quote:Op woensdag 3 september 2014 19:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja merk altijd dat als ik het een dag oversla ik slechter in slaap kan komen en blijf hangen in een soort minderwaardigheidscomplex.
 . Heb jij trouwens wel eens kokosolie gebruikt voor je krullen?  Ik heb het vandaag gekocht, hoor er goede dingen over dus ben benieuwd..:P
. Heb jij trouwens wel eens kokosolie gebruikt voor je krullen?  Ik heb het vandaag gekocht, hoor er goede dingen over dus ben benieuwd..:P

quote:Op woensdag 3 september 2014 19:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zwak dit wel. Kan het je overigens niet vertellen.

Godverkkquote:Op woensdag 3 september 2014 19:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thought that was part of her hair, turns out it's just a Dark Guy

ik zag et niet
  ik zag et niet   

wat de bamba moest srs 4x kijken. Wtf bedoelt ie. Dacht ik srsquote:Op woensdag 3 september 2014 19:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thought that was part of her hair, turns out it's just a Dark Guy

Oh dit is opeens zwak..quote:Op woensdag 3 september 2014 19:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zwak dit wel. Kan het je overigens niet vertellen.
 hahaha zielig hoor ben je.
  hahaha zielig hoor ben je.   

quote:

Geen kokosolie, vroeger wel een soort kokosvet. Vond dat in ieder geval te plakkerig en te sterk ruiken.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:09 schreef ntm het volgende:
[..]. Heb jij trouwens wel eens kokosolie gebruikt voor je krullen? Ik heb het vandaag gekocht, hoor er goede dingen over dus ben benieuwd..:P
 Is dan weer net iets vetter dan die haarolies, want die zijn te slap.
 Is dan weer net iets vetter dan die haarolies, want die zijn te slap.

Haha en dan krijg je 10 white knights over je heenquote:Op woensdag 3 september 2014 19:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Frustraties op werk verwerk ik door bijv. in het fototopic dromenvangertje uit te lachen om haar berlijnse muur als voorhoofd
Helpt.

hahaquote:Op woensdag 3 september 2014 19:10 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha en dan krijg je 10 white knights over je heen
 ja dat maakt het wat spannender
 ja dat maakt het wat spannender   

Ja ook wel hoorquote:Op woensdag 3 september 2014 19:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met mij gaat het prima hoor. Met jou ook? :$

Ja het is niet helemaal hetzelfde als niemand er op reageert.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahaja dat maakt het wat spannender

rapist gespotquote:Op woensdag 3 september 2014 19:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh dit is opeens zwak..hahaha zielig hoor ben je.

Zielig? Jij vraagt aan mij hoe het is om verkracht te worden omdat je denkt mij daarmee te kunnen pakken omdat je gelezen hebt dat ik aangevallen ben (wat dus niet hetzelfde als verkrachting is, fyi). Je mag grappen maken over mij wat je wil, maar zulke grappen over verkrachting zijn dan wel weer not done.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh dit is opeens zwak..hahaha zielig hoor ben je.

Echt he. Kan echt een domper zijnquote:Op woensdag 3 september 2014 19:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja het is niet helemaal hetzelfde als niemand er op reageert.

Ah oke kokosolie valt mee qua geur. En hoe is amandelolie? Want word je haar dan juist niet vet? Strugglesquote:Op woensdag 3 september 2014 19:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Geen kokosolie, vroeger wel een soort kokosvet. Vond dat in ieder geval te plakkerig en te sterk ruiken.
Gebruik nu amandelolie. Is eigenlijk massageolie maar mn zusje meende dat dat fijn wasIs dan weer net iets vetter dan die haarolies, want die zijn te slap.

En mij doodwensen wel?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zielig? Jij vraagt aan mij hoe het is om verkracht te worden omdat je denkt mij daarmee te kunnen pakken omdat je gelezen hebt dat ik aangevallen ben (wat dus niet hetzelfde als verkrachting is, fyi). Je mag grappen maken over mij wat je wil, maar zulke grappen over verkrachting zijn dan wel weer not done.
 k
 k

Zou aan je haar ruiken (srs) (no creep).quote:Op woensdag 3 september 2014 19:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Geen kokosolie, vroeger wel een soort kokosvet. Vond dat in ieder geval te plakkerig en te sterk ruiken.
Gebruik nu amandelolie. Is eigenlijk massageolie maar mn zusje meende dat dat fijn wasIs dan weer net iets vetter dan die haarolies, want die zijn te slap.

Godkk.quote:

Ja? Want kokos is verder wel echt goed voor je haar.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:13 schreef ntm het volgende:
[..]
Ah oke kokosolie valt mee qua geur. En hoe is amandelolie? Want word je haar dan juist niet vet? Struggles
Ruikt echt lekkerquote:Op woensdag 3 september 2014 19:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou aan je haar ruiken (srs) (no creep).

Je begrijpt niet dat er een grens is tussen 'huhuhu ik neuk je in je kont' en 'goh, hoe was het om verkracht te worden? Je moet er gewoon in meegaan'. Maar goed, we wisten al langer dat jij niet the sharpest tool in the shed bent.quote:

Je snapt het verschil echt niet?quote:
 had je hoger ingeschat qua intellect.
 had je hoger ingeschat qua intellect.

Sorry, wist niet dat het je zo pijn deed.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:16 schreef BlauweTijger het volgende:
Oh allemaal leuk dat er een verschil bestaat hoor, maar ook dat is op een gegeven moment niet meer funny

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |