Die is te hoog gegrepen voor eerstejaars vavo.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Stelling van pythagoras is a bitchhh
In die onderlaag niet nee.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:02 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Er zijn weinig users in KLB die normaal zijn met een normaal (sociaa) leven.
En jij kan het weten.
Ja, klopt. Rond de 140.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Denk in KLB wel, maar in deze SC zitten volgens mij best wel wat mensen met een bovengemiddeld IQ.
En toen werd je wakker met 4 duimen in je reet?quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat is daar belangrijk aan als je 30cm+ en de dikte van 4 duimen hebt?
Lijkt me wel iets voor The Hangover 4.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
En toen werd je wakker met 4 duimen in je reet?
Oh nog niet volledig wegquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
KLB / Flatbewoners ontplofte flat in Diemen
dp was er vannacht
Hou je kk bekquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:22 schreef LudoSanders het volgende:
Saai, graaf die strijdbijl weer eens op.
Ff tussen ons, maar die broekspijpen heeft je moeder toch gewoon zo omgekruld omdat je een beperkte motoriek hebt en anders er over struikelt?quote:
neequote:Op dinsdag 9 september 2014 12:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ff tussen ons, maar die broekspijpen heeft je moeder toch gewoon zo omgekruld omdat je een beperkte motoriek hebt en anders er over struikelt?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ff tussen ons, maar die broekspijpen heeft je moeder toch gewoon zo omgekruld omdat je een beperkte motoriek hebt en anders er over struikelt?
Ach laat ze maar, als de dijken ooit breken heb jij iig een droge boek.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar wel super grappig verder, ga er op door dan xD
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ach laat ze maar, als de dijken ooit breken heb jij iig een droge boek.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Doe niet zogenaamd alsof je het grappig vindt anders zou je er gewoon om lachen ipv kijk mij shi wahed niet caren xDquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar wel super grappig verder, ga er op door dan xD
Het was inderdaad sarcasme.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:29 schreef wickedmen het volgende:
Doe niet zogenaamd alsof je het grappig vindt anders zou je er gewoon om lachen ipv kijk mij shi wahed niet caren xD
'ons Lotje'quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:35 schreef BlauweTijger het volgende:
F&F / Het verdriet van het verlies van je maatje. Hoe ga je er mee om?
Traantje weggepinkt hoor.
Datquote:
beetje zoals in OUDquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:37 schreef Chai het volgende:
[..]
'ons Lotje'
Wat een inteelttaalgebruik.
Zitten daar extra veel Limburgers en Brabo's?quote:
[..]
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:42 schreef Chai het volgende:
R&P / Zinloosheid
Ik voel me ook zinloos, ben ook net zo zinloos als iedereen.
Vind het prima, beter dan als Jezus geboren worden en voor de hele wereld iets moeten betekenen.
[..]
Zitten daar extra veel Limburgers en Brabo's?
hehquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:46 schreef Gridlok het volgende:
BT op het moment dat het over broekspijpen gaat.
[ afbeelding ]
Weet je wat goed werkt in dit soort situaties, gewoon een DWC'tje pullen, als mensen te close komen gewoon iemand anders gaan afzeiken.quote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet je wat goed werkt in dit soort situaties, gewoon een DWC'tje pullen, als mensen te close komen gewoon iemand anders gaan afzeiken.
Sneer mij maar BT.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet je wat goed werkt in dit soort situaties, gewoon een DWC'tje pullen, als mensen te close komen gewoon iemand anders gaan afzeiken.
Reageer eerst hier maar eens op paardentrut.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:45 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik kwam er gister pas achter dat paarden met hun neus dat ffrfrtrtrtrftrtrt geluid maken ipv met hun mond.![]()
Echt wtf wereld ging voor me open ik proberen met mijn neus natuurlijk maar gebeurde niets![]()
Leipe beesten man die paarden. Best mooi.
Ik weet niet zo goed waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Reageer eerst hier maar eens op paardentrut.
[..]
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:46 schreef Gridlok het volgende:
BT op het moment dat het over broekspijpen gaat.
[ afbeelding ]
Op 00: 46!quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed waar je het over hebt.
Dat tevreden gepruttel? Dat is iig ook met de mond.
Paarden zijn kut beesten. Doen altijd leip en helemaal als ze je niet kennen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:45 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik kwam er gister pas achter dat paarden met hun neus dat ffrfrtrtrtrftrtrt geluid maken ipv met hun mond.![]()
Echt wtf wereld ging voor me open ik proberen met mijn neus natuurlijk maar gebeurde niets![]()
Leipe beesten man die paarden. Best mooi.
Mwah, meisje waar ik nu mee zit heeft een eigen paard. En ik dacht altijd vanquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Paarden zijn kut beesten. Doen altijd leip en helemaal als ze je niet kennen.
Zouden je zo trappen of in de kont neuken uit het niets, daarom dat de gemiddelde borderliner erop zit en ze het zo goed kunnen vinden, 1 ziel 1 vreugd.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mwah, meisje waar ik nu mee zit heeft een eigen paard. En ik dacht altijd van![]()
![]()
![]()
maar het is eigenlijk best gaaf om te zien wat voor band die 2 hebben. Zijn best mooie beesten ook. Zij hebben tenminste wel een 30cm, 4 cm dikte enzo eheheh.
![]()
Het zijn wel pussy's ja, ze durfde niet langs een tuinslang omdat die er gister niet lag.
Ja en ipv dat ze erover gaan praten gaan ze hinniken en leip doen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mwah, meisje waar ik nu mee zit heeft een eigen paard. En ik dacht altijd van![]()
![]()
![]()
maar het is eigenlijk best gaaf om te zien wat voor band die 2 hebben. Zijn best mooie beesten ook. Zij hebben tenminste wel een 30cm, 4 cm dikte enzo eheheh.
![]()
Het zijn wel pussy's ja, ze durfde niet langs een tuinslang omdat die er gister niet lag.
Hij was wss in de war door die grote neus van je :s :s Alsof hij werd aangestaard door een aardappel. lol xDquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:58 schreef wickedmen het volgende:
Paard van chick waarmee ik eens had keek mij altijd lijp aan, alsof hij mij elke seconde in stukken wou scheuren.
Sindsdien elke paard uit de weg gegaan.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hij was wss in de war door die grote neus van je :s :s Alsof hij werd aangestaard door een aardappel. lol xD
Grapje.
quote:Op maandag 8 september 2014 22:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ahahahahahahaahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahhahaahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |