Hehehehe gekkiequote:
wij van wceendquote:Op woensdag 3 september 2014 18:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ben een big boy met legit alpha gedrag oh yeahh
Maar, verkracht worden? Hoe is dat dan? Heb gehoord dat je beter mee kunt gaan met de flow ipv tegenstribbelen.quote:
Zeggen ze omdat ze gewoon helemaal nat worden van die dominante man.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maar, verkracht worden? Hoe is dat dan? Heb gehoord dat je beter mee kunt gaan met de flow ipv tegenstribbelen.
Van wie heb je dat gehoord?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maar, verkracht worden? Hoe is dat dan? Heb gehoord dat je beter mee kunt gaan met de flow ipv tegenstribbelen.
O.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Geheim maar het werd hier in de SC verteld.
quote:Op woensdag 3 september 2014 18:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
2NutZ is sowieso knapper dan jou, je voelt je zeker een stuk beter door stoere praat op internet?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:58 schreef wickedmen het volgende:
Kk zelfs die kk kop verwijderd op zijn fotoboek.
Mi kanki.
Zelfs al was ik lelijk dat ik gewoon stoeptegels kon doorboren, zou andermans mening over mijn kop mij niet onzeker maken.
Jij niet dan? Is echt m'n dagelijkse therapiequote:Op woensdag 3 september 2014 19:03 schreef ntm het volgende:
[..]
2NutZ is sowieso knapper dan jou, je voelt je zeker een stuk beter door stoere praat op internet?
Werkt dat therapeutisch ja?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jij niet dan? Is echt m'n dagelijkse therapie
Thanks, honquote:Op woensdag 3 september 2014 19:03 schreef ntm het volgende:
[..]
2NutZ is sowieso knapper dan jou, je voelt je zeker een stuk beter door stoere praat op internet?
Ja merk altijd dat als ik het een dag oversla ik slechter in slaap kan komen en blijf hangen in een soort minderwaardigheidscomplex.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Werkt dat therapeutisch ja?Andere FOK!kers beetje voor schut zetten en uitschelden, zal eens proberen
Frustraties op werk verwerk ik door bijv. in het fototopic dromenvangertje uit te lachen om haar berlijnse muur als voorhoofdquote:Op woensdag 3 september 2014 19:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Werkt dat therapeutisch ja?Andere FOK!kers beetje voor schut zetten en uitschelden, zal eens proberen
Zwak dit wel. Kan het je overigens niet vertellen.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |