Hoe goed betaald (in euro's uitgedrukt)?quote:Op zondag 7 september 2014 21:16 schreef brumman het volgende:
Ik heb mijn MBO opleiding afgemaakt en heb nu al 10 jaar een (vind ik) goed betaalde baan.
Gaat je eigenlijk niets aan maar laat ik het zo zeggen: Wanneer al mijn vaste lasten eraf zijn, eten, geld apart voor onderhoud woning, enzo dan houd ik nog steeds ¤900 over.quote:Op zondag 7 september 2014 21:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe goed betaald (in euro's uitgedrukt)?
Astronomie, wetenschap. Kijk graag naar Neil degrasse tyson. Richard Dawkins, enzo. Naast dat vind ik het leuk om te photoshoppen, en te programmeren; dan moet ik wel een idee hebben. Dat heb ik niet altijd.quote:Op zondag 7 september 2014 21:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Heb je een passie ergens voor? Waar gaan jouw ogen van schitteren als je het erover hebt? Naar welke tv-programma's kijk je bijvoorbeeld graag (is al een aanwijzing). Of bij welke etalageruiten blijf je graag staan?
Haha, ja bij mij blijft dat bij kliederenquote:Op zondag 7 september 2014 21:25 schreef DjeDje het volgende:
Schilderen. Kan je veel emotie in kwijt en het verveeld nooit.
Iphone 6 kun je nog niet hebben! Dus meteen een kooptip.quote:Op zondag 7 september 2014 21:41 schreef brumman het volgende:
Etalages: Ik bleef vroeger vaak plakken bij de gadgets, electronica.
Maar dat heb ik toch wel voor mijzelf verpest. Ik heb alles al :|
Ben je een Chinees?quote:Op zondag 7 september 2014 21:43 schreef brumman het volgende:
[..]
Haha, ja bij mij blijft dat bij kliederenIk kan wel goed iets namaken.
Je hebt dus wel passies. Dat is heel veel! Alleen je mist een vorm waarin je er dagelijks van kunt genieten. Zeg ik dat goed?quote:Op zondag 7 september 2014 21:41 schreef brumman het volgende:
[..]
Astronomie, wetenschap. Kijk graag naar Neil degrasse tyson. Richard Dawkins, enzo. Naast dat vind ik het leuk om te photoshoppen, en te programmeren; dan moet ik wel een idee hebben. Dat heb ik niet altijd.
Komt het wel op neer. Ik heb een baan als programmeur gehad maar dat is (zonder er al te diep op in te gaan) wel even anders dan voor jezelf iets maken.quote:Op zondag 7 september 2014 21:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je hebt dus wel passies. Dat is heel veel! Alleen je mist een vorm waarin je er dagelijks van kunt genieten. Zeg ik dat goed?
Het lijkt me wel heel leuk om met anderen over je passies te kunnen praten. En al helemaal als het astronomie/wetenschap is. Als je dáár niet iets over uit kunt wisselen, dan weet ik niet waarover wel!quote:Op zondag 7 september 2014 21:50 schreef brumman het volgende:
[..]
Komt het wel op neer. Ik heb een baan als programmeur gehad maar dat is (zonder er al te diep op in te gaan) wel even anders dan voor jezelf iets maken.
Dat zou je denken maar dat valt erg tegen. Ik heb een keer een stagiair gehad in onze organisatie die er erg in geďnteresseerd was. Hij was christen, ik een atheďst.quote:Op zondag 7 september 2014 21:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het lijkt me wel heel leuk om met anderen over je passies te kunnen praten. En al helemaal als het astronomie/wetenschap is. Als je dáár niet iets over uit kunt wisselen, dan weet ik niet waarover wel!
Noem het dom maar ik weet niet wat ik hiermee moet. Stukken schrijven? Ik ben geen boeiende schrijver. Een forum opzetten werkt alleen als je weet hoe je veel mensen kunt bereiken.quote:Vrijwilligerswerk voor een tijdschrift op dat gebied doen? Stukken schrijven? Dan krijg je contact met mensen die dit ook mega-interessant vinden. Of zelf iets opzetten? Een wetenschapsforum op het internet? Astronomie-forum?
Dat had ik in Plopsaland.quote:Op zondag 7 september 2014 23:07 schreef Koral het volgende:
Ook heb je soms het gevoel thuis te komen in een land waar je nog nooit eerder bent geweest.
Dat heb ik geprobeerd. Helaas lukt het mij niet om alle extra vakken te leren. Ik beheers de technische vakken goed. Het wil niet lukken met extra vakken zoals organisatie structuren, verslagen en de figuurlijke punten en komma's.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:22 schreef netflanders het volgende:
Als je 900 euro per maand over houdt kan je prima een universitaire studie volgen aan de Open Universiteit of iets dergelijks. Ik zie eigenlijk geen nadelen.
Dit is sowieso in het algemeen een gouden tipquote:Op zondag 7 september 2014 23:07 schreef Koral het volgende:
Ik kan je alleen maar adviseren dingen te doen buiten je comfortzone. Je hebt al veel bereikt, maar blijf in jezelf "investeren" door te blijven ontwikkelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |