Gehandboeit zijn.quote:
BT is de nieuwe dopefitexpert.quote:Mooi dat ie over veters valt. Mi gado dat daar überhaupt verschillende stijlen voor zijn
Elke vorm van kritiek is idd jaloezie.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Jealous on my swagZou een liedje van Soulja Boy kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
gast je broek cuffen is één ding maar er een driekwart broek van maken is weer een beetje te he.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Jealous on my swagZou een liedje van Soulja Boy kunnen zijn.
Niet zo overdrijvenquote:Op woensdag 3 september 2014 14:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gast je broek cuffen is één ding maar er een driekwart broek van maken is weer een beetje te he.
Dan zou je nog meer neuken manquote:
ziet er gewoon niet uitquote:
Zo is dat morti.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:36 schreef Mortaxx het volgende:
Ik denk altijd doe maar normaal dan doe je gek genoeg.
is goed man, succes met je makeshift 3/4 broek.quote:
Dankje. chicks diggen me okayyyyyyyquote:Op woensdag 3 september 2014 14:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
is goed man, succes met je makeshift 3/4 broek.
hahaquote:Op woensdag 3 september 2014 14:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dankje. chicks diggen me okayyyyyyy
Chicks diggen dat riedeltje.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
Altijd dat riedeltje om jezelf te blijven overtuigen
Delusionalquote:Op woensdag 3 september 2014 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
Huh. Hij zegt niet mooi ik zeg wel mooi .. is gewoon mening hoor. Overtuig niemandquote:Op woensdag 3 september 2014 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
I guess dat het wel je zelfvertrouwen spekt als je jezelf kan blijven overtuigenquote:Op woensdag 3 september 2014 14:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Chicks diggen dat riedeltje.
Dat gedeelte ging het niet overquote:Op woensdag 3 september 2014 14:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Huh. Hij zegt niet mooi ik zeg wel mooi .. is gewoon mening hoor. Overtuig niemand
Oh dan weet ik helemaal niet waar je weer zo stoer over op door moet gaan.quote:
Stoer?quote:Op woensdag 3 september 2014 14:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh dan weet ik helemaal niet waar je weer zo stoer over op door moet gaan.
2012 die niet zo traagquote:
Wie is traag en wat.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
2012 die niet zo traag
edit oh 2006 zelfs
Jij omdat wietboi.quote:
Al echt een half uur niet meer, maar nu weer wel. Ze staan swag hequote:Op woensdag 3 september 2014 15:21 schreef Chloroform het volgende:
Mooi dat het nog steeds om die debiele broekspijpen gaat.
Zeg gewoon hoiquote:Op woensdag 3 september 2014 15:23 schreef wickedmen het volgende:
[Dima]Mortaxx er komt net een blond meisje met leg curves, ten dips en heupen en lang blone haar voor mij zitten, wat moet ik doen?
Ik ga haar aanstaren.[/Dima]
Niet totally clean hoorquote:Op woensdag 3 september 2014 15:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is al vier maanden cleanbehalve in de gym. Daar dirty as phuck
Nee.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Al echt een half uur niet meer, maar nu weer wel. Ze staan swag he
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Was jij nou onlangs verkracht?
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is al vier maanden cleanbehalve in de gym. Daar dirty as phuck
quote:
ijsbreker.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat een betaphaggots. It was a joke pls don't hurt mequote:Op woensdag 3 september 2014 15:26 schreef BlauweTijger het volgende:
http://www.sneakerfiles.c(...)-jordans-hood-prank/
Zyzzquote:Op woensdag 3 september 2014 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]heet je kat nu brah ipv haze btw?
Ja waarom zou je dit doen?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een betaphaggots. It was a joke pls don't hurt me
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Waarom geen shower loving met 1m57 gymnast? Zij is super licht en flexibelquote:Op woensdag 3 september 2014 15:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bad angles & geometry my man.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom geen shower loving met 1m57 gymnast? Zij is super licht en flexibel
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Hij was te ripped, rip ;sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
lyphe wtf heb jij op, al die vreemde jargon.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar gaat nog goed dus met je new lyphe?
Dangquote:Op woensdag 3 september 2014 15:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
lyphe wtf heb jij op, al die vreemde jargon.
Maar kat doet het prima, nog steeds even arrogant, kut beest.
Zei het je toch. Die man drinkt louter volle melk deze dagenquote:Op woensdag 3 september 2014 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dangdoor Gridlock gevraagd wat ik op heb...
Net een kilogram pannenkoeken gebakken. Mijn armen zaten in de weg gedurende het gehele proces. #truelyphequote:Op woensdag 3 september 2014 15:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zei het je toch. Die man drinkt louter volle melk deze dagen
Wat een heerschap ook die manquote:Op woensdag 3 september 2014 15:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zei het je toch. Die man drinkt louter volle melk deze dagen
Flink oatmeal er doorheen?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Net een kilogram pannenkoeken gebakken. Mijn armen zaten in de weg gedurende het gehele proces. #truelyphe
Hahahaquote:Op woensdag 3 september 2014 15:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb magnetron pannekoeken van de ah. Tweede pak gratis
Alles man. Normaal rouleer ik ook altijd met magnetron-pannenkoeken, volgende keer maar weer.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Flink oatmeal er doorheen?
Ik heb magnetron pannekoeken van de ah. Tweede pak gratis
Wat is cuffed?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom? Chicks diggen pannenkoeken. Nog meer dan cuffed broeken
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom? Chicks diggen pannenkoeken. Nog meer dan cuffed broeken
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Net een kilogram pannenkoeken gebakken. Mijn armen zaten in de weg gedurende het gehele proces. #truelyphe
Jezus, Panz.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ook moeilijk hoor. Kost veel discipline.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:49 schreef BlauweTijger het volgende:
Mijn schildklier heeft adhd. Ik kan niet bulken.
Nee hoor. :squote:Op woensdag 3 september 2014 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook moeilijk hoor. Kost veel discipline.
Ik eet echt als een debiel maar er gebeurt weinig.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook moeilijk hoor. Kost veel discipline.
Het zit je ook niet mee he.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jezus, Panz.Nee, ben niet verkracht.
Je hebt wel vrouwenkuiten.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik eet echt als een debiel maar er gebeurt weinig.Vrouwen willen mijn genetics want ik kom dus niet aan. Alleen spier en dat duurt maanden zo niet jaren... heb 9.1% vet
Maar ook niet tegen, haha.quote:
Mijn kuiten zijn masssiveeeee, kreeg keer complimentje van ex-bodybuilder.quote:
Wat eet je op een dag? Ik zei dit ook altijd en toen ik ging bijhouden, 2500-3000 kcal per dag deed kwam ik 1,5kg per maand aan.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik eet echt als een debiel maar er gebeurt weinig.Vrouwen willen mijn genetics want ik kom dus niet aan. Alleen spier en dat duurt maanden zo niet jaren... heb 9.1% vet
Same. Altijd al gehad. Ik kon redelijk bulken door gewoon de hele dag me misselijk te eten/drinken.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, jij niet. Bips zo groot als een duin.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
Vooral veel banaan en melk en had altijd op werk ook zakken pinda's.
s'avonds kwark en muesli en gewoon meer eten dan normaal.
Ik zou het niet precies weten. Boven de 3000 sowieso .. even kijken hoe mijn lichaam reageert. Ben weekje bezig nu weer. Ook ik heb vakantie gehad.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat eet je op een dag? Ik zei dit ook altijd en toen ik ging bijhouden, 2500-3000 kcal per dag deed kwam ik 1,5kg per maand aan.
Nu weer op auswitzlyphe met 1500kcal ofzo per dag
Oké.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Triceps en lats gaan compleet apenrots op wie dat stukje van het universum mag innemen.
Je kan ook gezond bulken he...quote:Op woensdag 3 september 2014 15:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..].. eet dan ook gewoon 4 pizza's, borden volkoren pasta en volle kwark.
Met een banaan en een zak pinda's gebeurt er weinig ja.
#tijdvoorjezelf #lekkergenieten #deboeldeboelquote:Op woensdag 3 september 2014 15:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zou het niet precies weten. Boven de 3000 sowieso .. even kijken hoe mijn lichaam reageert. Ben weekje bezig nu weer. Ook ik heb vakantie gehad.
Weet niet waarom maar hardopquote:
Als we het over gezond bulken hebben ben je 50 euro per week extra kwijt aan alle bief/kip/vis die je per week extra moet halen man. Is bijna niet te doenquote:Op woensdag 3 september 2014 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan ook gezond bulken he...
pizzas
Naja laat maar.
Succes met je aders over 10 jaarquote:Op woensdag 3 september 2014 16:01 schreef BlauweTijger het volgende:
+ vet is goed voor je bulk, en dat ga je niet halen uit wat pinda's. Je moet die pizza's, kapsalons, patat, liters olijf olie gewoon atten G.
Hans Zimmerquote:Op woensdag 3 september 2014 16:02 schreef Panzermaus het volgende:
Speciaal deze track op iTunes gekocht zodat ik hem kon instellen als wekker op mijn Apple iPhone. Goede wake-ups wel.
Mijn vascu's zijn altijd wel aanwezig. Want geen vet.quote:
Ben je nu serieus of zit je nu te trollen? srsquote:Op woensdag 3 september 2014 16:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mijn vascu's zijn altijd wel aanwezig. Want geen vet.IK KAN GEEN VET KRIJGEN
srs.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben je nu serieus of zit je nu te trollen? srs
Tegen de tijd dat die vocal begint heb ik de headphones al ingeplugd, telefoon bij mijn boxer in en maak ik ontbijt. No exceptions.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:04 schreef BlauweTijger het volgende:
Met aanwezig bedoel ik zichtbaar aanwezig.
Deze man snapt hetquote:
"Nou en chicks diggen me haahehaha en mijn aderen zijn zichtbaar dus haha xD"quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Nou en chicks diggen me haahehaha en mijn aderen zijn zichtbaar dus haha xD"
Leuk. Zou ook leuk zijn als hij dat nu weer gaat doen.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat vind je er trouwens van? Stevenmac mod van het jaar 2012
Jij wordt nieuwe mod toch?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leuk. Zou ook leuk zijn als hij dat nu weer gaat doen.
quote:
Als je geen kans maakt in dit gezelschap, degene die aangegeven hebben te hebben gesolliciteerd, is het wel treurig met je gesteld.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Nou en chicks diggen me haahehaha en mijn aderen zijn zichtbaar dus haha xD"
Dat laatstequote:Op woensdag 3 september 2014 16:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als je geen kans maakt in dit gezelschap, degene die aangegeven hebben te hebben gesolliciteerd, is het wel treurig met je gesteld.
Dan moet je ongeveer wel het, hoe is het mogelijk, zwakzinnige broertje van Braddie zijn.quote:
Dit is nieuws voor jou?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan moet je ongeveer wel het, hoe is het mogelijk, zwakzinnige broertje van Braddie zijn.
Had je slechts wat meer wijsheid toegedicht, door de looks had ik wel zo'n vermoeden.quote:
Looks can be deceiving. Hele wijze les, Ludo.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Had je slechts wat meer wijsheid toegedicht, door de looks had ik wel zo'n vermoeden.
Kan de beste overkomen.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Looks can be deceiving. Hele wijze les, Ludo.
Toch wel bedankt voor je verkapte compliment.
Shut up ik vat het op als compliment
Niet gedaan, ze trok wel haar broek omhoog omdat ze een te kort hempje aan had waardoor ik benieuwd was naar haar onderbroek en ze mij zag kijken.quote:
Niet lelijker dan jij in ieder geval.quote:
Je hebt mij nooit gezienquote:Op woensdag 3 september 2014 17:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet lelijker dan jij in ieder geval.
It's Chloro bitch, there to save the day and white knight everybody.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zij white knight alleen stoeptegels.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
It's Chloro bitch, there to save the day and white knight everybody.
Wilde eigenlijk reageren op de achterlijkheid van deze post, maar toen ging ie er nog eens overheen met z'n aders.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:01 schreef BlauweTijger het volgende:
+ vet is goed voor je bulk, en dat ga je niet halen uit wat pinda's. Je moet die pizza's, kapsalons, patat, liters olijf olie gewoon atten G.
Stoeptegels kunnen ook heel interessant zijn.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zij white knight alleen stoeptegels.
Hoop dat je wel snapt wat ik er mee bedoel. Cleanbulken is voor mensen die heel moeilijk aankomen gewoon errrrrrrug lastig.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk reageren op de achterlijkheid van deze post, maar toen ging ie er nog eens overheen met z'n aders.![]()
![]()
Dacht Haan33 post, bleek gewoon BT te zijn.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk reageren op de achterlijkheid van deze post, maar toen ging ie er nog eens overheen met z'n aders.![]()
![]()
Dat heeft niks te maken met je vergelijking, in pinda's/noten zit kkveel vet.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoop dat je wel snapt wat ik er mee bedoel. Cleanbulken is voor mensen die heel moeilijk aankomen gewoon errrrrrrug lastig.
In 1 noot zit minder vet dan in 1 kapsalonquote:Op woensdag 3 september 2014 17:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met je vergelijking, in pinda's/noten zit kkveel vet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Ja maar wie eet er dan ook 1 noot?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
In 1 noot zit minder vet dan in 1 kapsalon
Hangt ervan af hoeveel dikke wijven er in die kapsalon zitten te wachten en/of geknipt worden.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
In 1 noot zit minder vet dan in 1 kapsalon
Gvd doe niet zo achterlijk aub. Noten zijn calorierijk as fuck, daar haal je makkelijker veel vet/calorieën uit dan uit friet.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:24 schreef BlauweTijger het volgende:
En nogmaals ga je het niet redden met wat noten/pinda's als je moeilijk aankomt. Of je eet 5kg per dag.
Oh ok. Klinkt onlogisch, Maar okequote:Op woensdag 3 september 2014 17:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Gvd doe niet zo achterlijk aub. Noten zijn calorierijk as fuck, daar haal je makkelijker veel vet/calorieën uit dan uit friet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 september 2014 17:29 schreef wickedmen het volgende:
Ik ga ook binnenkort sportschool pakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
Hahaha tjaquote:Op woensdag 3 september 2014 17:20 schreef krioro het volgende:
[..]
![]()
Awwww toch bedanktquote:Op woensdag 3 september 2014 17:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom boeit jou dat? :squote:
Omdat je altijd afgeeft op andere maar misschien zelf een tyfuskop hebtquote:
Misschien wel idd. Dan nog ben jij niet het jochie om mij te vertellen wat ik wel en niet magquote:Op woensdag 3 september 2014 17:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omdat je altijd afgeeft op andere maar misschien zelf een tyfuskop hebt
jadus.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien wel idd. Dan nog ben jij niet het jochie om mij te vertellen wat ik wel en niet mag
Ik hoef niemand te whiteknighten. Stang BT gewoon graag.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
It's Chloro bitch, there to save the day and white knight everybody.
quote:Op woensdag 3 september 2014 17:56 schreef wickedmen het volgende:
2NutZ homo.
Waar heb je die foto van jou gelaten in US? Ik wil lachen potdomme.
Eerlijk je hebt hem verwijderd omdat je onzeker bent over je uiterlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje plagen, beetje teasen.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik hoef niemand te whiteknighten. Stang BT gewoon graag.
quote:Op woensdag 3 september 2014 18:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]KkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo is dat.quote:
Je wilt me hequote:Op woensdag 3 september 2014 18:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik hoef niemand te whiteknighten. Stang BT gewoon graag.
Kloptquote:Op woensdag 3 september 2014 17:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
jadus.![]()
Maar dat suggereer ik toch ook nergens?Jochie.
Neequote:Op woensdag 3 september 2014 18:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopten nu? Nu is het niet meer terecht dat ik afgeef op anderen?
waarom blijf jij om aandacht vragen eigenlijk? Je staat ver onder mij in de pikorde.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:56 schreef wickedmen het volgende:
2NutZ homo.
Waar heb je die foto van jou gelaten in US? Ik wil lachen potdomme.
Eerlijk je hebt hem verwijderd omdat je onzeker bent over je uiterlijk.
Jammer. Blijf het doen. Deal met hetquote:
Goedzoquote:Op woensdag 3 september 2014 18:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jammer. Blijf het doen. Deal met het
Als de mooiste dame op fok dit zegt, wie ben je dan als hetero man om dat te bekritiseren?quote:
Wowquote:Op woensdag 3 september 2014 18:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als de mooiste dame op fok dit zegt, wie ben je dan als hetero man om dat te bekritiseren?
Ja. Fok pikorde. Jij staat laatste.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je werkt serieus met een pikorde?
Had dat eigenlijk niet verwacht.
Dood? Ja.quote:
Deadsrs. Altijd al gezegdquote:
Heb je gemistquote:
Wie zegt dat?quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 18:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja. Fok pikorde. Jij staat laatste.
Oh en er zit een pieper op je gezicht geplakt.
quote:Op woensdag 3 september 2014 18:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]Beta'tjes die met pikorde werken en gaan roepen jij bent de laatste, zo onzeker.
Trouwens wat voor pieper?
Je bedoelt mijn neus?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een grote bruine pieper. Aardappel.
Jij bent mijn grote liefde.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:51 schreef Robophatt het volgende:
Godkk waarom is het hier in deze SC zo ongelofelijk kut geworden echt #icant
Hoezo te ver? Zes planken en een gat van paar meter diep is genoeg.quote:
hahahahaahah ;pquote:Op woensdag 3 september 2014 18:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo te ver? Zes planken en een gat van paar meter diep is genoeg.
hahahaquote:Op woensdag 3 september 2014 18:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je bedoelt mijn neus?
Maar dat klopt niet die is klein.
Alle jongetjes willen mee met de grote bois. Dan krijg je onterecht alpha gedrag.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:51 schreef Robophatt het volgende:
Hoor ik hier bij?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:53 schreef 2NutZ het volgende:
Alle jongetjes willen mee met de grote bois. Dan krijg je onterecht alpha gedrag.
Vind het wel schattig. En irritant beetje.
wie ben jij?quote:
Dat zeggen ze allemaalquote:
Hehehehe gekkiequote:
wij van wceendquote:Op woensdag 3 september 2014 18:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ben een big boy met legit alpha gedrag oh yeahh
Maar, verkracht worden? Hoe is dat dan? Heb gehoord dat je beter mee kunt gaan met de flow ipv tegenstribbelen.quote:
Zeggen ze omdat ze gewoon helemaal nat worden van die dominante man.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maar, verkracht worden? Hoe is dat dan? Heb gehoord dat je beter mee kunt gaan met de flow ipv tegenstribbelen.
Van wie heb je dat gehoord?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maar, verkracht worden? Hoe is dat dan? Heb gehoord dat je beter mee kunt gaan met de flow ipv tegenstribbelen.
O.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Geheim maar het werd hier in de SC verteld.
quote:Op woensdag 3 september 2014 18:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
2NutZ is sowieso knapper dan jou, je voelt je zeker een stuk beter door stoere praat op internet?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:58 schreef wickedmen het volgende:
Kk zelfs die kk kop verwijderd op zijn fotoboek.
Mi kanki.
Zelfs al was ik lelijk dat ik gewoon stoeptegels kon doorboren, zou andermans mening over mijn kop mij niet onzeker maken.
Jij niet dan? Is echt m'n dagelijkse therapiequote:Op woensdag 3 september 2014 19:03 schreef ntm het volgende:
[..]
2NutZ is sowieso knapper dan jou, je voelt je zeker een stuk beter door stoere praat op internet?
Werkt dat therapeutisch ja?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jij niet dan? Is echt m'n dagelijkse therapie
Thanks, honquote:Op woensdag 3 september 2014 19:03 schreef ntm het volgende:
[..]
2NutZ is sowieso knapper dan jou, je voelt je zeker een stuk beter door stoere praat op internet?
Ja merk altijd dat als ik het een dag oversla ik slechter in slaap kan komen en blijf hangen in een soort minderwaardigheidscomplex.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Werkt dat therapeutisch ja?Andere FOK!kers beetje voor schut zetten en uitschelden, zal eens proberen
Frustraties op werk verwerk ik door bijv. in het fototopic dromenvangertje uit te lachen om haar berlijnse muur als voorhoofdquote:Op woensdag 3 september 2014 19:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Werkt dat therapeutisch ja?Andere FOK!kers beetje voor schut zetten en uitschelden, zal eens proberen
Zwak dit wel. Kan het je overigens niet vertellen.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee flikker op fagpants mchommo.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 19:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja merk altijd dat als ik het een dag oversla ik slechter in slaap kan komen en blijf hangen in een soort minderwaardigheidscomplex.
quote:Op woensdag 3 september 2014 19:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zwak dit wel. Kan het je overigens niet vertellen.
Godverkkquote:Op woensdag 3 september 2014 19:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thought that was part of her hair, turns out it's just a Dark Guy![]()
![]()
wat de bamba moest srs 4x kijken. Wtf bedoelt ie. Dacht ik srsquote:Op woensdag 3 september 2014 19:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thought that was part of her hair, turns out it's just a Dark Guy![]()
![]()
Oh dit is opeens zwak..quote:Op woensdag 3 september 2014 19:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zwak dit wel. Kan het je overigens niet vertellen.
quote:
Geen kokosolie, vroeger wel een soort kokosvet. Vond dat in ieder geval te plakkerig en te sterk ruiken.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:09 schreef ntm het volgende:
[..]. Heb jij trouwens wel eens kokosolie gebruikt voor je krullen? Ik heb het vandaag gekocht, hoor er goede dingen over dus ben benieuwd..:P
Haha en dan krijg je 10 white knights over je heenquote:Op woensdag 3 september 2014 19:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Frustraties op werk verwerk ik door bijv. in het fototopic dromenvangertje uit te lachen om haar berlijnse muur als voorhoofd
Helpt.
hahaquote:Op woensdag 3 september 2014 19:10 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha en dan krijg je 10 white knights over je heen![]()
Ja ook wel hoorquote:Op woensdag 3 september 2014 19:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Met mij gaat het prima hoor. Met jou ook? :$
Ja het is niet helemaal hetzelfde als niemand er op reageert.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahaja dat maakt het wat spannender
rapist gespotquote:Op woensdag 3 september 2014 19:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh dit is opeens zwak..hahaha zielig hoor ben je.
![]()
Zielig? Jij vraagt aan mij hoe het is om verkracht te worden omdat je denkt mij daarmee te kunnen pakken omdat je gelezen hebt dat ik aangevallen ben (wat dus niet hetzelfde als verkrachting is, fyi). Je mag grappen maken over mij wat je wil, maar zulke grappen over verkrachting zijn dan wel weer not done.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh dit is opeens zwak..hahaha zielig hoor ben je.
![]()
Echt he. Kan echt een domper zijnquote:Op woensdag 3 september 2014 19:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja het is niet helemaal hetzelfde als niemand er op reageert.
Ah oke kokosolie valt mee qua geur. En hoe is amandelolie? Want word je haar dan juist niet vet? Strugglesquote:Op woensdag 3 september 2014 19:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Geen kokosolie, vroeger wel een soort kokosvet. Vond dat in ieder geval te plakkerig en te sterk ruiken.
Gebruik nu amandelolie. Is eigenlijk massageolie maar mn zusje meende dat dat fijn wasIs dan weer net iets vetter dan die haarolies, want die zijn te slap.
En mij doodwensen wel?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zielig? Jij vraagt aan mij hoe het is om verkracht te worden omdat je denkt mij daarmee te kunnen pakken omdat je gelezen hebt dat ik aangevallen ben (wat dus niet hetzelfde als verkrachting is, fyi). Je mag grappen maken over mij wat je wil, maar zulke grappen over verkrachting zijn dan wel weer not done.
Zou aan je haar ruiken (srs) (no creep).quote:Op woensdag 3 september 2014 19:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Geen kokosolie, vroeger wel een soort kokosvet. Vond dat in ieder geval te plakkerig en te sterk ruiken.
Gebruik nu amandelolie. Is eigenlijk massageolie maar mn zusje meende dat dat fijn wasIs dan weer net iets vetter dan die haarolies, want die zijn te slap.
Godkk.quote:
Ja? Want kokos is verder wel echt goed voor je haar.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:13 schreef ntm het volgende:
[..]
Ah oke kokosolie valt mee qua geur. En hoe is amandelolie? Want word je haar dan juist niet vet? Struggles
Ruikt echt lekkerquote:Op woensdag 3 september 2014 19:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou aan je haar ruiken (srs) (no creep).
Je begrijpt niet dat er een grens is tussen 'huhuhu ik neuk je in je kont' en 'goh, hoe was het om verkracht te worden? Je moet er gewoon in meegaan'. Maar goed, we wisten al langer dat jij niet the sharpest tool in the shed bent.quote:
Je snapt het verschil echt niet?quote:
Sorry, wist niet dat het je zo pijn deed.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:16 schreef BlauweTijger het volgende:
Oh allemaal leuk dat er een verschil bestaat hoor, maar ook dat is op een gegeven moment niet meer funny
Ja, ben niet the sharpest lion in the shed of sheeps dus snap dat dan domme hoer.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat het je zo pijn deed.
Leuk om te zien dat het steekt.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja, ben niet the sharpest lion in the shed of sheeps dus snap dat dan domme hoer.
jeuzs 180000% i Can't meer tegen.
Je moest lachen he?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat het steekt.
sorryquote:Op woensdag 3 september 2014 19:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die gozer heeft hier pas lang niet gepost zeg.
Ja ik heb zo'n pot gekocht bij de Jumbo, heb het net ook op m'n huid gedaan, voelt echt fijn aan. Ah, je hebt hetzelfde probleem als ikquote:Op woensdag 3 september 2014 19:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja? Want kokos is verder wel echt goed voor je haar.
Ehm ja wordt er wel een beetje vet van, maar mijn haar is zo vreselijk droog dat dat eigenlijk ook een beetje mijn bedoeling is zeg maar
[..]
Ruikt echt lekker
Eergisteren nog. Poste die een foto van een taxi.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die gozer heeft hier pas lang niet gepost zeg.
Nee, maar heb weer even naar die foto van je broek gekeken en ik kom niet meer bij nu.quote:
Moest Googlen wie dat is. En nee, luister geen NL rap meer sinds Opgezwollequote:Op woensdag 3 september 2014 19:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sorry
heb je die nieuwe remix van önder al gehoord?
begrijpelijk welquote:Op woensdag 3 september 2014 19:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moest Googlen wie dat is. En nee, luister geen NL rap meer sinds Opgezwolle.
Echt hè.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:51 schreef Robophatt het volgende:
Hermoine.quote:
Beetje toch ja/nee?quote:
Beetje kaliber Husain Bolt ja.quote:
Hahaha oh is het weer zo verquote:Op woensdag 3 september 2014 19:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje kaliber Husain Bolt ja.
Herlemien?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha oh is het weer zo ver![]()
Weet ik veel kijk harry potter altijd in het nederlands
quote:
Ik vergeef het je. :$quote:
Wow :squote:
😂quote:Op woensdag 3 september 2014 19:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow :s
Zit mobiel, wou die emoticon plakken van lach hoofdje met zweetdruppel op zn zijhoofd
Kan niet.
Ib4 'ok'
quote:De Dam is zondagmiddag 14 september het toneel van een massaal tomatengevecht. Maximaal 2000 deelnemers mogen elkaar een uur lang met tomaten bekogelen.
Het tomatengevecht is een initiatief van vier jonge Amsterdamse ondernemers, die hiermee willen protesteren tegen de Russische boycot. 'Wij willen de gedupeerde telers steunen door aandacht te vragen voor hun situatie en hun tomaten af te nemen voor een goede prijs', zegt mede-organisator Joep Verbunt.
De gemeente Amsterdam heeft toestemming gegeven door de protestactie, verklaarde een woordvoerder. De gemeente heeft uitgetest of de tomaten schadelijk zijn voor de straatstenen op de Dam. 'Dat blijkt niet het geval. Tomaten blijken juist een reinigende werking te hebben.'
'Zijhoofd'quote:Op woensdag 3 september 2014 19:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow :s
Zit mobiel, wou die emoticon plakken van lach hoofdje met zweetdruppel op zn zijhoofd
Kan niet.
Ib4 'ok'
quote:
Dat ja. Sorry.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:41 schreef krioro het volgende:
Emoji heten die dingen tegenwoordig hoor.
Ja, slaap is het niet echtquote:
quote:
😢😥😰😅😓quote:Op woensdag 3 september 2014 19:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. Die 'oef' zeg maar. Snapje
[..]
Dat ja. Sorry.
Hahaha ja die 4e.quote:
Really?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha ja die 4e.
Dat is wel echt een 'oef' of ni ja toch![]()
😂quote:Op woensdag 3 september 2014 19:48 schreef krioro het volgende:
Vind het zo vervelend dat ik op den laptop alleen vierkantjes zie als iemand emoji post.Ligt dat aan min zogenaam outdated browser of is dat altijd zo?
Oh, dan is het goed.quote:
quote:
Je kan niet eens fatsoenlijk Google gebruiken, dus ja, lijkt me wel hè a Opa Bakkebaardquote:Op woensdag 3 september 2014 19:48 schreef krioro het volgende:
Vind het zo vervelend dat ik op den laptop alleen vierkantjes zie als iemand emoji post.Ligt dat aan mijn zogenaamd outdated browser of is dat altijd zo?
Deed hartjesogen en hartjekus. :$$quote:Op woensdag 3 september 2014 19:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed.
Weet niet welke emotie je wil uitdrukken in deze post.
Google boycot, ligt niet aan mij, retard.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je kan niet eens fatsoenlijk Google gebruiken, dus ja, lijkt me wel hè a Opa Bakkebaard.
quote:Op woensdag 3 september 2014 19:48 schreef krioro het volgende:
Vind het zo vervelend dat ik op den laptop alleen vierkantjes zie als iemand emoji post.Ligt dat aan mijn zogenaamd outdated browser of is dat altijd zo?
quote:
Aw. 😢😥😰😢quote:Op woensdag 3 september 2014 19:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deed hartjesogen en hartjekus. :$$
Waarom allemaal huil-emoji's?quote:
pleinquote:Op woensdag 3 september 2014 19:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..].
Dit plein niet echt in je voordeel, dat blindelings kopiëren.
Oh echt? Ik dacht hij plakt dan gewoon vierkantjes.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom allemaal huil-emoji's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |