Mijn vascu's zijn altijd wel aanwezig. Want geen vet.quote:
Ben je nu serieus of zit je nu te trollen? srsquote:Op woensdag 3 september 2014 16:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mijn vascu's zijn altijd wel aanwezig. Want geen vet.IK KAN GEEN VET KRIJGEN
srs.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben je nu serieus of zit je nu te trollen? srs
Tegen de tijd dat die vocal begint heb ik de headphones al ingeplugd, telefoon bij mijn boxer in en maak ik ontbijt. No exceptions.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:04 schreef BlauweTijger het volgende:
Met aanwezig bedoel ik zichtbaar aanwezig.
Deze man snapt hetquote:
"Nou en chicks diggen me haahehaha en mijn aderen zijn zichtbaar dus haha xD"quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Nou en chicks diggen me haahehaha en mijn aderen zijn zichtbaar dus haha xD"
Leuk. Zou ook leuk zijn als hij dat nu weer gaat doen.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat vind je er trouwens van? Stevenmac mod van het jaar 2012
Jij wordt nieuwe mod toch?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leuk. Zou ook leuk zijn als hij dat nu weer gaat doen.
quote:
Als je geen kans maakt in dit gezelschap, degene die aangegeven hebben te hebben gesolliciteerd, is het wel treurig met je gesteld.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Nou en chicks diggen me haahehaha en mijn aderen zijn zichtbaar dus haha xD"
Dat laatstequote:Op woensdag 3 september 2014 16:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als je geen kans maakt in dit gezelschap, degene die aangegeven hebben te hebben gesolliciteerd, is het wel treurig met je gesteld.
Dan moet je ongeveer wel het, hoe is het mogelijk, zwakzinnige broertje van Braddie zijn.quote:
Dit is nieuws voor jou?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan moet je ongeveer wel het, hoe is het mogelijk, zwakzinnige broertje van Braddie zijn.
Had je slechts wat meer wijsheid toegedicht, door de looks had ik wel zo'n vermoeden.quote:
Looks can be deceiving. Hele wijze les, Ludo.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Had je slechts wat meer wijsheid toegedicht, door de looks had ik wel zo'n vermoeden.
Kan de beste overkomen.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Looks can be deceiving. Hele wijze les, Ludo.
Toch wel bedankt voor je verkapte compliment.
Shut up ik vat het op als compliment
Niet gedaan, ze trok wel haar broek omhoog omdat ze een te kort hempje aan had waardoor ik benieuwd was naar haar onderbroek en ze mij zag kijken.quote:
Niet lelijker dan jij in ieder geval.quote:
Je hebt mij nooit gezienquote:Op woensdag 3 september 2014 17:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet lelijker dan jij in ieder geval.
It's Chloro bitch, there to save the day and white knight everybody.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet lelijker dan jij in ieder geval.
Zij white knight alleen stoeptegels.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
It's Chloro bitch, there to save the day and white knight everybody.
Wilde eigenlijk reageren op de achterlijkheid van deze post, maar toen ging ie er nog eens overheen met z'n aders.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:01 schreef BlauweTijger het volgende:
+ vet is goed voor je bulk, en dat ga je niet halen uit wat pinda's. Je moet die pizza's, kapsalons, patat, liters olijf olie gewoon atten G.
Stoeptegels kunnen ook heel interessant zijn.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zij white knight alleen stoeptegels.
Hoop dat je wel snapt wat ik er mee bedoel. Cleanbulken is voor mensen die heel moeilijk aankomen gewoon errrrrrrug lastig.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk reageren op de achterlijkheid van deze post, maar toen ging ie er nog eens overheen met z'n aders.![]()
![]()
Dacht Haan33 post, bleek gewoon BT te zijn.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk reageren op de achterlijkheid van deze post, maar toen ging ie er nog eens overheen met z'n aders.![]()
![]()
Dat heeft niks te maken met je vergelijking, in pinda's/noten zit kkveel vet.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoop dat je wel snapt wat ik er mee bedoel. Cleanbulken is voor mensen die heel moeilijk aankomen gewoon errrrrrrug lastig.
In 1 noot zit minder vet dan in 1 kapsalonquote:Op woensdag 3 september 2014 17:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met je vergelijking, in pinda's/noten zit kkveel vet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Ja maar wie eet er dan ook 1 noot?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
In 1 noot zit minder vet dan in 1 kapsalon
Hangt ervan af hoeveel dikke wijven er in die kapsalon zitten te wachten en/of geknipt worden.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
In 1 noot zit minder vet dan in 1 kapsalon
Gvd doe niet zo achterlijk aub. Noten zijn calorierijk as fuck, daar haal je makkelijker veel vet/calorieën uit dan uit friet.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:24 schreef BlauweTijger het volgende:
En nogmaals ga je het niet redden met wat noten/pinda's als je moeilijk aankomt. Of je eet 5kg per dag.
Oh ok. Klinkt onlogisch, Maar okequote:Op woensdag 3 september 2014 17:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Gvd doe niet zo achterlijk aub. Noten zijn calorierijk as fuck, daar haal je makkelijker veel vet/calorieën uit dan uit friet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |