fijn man van die honden, echt leuk.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:07 schreef wickedmen het volgende:
2NutZ die nog steeds raged in de morgen, heerlijk met een bak koffie erbij.
En dan in-direct refereren naar mij hoe zielig ik ben omdat ik hem hommo noem.
Hahahaquote:Op woensdag 3 september 2014 20:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
Wow onverwachte hoek dit.
Maar goed praat eerst normaal Nederlands pls want ik ben je mattie niet of je knikkermaatje en daarnaast die gast scheldt altijd iedereen uit om zijn onzekerheid te verkroppen en zijn e-persoonlijkheid te verhogen.
Dus hij mag best gewezen worden op de waarheid, maar helaas halve sc clanleden zoals jou gaan weer white knighten en denken is fissa.
Dus pls beste Ntm doen mij een lol met je 2NutZ oh je bent zo mooi en jij trekt zeker volle zalen (*proest *![]()
) en ga hem pijpen, kunnen jullie elkaar helpen.
Van de foto's die ik ooit heb mogen aanschouwen van mattie Durrr zie je toch eruit alsof je zo als figurant kan mee spelen in een aflevering van Kabouter Plop en van make-up heb je blijkbaar ook nog nooit gehoord dus dat kunnen ze je ook wel dan aanleren.
O ja je hebt gelijk, je mening klopt, ik ben kanki lelijk het scheelt alleen dat ik aan mijn kont krabben nog belangrijker vind dan jouw mening.
Utrecht sws niet, is ver weg van eventuele stage plaatsen dadelijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar woon je nu bij je ma eerst? wat kut zeg allemaal
Had idd verwacht dat je naar Utrecht zou gaan... maar ja je moet wel genoeg financiele steun hebben daar voor natuurlijk om dat te kunnen.
Gewoon hard werken, Chai! heb nog wel wat betaalde klusjes voor je
Oh vandaar... elke dag vet ver reizen is ook echt kut idd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Utrecht sws niet, is ver weg van eventuele stage plaatsen dadelijk.
Prachtige flame? Van wie trouwens?quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 21:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die gast is dat niet waard man. Kreeg net dm van iemand met een gesprek op wa tussen hem en een meisje. Kk hilarischmaar precies het beeld van wat ik al had
![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]als je een keer uit je psychose komt moet je gewoon voor de gein eens je topics en posts teruglezen. Doe gewoon eens...
En dan ook het niveau van al jouw 'aanvallen' en reacties van 90% van fok op jou.
Misschien dat je dan eens inziet dat je met je slecht nederlands, in elke vorm dan ook, en je groep 5 niveau van humor echt totaal de plank mis slaat. Met alles.
Met je "frank einstein"domme nietsnut. Im done.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:51 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom zit het zo diep bij die knul?![]()
gvd man... gestalk, constant jezelf vinden in sherlock... hoezo kk onzeker en boos
Ghehhehehehe.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:59 schreef 2NutZ het volgende:
Oh TS... zit echt heel diep bij die knul. Komt vast wel eens weer goed.
kk 2nutz ? awwwwwww knulletje toch.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Prachtige flame? Van wie trouwens?
Effe vergelijken met dit hoor.
[..]
[..]
[..]
[..]
Ghehhehehehe.
Kk 2NutZ je laat me nog steeds lachen.
Plaatje doet het niet. En kom met wat leuks dan? of breek ik nu ook weer in, in je 'gesprek'? :squote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet. En kom met wat leuks dan? of breek ik nu ook weer in, in je 'gesprek'? :s
De herinneringenquote:
dm openbaar maken is banquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:45 schreef LudoSanders het volgende:
2NutZ vertelde mij laatst dat wickedmen hem via DM de liefde had verklaard en dat deze manier van uitten is hoe hij omgaat met teleurstellingen.
Dm openbaring, TR gedaan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:45 schreef LudoSanders het volgende:
2NutZ vertelde mij laatst dat wickedmen hem via DM de liefde had verklaard en dat deze manier van uitten is hoe hij omgaat met teleurstellingen.
Jij bent dan degene die DM openbaar heeft gemaakt.quote:
Nee hoor, fictieve dm's zijn geen dm'squote:Op dinsdag 9 september 2014 11:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij bent dan degene die DM openbaar heeft gemaakt.
En als ze bewijs willen, dan lezen ze de DM's toch gewoon na.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee hoor, fictieve dm's zijn geen dm's
Zo is dat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En als ze bewijs willen, dan lezen ze de DM's toch gewoon na.
Tsja maar niemand kan LudoSanders een gevoel voor drama kwalijk nemenquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:50 schreef LudoSanders het volgende:
Ik wil verder niet stoken, maar doe het lekker toch.
Ontkennen dat je Ludo een dm hebt gestuurd en verzonnen dat je verliefd op mij bent.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee hoor, fictieve dm's zijn geen dm's
Echt hè..quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ontkennen dat je Ludo een dm hebt gestuurd en verzonnen dat je verliefd op mij bent.
Wat? Dit is KLB SC he. Hier horen fitties omdat KLB het grootste afvoerputje van NL is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:50 schreef LudoSanders het volgende:
Ik wil verder niet stoken, maar doe het lekker toch.
Ik wil niet stoken ofzo maar soms als ik al zijn gezicht voor me zie en erbij denk hoe druk hij weer bezig is met zo'n post ga ik al stuk.quote:
Oh het valt jou ook op?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Waar is deadprez? Sinds die geen mod is heb ik hem nooit meer gezien.
Kunnen alle mods dm's gewoon meelezenquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En als ze bewijs willen, dan lezen ze de DM's toch gewoon na.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat? Dit is KLB SC he. Hier horen fitties omdat KLB het grootste afvoerputje van NL is.
Nee alleen de admins volgens mij.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kunnen alle mods dm's gewoon meelezen
Nee en ook niet bannen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kunnen alle mods dm's gewoon meelezen
quote:
Denk in KLB wel, maar in deze SC zitten volgens mij best wel wat mensen met een bovengemiddeld IQ.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:58 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maar je kan het niet ontkennen. Zowel KLB als de KLB SC zit het grootste percentage mongolen en dat maakt het zo vermakelijk.
De debielen zijn oververtegenwoordigd, maar verder zijn de meesten juist normaler dan gemiddeld op FOK!.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:58 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maar je kan het niet ontkennen. Zowel KLB als de KLB SC zit het grootste percentage mongolen en dat maakt het zo vermakelijk.
Dit. Meeste doen het er ook om. Blijkt maar weer hoe sommige mensen in een deceptie leven.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:59 schreef Chai het volgende:
[..]
De debielen zijn oververtegenwoordigd, maar verder zijn de meesten juist normaler dan gemiddeld op FOK!.
Vast huiswerk aan het maken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Waar is deadprez? Sinds die geen mod is heb ik hem nooit meer gezien.
Sinds jij hier zit is het percentage wel flink gestegen ja.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:58 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Er zijn weinig users in KLB die normaal zijn met een normaal (sociaa) leven.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:59 schreef Chai het volgende:
[..]
De debielen zijn oververtegenwoordigd, maar verder zijn de meesten juist normaler dan gemiddeld op FOK!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |