Gehandboeit zijn.quote:
BT is de nieuwe dopefitexpert.quote:Mooi dat ie over veters valt. Mi gado dat daar überhaupt verschillende stijlen voor zijn
Elke vorm van kritiek is idd jaloezie.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Jealous on my swagZou een liedje van Soulja Boy kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
gast je broek cuffen is één ding maar er een driekwart broek van maken is weer een beetje te he.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Jealous on my swagZou een liedje van Soulja Boy kunnen zijn.
Niet zo overdrijvenquote:Op woensdag 3 september 2014 14:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gast je broek cuffen is één ding maar er een driekwart broek van maken is weer een beetje te he.
Dan zou je nog meer neuken manquote:
ziet er gewoon niet uitquote:
Zo is dat morti.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:36 schreef Mortaxx het volgende:
Ik denk altijd doe maar normaal dan doe je gek genoeg.
is goed man, succes met je makeshift 3/4 broek.quote:
Dankje. chicks diggen me okayyyyyyyquote:Op woensdag 3 september 2014 14:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
is goed man, succes met je makeshift 3/4 broek.
hahaquote:Op woensdag 3 september 2014 14:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dankje. chicks diggen me okayyyyyyy
Chicks diggen dat riedeltje.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
Altijd dat riedeltje om jezelf te blijven overtuigen
Delusionalquote:Op woensdag 3 september 2014 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
Huh. Hij zegt niet mooi ik zeg wel mooi .. is gewoon mening hoor. Overtuig niemandquote:Op woensdag 3 september 2014 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
I guess dat het wel je zelfvertrouwen spekt als je jezelf kan blijven overtuigenquote:Op woensdag 3 september 2014 14:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Chicks diggen dat riedeltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |