Wat een betaphaggots. It was a joke pls don't hurt mequote:Op woensdag 3 september 2014 15:26 schreef BlauweTijger het volgende:
http://www.sneakerfiles.c(...)-jordans-hood-prank/
Zyzzquote:Op woensdag 3 september 2014 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]heet je kat nu brah ipv haze btw?
Ja waarom zou je dit doen?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een betaphaggots. It was a joke pls don't hurt me
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Waarom geen shower loving met 1m57 gymnast? Zij is super licht en flexibelquote:Op woensdag 3 september 2014 15:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Was jij nou onlangs verkracht?
Bad angles & geometry my man.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom geen shower loving met 1m57 gymnast? Zij is super licht en flexibel
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Hij was te ripped, rip ;sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
lyphe wtf heb jij op, al die vreemde jargon.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar gaat nog goed dus met je new lyphe?
Dangquote:Op woensdag 3 september 2014 15:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
lyphe wtf heb jij op, al die vreemde jargon.
Maar kat doet het prima, nog steeds even arrogant, kut beest.
Zei het je toch. Die man drinkt louter volle melk deze dagenquote:Op woensdag 3 september 2014 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dangdoor Gridlock gevraagd wat ik op heb...
Net een kilogram pannenkoeken gebakken. Mijn armen zaten in de weg gedurende het gehele proces. #truelyphequote:Op woensdag 3 september 2014 15:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zei het je toch. Die man drinkt louter volle melk deze dagen
Wat een heerschap ook die manquote:Op woensdag 3 september 2014 15:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zei het je toch. Die man drinkt louter volle melk deze dagen
Flink oatmeal er doorheen?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Net een kilogram pannenkoeken gebakken. Mijn armen zaten in de weg gedurende het gehele proces. #truelyphe
Hahahaquote:Op woensdag 3 september 2014 15:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb magnetron pannekoeken van de ah. Tweede pak gratis
Alles man. Normaal rouleer ik ook altijd met magnetron-pannenkoeken, volgende keer maar weer.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Flink oatmeal er doorheen?
Ik heb magnetron pannekoeken van de ah. Tweede pak gratis
Wat is cuffed?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom? Chicks diggen pannenkoeken. Nog meer dan cuffed broeken
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom? Chicks diggen pannenkoeken. Nog meer dan cuffed broeken
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Net een kilogram pannenkoeken gebakken. Mijn armen zaten in de weg gedurende het gehele proces. #truelyphe
Jezus, Panz.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Was jij nou onlangs verkracht?
Ik ook moeilijk hoor. Kost veel discipline.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:49 schreef BlauweTijger het volgende:
Mijn schildklier heeft adhd. Ik kan niet bulken.
Nee hoor. :squote:Op woensdag 3 september 2014 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook moeilijk hoor. Kost veel discipline.
Ik eet echt als een debiel maar er gebeurt weinig.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook moeilijk hoor. Kost veel discipline.
Het zit je ook niet mee he.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jezus, Panz.Nee, ben niet verkracht.
Je hebt wel vrouwenkuiten.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik eet echt als een debiel maar er gebeurt weinig.Vrouwen willen mijn genetics want ik kom dus niet aan. Alleen spier en dat duurt maanden zo niet jaren... heb 9.1% vet
Maar ook niet tegen, haha.quote:
Mijn kuiten zijn masssiveeeee, kreeg keer complimentje van ex-bodybuilder.quote:
Wat eet je op een dag? Ik zei dit ook altijd en toen ik ging bijhouden, 2500-3000 kcal per dag deed kwam ik 1,5kg per maand aan.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik eet echt als een debiel maar er gebeurt weinig.Vrouwen willen mijn genetics want ik kom dus niet aan. Alleen spier en dat duurt maanden zo niet jaren... heb 9.1% vet
Same. Altijd al gehad. Ik kon redelijk bulken door gewoon de hele dag me misselijk te eten/drinken.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, jij niet. Bips zo groot als een duin.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
Vooral veel banaan en melk en had altijd op werk ook zakken pinda's.
s'avonds kwark en muesli en gewoon meer eten dan normaal.
Ik zou het niet precies weten. Boven de 3000 sowieso .. even kijken hoe mijn lichaam reageert. Ben weekje bezig nu weer. Ook ik heb vakantie gehad.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat eet je op een dag? Ik zei dit ook altijd en toen ik ging bijhouden, 2500-3000 kcal per dag deed kwam ik 1,5kg per maand aan.
Nu weer op auswitzlyphe met 1500kcal ofzo per dag
Oké.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Triceps en lats gaan compleet apenrots op wie dat stukje van het universum mag innemen.
Je kan ook gezond bulken he...quote:Op woensdag 3 september 2014 15:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..].. eet dan ook gewoon 4 pizza's, borden volkoren pasta en volle kwark.
Met een banaan en een zak pinda's gebeurt er weinig ja.
#tijdvoorjezelf #lekkergenieten #deboeldeboelquote:Op woensdag 3 september 2014 15:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zou het niet precies weten. Boven de 3000 sowieso .. even kijken hoe mijn lichaam reageert. Ben weekje bezig nu weer. Ook ik heb vakantie gehad.
Weet niet waarom maar hardopquote:
Als we het over gezond bulken hebben ben je 50 euro per week extra kwijt aan alle bief/kip/vis die je per week extra moet halen man. Is bijna niet te doenquote:Op woensdag 3 september 2014 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan ook gezond bulken he...
pizzas
Naja laat maar.
Succes met je aders over 10 jaarquote:Op woensdag 3 september 2014 16:01 schreef BlauweTijger het volgende:
+ vet is goed voor je bulk, en dat ga je niet halen uit wat pinda's. Je moet die pizza's, kapsalons, patat, liters olijf olie gewoon atten G.
Hans Zimmerquote:Op woensdag 3 september 2014 16:02 schreef Panzermaus het volgende:
Speciaal deze track op iTunes gekocht zodat ik hem kon instellen als wekker op mijn Apple iPhone. Goede wake-ups wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |