Ik ook.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:54 schreef 2NutZ het volgende:
Hahaweet niet waarom maar dat hele stuk over emojis
moet lachen. Suf.
Lol @ jamaica![]()
ik nu ook
quote:Op woensdag 3 september 2014 19:54 schreef 2NutZ het volgende:
Hahaweet niet waarom maar dat hele stuk over emojis
moet lachen. Suf.
Lol @ jamaica![]()
ik nu ook
Dat hartje met Afrika.quote:
Verkeerde account, Veer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 september 2014 19:03 schreef ntm het volgende:
[..]
2NutZ is sowieso knapper dan jou, je voelt je zeker een stuk beter door stoere praat op internet?
Wow onverwachte hoek dit.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:04 schreef ntm het volgende:
'Kk kop' dit dat, nee jij trekt volle zalenKifesh
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
Wow onverwachte hoek dit.
Maar goed praat eerst normaal Nederlands pls want ik ben je mattie niet of je knikkermaatje en daarnaast die gast scheldt altijd iedereen uit om zijn onzekerheid te verkroppen en zijn e-persoonlijkheid te verhogen.
Dus hij mag best gewezen worden op de waarheid, maar helaas halve sc clanleden zoals jou gaan weer white knighten en denken is fissa.
Dus pls beste Ntm doen mij een lol met je 2NutZ oh je bent zo mooi en jij trekt zeker volle zalen (*proest *![]()
) en ga hem pijpen, kunnen jullie elkaar helpen.
Van de foto's die ik ooit heb mogen aanschouwen van mattie Durrr zie je toch eruit alsof je zo als figurant kan mee spelen in een aflevering van Kabouter Plop en van make-up heb je blijkbaar ook nog nooit gehoord dus dat kunnen ze je ook wel dan aanleren.
O ja je hebt gelijk, je mening klopt, ik ben kanki lelijk het scheelt alleen dat ik aan mijn kont krabben nog belangrijker vind dan jouw mening.
Ja stond alweer te edit'en maar helaas die enge 2NutZ heeft mij al door.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:43 schreef 2NutZ het volgende:
Wow
Edit. Toch ff quote voordat ie zich bedenkt.
[..]
Ironisch dit wel.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
Wow onverwachte hoek dit.
Maar goed praat eerst normaal Nederlands pls want ik ben je mattie niet of je knikkermaatje en daarnaast die gast scheldt altijd iedereen uit om zijn onzekerheid te verkroppen en zijn e-persoonlijkheid te verhogen.
Dus hij mag best gewezen worden op de waarheid, maar helaas halve sc clanleden zoals jou gaan weer white knighten en denken is fissa.
Dus pls beste Ntm doen mij een lol met je 2NutZ oh je bent zo mooi en jij trekt zeker volle zalen (*proest *![]()
) en ga hem pijpen, kunnen jullie elkaar helpen.
Van de foto's die ik ooit heb mogen aanschouwen van mattie Durrr zie je toch eruit alsof je zo als figurant kan mee spelen in een aflevering van Kabouter Plop en van make-up heb je blijkbaar ook nog nooit gehoord dus dat kunnen ze je ook wel dan aanleren.
O ja je hebt gelijk, je mening klopt, ik ben kanki lelijk het scheelt alleen dat ik aan mijn kont krabben nog belangrijker vind dan jouw mening.
Is dat niet een soort van daderkennis?quote:
Vreemd heb nooit het idee gehad dat ik random mensen op internet uitscheld om ze te raken of mijn e-persoonlijkheid te verhogen maar als jij het ziet moet het ongetwijfeld waar zijn.quote:
Hij wil gewoon zeggen dat je een netjurel bjoetie bent.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:48 schreef ntm het volgende:
Van make-up heb ik blijkbaar nooit gehoord?
Is net zoiets als zeggen dat Blondje93 best raakbaar is.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij wil gewoon zeggen dat je een netjurel bjoetie bent.
Hey, als jij dat vindt, wie zijn wij dan om daarover te oordelen.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:55 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Is net zoiets als zeggen dat Blondje93 best raakbaar is.
Zeg ik niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey, als jij dat vindt, wie zijn wij dan om daarover te oordelen.
Je hoeft het niet te zeggen, het was duidelijk dat je dat bedoelde.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:57 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zeg ik niet.
Beter lezen de volgende keer.
Grappige interpretatie heb je dan, misschien kunnen ze op de middelbare je uitleggen wat het verschil is en begrijpend lezen is.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te zeggen, het was duidelijk dat je dat bedoelde.
Beter ga je niet met een vrouw in discussie, dat win je niet. En ook niet met 2nutzquote:Op woensdag 3 september 2014 20:57 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zeg ik niet.
Beter lezen de volgende keer.
quote:Op woensdag 3 september 2014 21:00 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Beter ga je niet met een vrouw in discussie, dat win je niet. En ook niet met 2nutz
Ik heb altijd geleerd dat mensen niet altijd zeggen wat ze eigenlijk willen zeggen omdat ze bang zijn. Wil je gewoon een hart onder de riem steken. Zal nooit oordelen over jouw liefde voor Blondje.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Grappige interpretatie heb je dan, misschien kunnen ze op de middelbare je uitleggen wat het verschil is en begrijpend lezen is.
Welles, welles, welles.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat mensen niet altijd zeggen wat ze eigenlijk willen zeggen omdat ze bang zijn. Wil je gewoon een hart onder de riem steken. Zal nooit oordelen over jouw liefde voor Blondje.
Oké, zou hoogstens wat grappen maken.quote:
Dat win je makkelijk. Zie sig.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:00 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Beter ga je niet met een vrouw in discussie, dat win je niet. En ook niet met 2nutz
Women learn early they can manipulate people, then they grow up and think that works for physics laws and facts.quote:
Zowiezo wel veel vrouwen met arrogantie.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Women learn early they can manipulate people, then they grow up and think that works for physics laws and facts.
Is toch niet bijzonder? T klinkt wel vet though.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Women learn early they can manipulate people, then they grow up and think that works for physics laws and facts.
Het is ook niet bijzonder? Het is gewoon de spijker op de kop voor de meeste gleufdierenquote:Op woensdag 3 september 2014 21:31 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Is toch niet bijzonder? T klinkt wel vet though.
Godverdekanker, wat een domme hoerquote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 21:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
Godverdekanker, wat een domme hoer . Zou slaan.
quote:Op woensdag 3 september 2014 21:35 schreef wickedmen het volgende:
Gewoon geliked om te vragen of ze wilt neuken bij een match.
#levenophetrandjequote:Op woensdag 3 september 2014 21:35 schreef wickedmen het volgende:
Gewoon geliked om te vragen of ze wilt neuken bij een match.
quote:Op woensdag 3 september 2014 21:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik ben niet serieus, puur om haar te fucken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |