quote:Op zondag 7 september 2014 00:16 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Een Marokkaanse minikever ofzo heet dat.
quote:
Wow dat heb je snel gevonden, dankjewel!quote:Op zondag 7 september 2014 00:15 schreef mc3347 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stinkende_kortschildkever
Graag gedaanquote:Op zondag 7 september 2014 00:18 schreef Facepalm het volgende:
Wow dat heb je snel gevonden, dankjewel!
Ik wist niet eens dat die beestjes bestonden, had dus ook nooit verwacht dat het ineens in m'n vinger ging bijten.quote:Op zondag 7 september 2014 00:29 schreef mc3347 het volgende:
[..]
Graag gedaan
Heb ze vaker in de tuin gehad, zodoende. Klerebeestjes zijn het, maar een maat 44 kunnen ze niet tegen
Dan zou ik ook wel even schrikken ja, zeker als je geconcentreerd achter de computer zit en dat beest ineens tegen je aan tikt.quote:Op zondag 7 september 2014 00:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb afgelopen week voor het eerst een grote wants gezien. Hij liep bij m'n computermuis. Ik schrok me het schimpschompes, ik dacht dat lijkt wel een kakkerlak
Dat krijg je als je heel veel kennis bij elkaar brengtquote:Op zondag 7 september 2014 00:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Kijk, dit is zo leuk aan Fok! Je denkt 'help wat is dit voor een beest???' Paniek alom. Maar binnen een vloek en een zucht is het beestje geïdentificeerd
In combinatie met luie users? jaquote:Op zondag 7 september 2014 03:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat krijg je als je heel veel kennis bij elkaar brengt
Ik heb bijv geen iPhone, het zou me veel meer handelingen kosten om een image naar google images te laden dan een topic hier te openenquote:Op zondag 7 september 2014 03:29 schreef SiGNe het volgende:
In combinatie met luie users? ja
Foto maken en naar google images slepen is makkelijker en nóg sneller.. maar fok is wel redelijk een dial-up Google
maar dan nog, zoek eens op google op "lange zwarte kever".. eerste antwoord dat je krijgt is de juistequote:Op zondag 7 september 2014 03:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb bijv geen iPhone, het zou me veel meer handelingen kosten om een image naar google images te laden dan een topic hier te openenDaarbij leer ik ook van de vragen van anderen. Ik had nog nooit van de stinkende kortschildkever gehoord. En nu kan ik hopelijk die naam onthouden en ooit indruk maken op iemand door heel nonchalant 'oh, dat is een stinkende kortschildkever' te zeggen bij het zien van dat beestje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |