Ja, ben niet the sharpest lion in the shed of sheeps dus snap dat dan domme hoer.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat het je zo pijn deed.

Leuk om te zien dat het steekt.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja, ben niet the sharpest lion in the shed of sheeps dus snap dat dan domme hoer.
jeuzs 180000% i Can't meer tegen.

Je moest lachen he?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat het steekt.

sorryquote:Op woensdag 3 september 2014 19:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die gozer heeft hier pas lang niet gepost zeg.

Ja ik heb zo'n pot gekocht bij de Jumbo, heb het net ook op m'n huid gedaan, voelt echt fijn aan. Ah, je hebt hetzelfde probleem als ikquote:Op woensdag 3 september 2014 19:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja? Want kokos is verder wel echt goed voor je haar.
Ehm ja wordt er wel een beetje vet van, maar mijn haar is zo vreselijk droog dat dat eigenlijk ook een beetje mijn bedoeling is zeg maar
[..]
Ruikt echt lekker
 Heel droog haar, en doe er veel olie in maar toen ik laatst bij de kapper was zei de kapster dat het niet goed is en er het vet uitzag..mja je moet wat
 Heel droog haar, en doe er veel olie in maar toen ik laatst bij de kapper was zei de kapster dat het niet goed is en er het vet uitzag..mja je moet wat   Ga wel een keertje amandelolie proberen.
 Ga wel een keertje amandelolie proberen.   

Eergisteren nog. Poste die een foto van een taxi.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die gozer heeft hier pas lang niet gepost zeg.

Nee, maar heb weer even naar die foto van je broek gekeken en ik kom niet meer bij nu.quote:

Moest Googlen wie dat is. En nee, luister geen NL rap meer sinds Opgezwollequote:Op woensdag 3 september 2014 19:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sorry
heb je die nieuwe remix van önder al gehoord?
 .
.

begrijpelijk welquote:Op woensdag 3 september 2014 19:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moest Googlen wie dat is. En nee, luister geen NL rap meer sinds Opgezwolle.

Echt hè.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:51 schreef Robophatt het volgende:
Godkk waarom is het hier in deze SC zo ongelofelijk kut geworden echt #icant

Hermoine.quote:

Beetje toch ja/nee?quote:

Beetje kaliber Husain Bolt ja.quote:

Hahaha oh is het weer zo verquote:Op woensdag 3 september 2014 19:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje kaliber Husain Bolt ja.

Herlemien?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha oh is het weer zo ver
Weet ik veel kijk harry potter altijd in het nederlands

quote:

Ik vergeef het je. :$quote:

Wow :squote:

😂quote:Op woensdag 3 september 2014 19:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow :s
Zit mobiel, wou die emoticon plakken van lach hoofdje met zweetdruppel op zn zijhoofd
Kan niet.
Ib4 'ok'

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |