SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door G.R.S. op 21-08-2014 17:56:58 ]
Deze mann, maar ik deel je preference trouwensquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben niet echt actief op zoek, maar ik moet wel bekennen dat sinds ik hier woon mijn affectie tegenover dames van donkere kleur significant gestegen is. Soms tot op hoogtes dat ze superieur zijn aan blanke dames, voornamelijk vanwege de volle lippen en bootyfull rondingen. Mirin'
Is dat niet gewoon zon iets bruinere Iranaanse chick thoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Deze mann, maar ik deel je preference trouwens. Ik zie soms ook exemplaartjes rondlopen waar ik denk van woow. Ik heb dat voornamelijk bij wat lichter getinte dames, Arubaans,Colombiaans of halfbloedjes. Echte kaboela negerinnen moet ik niks van hebben.
dit soort typetjes eigenlijk
https://www.facebook.com/robinroxette1?fref=ts
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ow en koeli meids ahaahhavroeger waren ze niet om aan te zien en nu hebben ze soort van fashion gevonden
Dus ik zie er af en toe paar rondlopen die best wel batsbaar zijn.
En Latinas uiteraard.....
Yeah, ik bedoel ook niet de zwart-zwarte. Gewoon de donkere. Latina-bruin is idd ook nice.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Deze mann, maar ik deel je preference trouwens. Ik zie soms ook exemplaartjes rondlopen waar ik denk van woow. Ik heb dat voornamelijk bij wat lichter getinte dames, Arubaans,Colombiaans of halfbloedjes. Echte kaboela negerinnen moet ik niks van hebben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ow en koeli meids ahaahhavroeger waren ze niet om aan te zien en nu hebben ze soort van fashion gevonden
DAS IT MANEquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:40 schreef Montelly het volgende:
Suits S04E10 720p HDTV x264-KILLERS
[ afbeelding ]
Zij is toch niet Iraans man waar heb jij het over zij heeft volgens mu Su rootsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon zon iets bruinere Iranaanse chick tho
Zeg maar de Nultys/Bijlmerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:44 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso light skin chicks ja. Die legit bosjesvrouwen heb ik ook niks mee. Die hebben ook altijd zo'n hoge haargrens en echt een kaak die naar voren steekt.
Noracist.
mmmmmmkayquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:44 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso light skin chicks ja. Die legit bosjesvrouwen heb ik ook niks mee. Die hebben ook altijd zo'n hoge haargrens en echt een kaak die naar voren steekt.
Noracist.
Sommige koeli meids zijn helemaal in to the blanke boys hoor, je moet weten waar je zoeken moetquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:47 schreef Sapstengel het volgende:
Hindoestaanse chicks zijn ook wel nice ja maar die daten volgens mij eerder met negers dan met blanke boys.
Hier leven die sowieso niet echt, zitten meer in het westen heb ik het idee. Mijn plaats heeft de Indo's en Molukkers. Indomeisjes zijn ook wel leuk vaak.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Sommige koeli meids zijn helemaal in to the blanke boys hoor, je moet weten waar je zoeken moet
Aww yeah...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
hollekostquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
ja man zo is de hollekost ook ooit begonne
Tering lelijke tenen.quote:
Die voeten zijn gewoon smerig. Deze zijn wel nice.quote:
Seksueel ervaren noem je dat netjes Crip.quote:
Built = Shane Carwin.quote:
dit is gewoon echt te zwart.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:30 schreef McNulty het volgende:
Would hit.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou het alleen al kijken om Rachel Zandquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:35 schreef McNulty het volgende:
Oke Suits gaat over advocaten en dan...
Maak me warm want de advocaten leef boeit me geen reet.
Dude ik heb laatste 10 minuten zonder blinken gekekenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:39 schreef Ethanolic het volgende:
Finale en ik heb zojuist iedereen gespoilerd
Gettin' jungle fever up in dis bitch.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:30 schreef McNulty het volgende:
Would hit.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
te zwart swaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:30 schreef McNulty het volgende:
Would hit.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet voor mij. Duh.quote:
Deze draad gaat weer achteruit bro. Elluvate this bish.quote:
Kleine faggot.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:39 schreef Ethanolic het volgende:
Finale en ik heb zojuist iedereen gespoilerd
Fargo is dope.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:45 schreef Deuce92 het volgende:
Was er hier iemand enthousiast over Fargo?
Ben gisteren begonnen, en heb net ep4 gekeken. Veel spanning en humor tot nu toe.
Jij moet gewoon eens doorkijken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:49 schreef G.R.S. het volgende:
bitches, niets gaan spoilen ja. Ben pas bij S4ep4
50 cent en Floyd waren vroeger bff's. 50 cent heeft ooit gezegd een interview dat floyd zijn beste vriend was. D'ahhhh.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey McNulty
Wat is er precies aan de hand tussen 50 en Floyd?
http://instagram.com/p/r9uLp9sL66/?modal=true
http://instagram.com/p/r9y3DQMLyI/?modal=true
Petty ass bitchesquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
50 cent en Floyd waren vroeger bff's. 50 cent heeft ooit gezegd een interview dat floyd zijn beste vriend was. D'ahhhh.50 cent wilde een bokspromotie opzetten samen Floyd en maakte al plannnen hiervoor. Floyd vecht onder zijn eigen bokspromotie (daarom is hij de best betaalde athleet ter wereld naast dat hij nooit verloren heeft) en had geen behoefte om hier aan mee te werken.
50 cent is het type dat maar wat graag prive zaken voor de camera bespreekt (Young buck anyone?) en liep te zeggen dat floyd niets achterlaat voor zijn kinderen wanneer hij stopt met boksen. (U wot niqqu mad rich) Floyd pissig en negeerde 50 cent. Bromance over. 50 cent steekjes uitdelen etc. Gekibbel.
Expert on negro affairs checkin' out.
lekkere skanks, krijg af en toe stijfjequote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Petty ass bitches
Over goede series gesproken wie kijkt er naar the bad girls club hier?? S14 en stilll goin
Doe mijn pener maar evenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:10 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
fuckzooiwaarom nou poor junior, ik mag alleen oude taarten doen
Thanks expertinobrosefino!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
50 cent en Floyd waren vroeger bff's. 50 cent heeft ooit gezegd een interview dat floyd zijn beste vriend was. D'ahhhh.50 cent wilde een bokspromotie opzetten samen Floyd en maakte al plannnen hiervoor. Floyd vecht onder zijn eigen bokspromotie (daarom is hij de best betaalde athleet ter wereld naast dat hij nooit verloren heeft) en had geen behoefte om hier aan mee te werken.
50 cent is het type dat maar wat graag prive zaken voor de camera bespreekt (Young buck anyone?) en liep te zeggen dat floyd niets achterlaat voor zijn kinderen wanneer hij stopt met boksen. (U wot niqqu mad rich) Floyd pissig en negeerde 50 cent. Bromance over. 50 cent steekjes uitdelen etc. Gekibbel.
Expert on negro affairs checkin' out.
Allang man. Vond het niet zo speciaal. Doe mij maar gewoon bbq ribs.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:18 schreef Ethanolic het volgende:
Heb je die makaolo roti nou al eens gegeten dikke?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Allang man. Vond het niet zo speciaal. Doe mij maar gewoon bbq ribs.
Over ribs gesproken; ik heb thuisbezorgd.nl geblokkeerd.Komende maand even geen bestellingen meer doen.
Je bent gek.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Over ribs gesproken; ik heb thuisbezorgd.nl geblokkeerd.Komende maand even geen bestellingen meer doen.
Haha ja man.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Zelfde programma waarmee je toen jezelf een fok-sabbatical dwong?
Deze smaken echt ziekelijk goed. Het is meer gemak waarvoor ik bestel eigk. Na een zware training wat dat dere ribs. Daarbij kan ik zelf geen ribs maken omdat ik geen bbq/oven heb. Dus beter maak jij ze en paas je mij een rack.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je bent gek.
Brah ga nou eens zelf kwaliteitribs maken. Bestellen is echt belachelijk vergeleken je eigen dikke vlees.duurt alleen ff (4 uur)
gewoon justeat.nl gebruikenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
hey doe ff normal jij viespeuk met je rare gedagtes :s :s k wil gwn ete ja :squote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:39 schreef Ethanolic het volgende:
Smooth Yuri, eerst maar eens een bakkie koffie okee??? Ben niet zo makkelijk.
Haha, ja ik kwam vandaag per toeval het JustEat.nl topic op FOK! tegen. Die ook maar even geblokkeerd.quote:
jank niet, met mijn echte naam is het the larva. Je mag zelf het percentage erbij bedenken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:10 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
fuckzooiwaarom nou poor junior, ik mag alleen oude taarten doen
Ik snap quantummechanica al niet in het nederlands, laat staan engels.quote:
gewoon ribs bestellen en eten als een vent, carnivoor all the way!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
hey doe ff normal jij viespeuk met je rare gedagtes :s :s k wil gwn ete ja :s
[..]
Haha, ja ik kwam vandaag per toeval het JustEat.nl topic op FOK! tegen. Die ook maar even geblokkeerd.
Met mijn echte naam staat er (Transsexual only) geen grap.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
jank niet, met mijn echte naam is het the larva. Je mag zelf het percentage erbij bedenken.
Dat dere test results
Als jij het voor mij betaalt, prima.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon ribs bestellen en eten als een vent, carnivoor all the way!
ja hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als jij het voor mij betaalt, prima.
je weet nog niet wat ik retour wil hebben.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik DM je mijn rekeningnummer.
Hmm, ik dacht dat het een vrijwillige bijdrage was aan de ultimate gainzzz.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je weet nog niet wat ik retour wil hebben.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Man, strong craving nu.quote:
LOLquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Welke bank?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:29 schreef Questular het volgende:
Zo nog ff tot 16:00 zien te overleven en dan een weekend van 4 dagen
Moet je ook niet met je Kipling tas naar je werk gaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:56 schreef Ethanolic het volgende:
Nee had een Kaolo pen gelekt in mijn tasbij de grote bank is alles onder controle.
Etha lijkt me zo iemand met een Eastpak tas, waarbij de E gedeeltelijk is ingekleurd zodat het lijkt alsof er Lastpak staat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Moet je ook niet met je Kipling tas naar je werk gaan.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Etha lijkt me zo iemand met een Eastpak tas, waarbij de E gedeeltelijk is ingekleurd zodat het lijkt alsof er Lastpak staat.
Een pen. In 2014. Not sure ifquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:56 schreef Ethanolic het volgende:
Nee had een Kaolo pen gelekt in mijn tasbij de grote bank is alles onder controle.
Dan zou de accu wel zijn gaan lekkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nog een geluk dat ik mijn MacBook Pro Retina niet mee had.
Als jij over je werk post moet ik altijd aan 'the Office' denken. Opgesloten op een afdeling vol retardsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:56 schreef Ethanolic het volgende:
De skinnyfat healthgekkies bij de grote bank zitten me weer eens raar aan te staren dat ik een liter volle melk naar binnen werk
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:07 schreef stinkie het volgende:
Of ze geven commentaar op mijn eieren en bak kwark.
En dan vanaf 11.45 friet gaan halen in het 'bedrijfsrestaurant'
Dat is?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:10 schreef stinkie het volgende:
En laten we de dikke donderdag niet vergeten
Moet je eens niet eten op je werk omdat je IF doet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:07 schreef stinkie het volgende:
Het zijn eigenlijk vooral studenten en starters waar ik mee werk, niet perse retards. Gehalte broscience is gigantisch.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Als jij over je werk post moet ik altijd aan 'the Office' denken. Opgesloten op een afdeling vol retards
guess what, ik doe IFquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet je eens niet eten op je werk omdat je IF doet.
'nu snap ik waarom er geen grammetje vet aanzit bij jou, je eet gewoon niks'
Bakken en vandaag en morgen eten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:18 schreef Dimachaerus het volgende:
heb de diepvries niet goed afgesloten en al het vlees is gesmolten
what do ??
alles weggooien?
mmm ik bedenk me net dat ze zeker al 3 dagen zo ontdooid in de vriezer liggen en zakje dat het meest ontdooid heeft ook een geurtjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bakken en vandaag en morgen eten.
nee alles is in zakjes bewaardquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
Vlees is gesmolten? Ligt er een plasje vleessap in de vriezer nu?
Nee hoor jij hebt een bijverdiengrens (13k?).quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol iemand is boos omdat ik meer doekoe heb geklapt
Daar moet ik serieus wel even rekening mee gaan houden nuquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee hoor jij hebt een bijverdiengrens (13k?).Dus ik klap nog altijd 4x zoveel
Ja, tenzij je een paar dagen hard wil cutten op de plee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:18 schreef Dimachaerus het volgende:
heb de diepvries niet goed afgesloten en al het vlees is gesmolten
what do ??
alles weggooien?
Achterhaald, toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ja eieren ook idd, ik at soms 3 eieren bij de lunch, krijg je die standaard opmerkingen over cholesterol en dat je aderen dichtslibben enzo.
Dit dus.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:07 schreef stinkie het volgende:
Het was toch het zusje van G.R.S. die cup G had?quote:
Fixed.quote:
Nee.quote:
^^quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:39 schreef JackieBrown het volgende:
Vanwege de krullen en neus*
Die krullen van die arabische chicks soms jezus
Lijkt wel een maat van me, maar dan met lang haarquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:58 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee.
Wat is dit? Het is geen man, het is geen vrouw?
Soms? Gewoon standaard 3 eieren man.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ja eieren ook idd, ik at soms 3 eieren bij de lunch, krijg je die standaard opmerkingen over cholesterol en dat je aderen dichtslibben enzo.
Zo'n 30 rollen toiletpapier.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat zijn jullie per maand kwijt aan boodschappen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met zn tweetjes neem ik aan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Meestal +- 100 voor een week, maar van 50 euro kan je ook wel leven als je beetje b merken neemt en op aanbiedingen let.
Woon alleen, maar vriendin is er helft van de keren... 1.5 dus eigenlijkquote:
100 piek vind ik wel erg veel als je t mij vraagtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Meestal +- 100 voor een week, maar van 50 euro kan je ook wel leven als je beetje b merken neemt en op aanbiedingen let.
600 ofzoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat zijn jullie per maand kwijt aan boodschappen?
52Kquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee hoor jij hebt een bijverdiengrens (13k?).Dus ik klap nog altijd 4x zoveel
Jij hebt kinderen toch?quote:
ja, dat scheelt wel ja.quote:
http://instagram.com/p/r-c6RpML3u/?modal=truequote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey McNulty
Wat is er precies aan de hand tussen 50 en Floyd?
floyd ken nie zo goed lesequote:
Kijk je soms alleen in dit topique als ik iets gepost heb?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Elke keer als ik dit topic open zie ik jou een nasty plaatje posten.
Ik word hier wel opgewonden van. Dag verpesten is echtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:08 schreef Ethanolic het volgende:
jezus heb je die hoofddoek weer
dag verpest
Duhhhh :$:$:$:$quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kijk je soms alleen in dit topique als ik iets gepost heb?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:08 schreef Ethanolic het volgende:
dag verpest
Cool, Apathy is altijd al een baas geweest in Demigodz. Al was ik 100% meer een Celph Titled fan, die man is echt beest.quote:
Nah man. Drink eigenlijk nooit in mijn eentje.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:25 schreef Ethanolic het volgende:
Lekker hoor yuri nog een biertj erbij genomen?
Is de competitie weer begonnen ja?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 07:55 schreef Deuce92 het volgende:
Goedemorgen.
Time for another leg day.
nee ik ga vndaag met de hont wandelequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 07:59 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Is de competitie weer begonnen ja?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:08 schreef Ethanolic het volgende:
dag verpest
Functional strength bam!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
nee ik ga vndaag met de hont wandele![]()
die trekt egt hard voel dat altyd aan mn bene
Echt goede clip dat jaquote:
Zou op m'n gezicht laten zitten/10.quote:
Beetje dat strong man vrachtwagen pull ideequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
nee ik ga vndaag met de hont wandele![]()
die trekt egt hard voel dat altyd aan mn bene
ja manquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:53 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Beetje dat strong man vrachtwagen pull idee
Ben het nog nooit tegen gekomen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:53 schreef Klokov het volgende:
Je mag tegenwoordig eten meenemen in je handbagage mits je vlucht >4 uur duurt toch?
Eten mag altijd, vloeistoffen niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:53 schreef Klokov het volgende:
Je mag tegenwoordig eten meenemen in je handbagage mits je vlucht >4 uur duurt toch?
Dit...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Eten mag altijd, vloeistoffen niet.
hoeveel heeft deze maaltijd jou gekostquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Man, even een ziek anabole maaltijd achterover geslagen; 300 gr. kipfiletblokjes, 100 gr. rijst, 4 eieren, 100 gr. baconreepjes, zooi diepvriesgroenten en 100 gr. teryaki erdoorheen op het einde (alles gemixt); 1500 kcal, shitload aan proteins, carbs en fats. Natuurlijk afsluiten met een Choco Momentje.
ligt wel aan welk eten en welke bestemmingquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Eten mag altijd, vloeistoffen niet.
wat ben jij ineens geïnteresseerd on voedselkosten? Van je zolder afgetrapt?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoeveel heeft deze maaltijd jou gekost
~5 euroquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
600 gr. kipfilet blokjes was iets van 5 euro, 150 gr. baconreepjes iets van 1 euro, 6 omega-3 eieren waren iets van 1,20. Diepvriesgroenten en teryaki zal ook niet zo duur zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ook echt nog nooit gedaan. Gewoon in de blender met die shit.quote:
Lol, dan moet je al helemaal extra afwassen. Die blenders zijn een bitch om af te wassen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ook echt nog nooit gedaan. Gewoon in de blender met die shit.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:07 schreef stinkie het volgende:
[..]
wat ben jij ineens geïnteresseerd on voedselkosten? Van je zolder afgetrapt?
True... Als je direct na het blenden doet valt het trouwens nog wel mee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, dan moet je al helemaal extra afwassen. Die blenders zijn een bitch om af te wassen.
Oja, zo'n vleesschaar! Die moet ik ook nog aanschaffen. Thanks voor de reminder.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
True... Als je direct na het blenden doet valt het trouwens nog wel mee.
Doe kip overigens niet echt in de blender. Gewoon ff knippen!
Als je beetje goede (lees: scherpe) hebt is het echt een paar seconden werk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oja, zo'n vleesschaar! Die moet ik ook nog aanschaffen. Thanks voor de reminder.
Precies. Erg handig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Als je beetje goede (lees: scherpe) hebt is het echt een paar seconden werk.
Ik doe het gewoon met de keukenschaar. Wist niet eens dat er zoiets als een vleesschaar bestondquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oja, zo'n vleesschaar! Die moet ik ook nog aanschaffen. Thanks voor de reminder.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:24 schreef Eleiko het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)56509,-0.3911417,12z
hey leks!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]![]()
Ben weer terug in Nederland, hallo allemaal.
Ja, gaat goed he! Goede vakantie gehad kwajong? Of kom je terug van uitzending?quote:
Paar dagen naar Parijs geweest, daarna me bij m'n ouders in Normandië gevoegd voor een paar dagen. Liftend en wel, was amazing.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, gaat goed he! Goede vakantie gehad kwajong? Of kom je terug van uitzending?
Is dit die ren chick zeker ?quote:
Ben ik de enige die dit filmpje ''eng'' vind. Beetje creepy smile steeds etc.quote:
Die smile viel me niet op.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:18 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit filmpje ''eng'' vind. Beetje creepy smile steeds etc.
Niet eng, belachelijk is het juiste woord.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:18 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit filmpje ''eng'' vind. Beetje creepy smile steeds etc.
quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:09 schreef Beach het volgende:
komt door de hoofddoek en de dikke reken van mcnulty
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:28 schreef Deuce92 het volgende:
Dit topic is echt niet meer wat het geweest is. Wordt er een filmpje met redelijk goed uitzicht op tieten gepost en dan is het nog niet goed. Het is echt keihard achteruit gegaan.
sinds u met je schattig koppie post is het idd niet meer wat het geweest isquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:28 schreef Deuce92 het volgende:
Dit topic is echt niet meer wat het geweest is. Wordt er een filmpje met redelijk goed uitzicht op tieten gepost en dan is het nog niet goed. Het is echt keihard achteruit gegaan.
gast wtf je bent een n00bquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:28 schreef Deuce92 het volgende:
Dit topic is echt niet meer wat het geweest is.
mysteryland was gaaf maat. Volgende keer doen we weer, dan blijf ik wel pitten. Volgende keer niet meer bijpakken chef, mn chick merkte het goed aan je terwijl dat geen druggie is. Veilig thuisgekomen wel?quote:
Toevalquote:Op zondag 24 augustus 2014 08:02 schreef Deuce92 het volgende:
Goeiemoggel.
Heb weer een lekkere kwarktaart klaarstaan voor vandaag.
Mmm, lekker genieten ja toch.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je bedoelt denk een gevogelte schaar. Een vleesschaar is zon dubbele grovere volgens mijquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Onder de plak of gewoon niet bij nagedacht?quote:
Die gehaktballetjes met friet though.quote:
Dit is het originele filmpje aka videoclip:quote:
Vette serie! Zeker een aanrader.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gisteren de eerste episode van Ray Donovan gezien. Eerste indruk: toffe serie. Vanavond de rest eens kijken. Hij staat op de Nederlandse Netflix.
quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:15 schreef Deuce92 het volgende:
Heb net Fargo afgekeken. Fucking vet!
Dope dope. Ik ben benieuwd naar het tweede seizoen. Ik kan ook niet wachten op het tweede seizoen van True Detective (check die als je die nog niet bekeken hebt).quote:
Heb goede dingen over True Detective gehoord, zal er binnenkort eensn aar kijken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dope dope. Ik ben benieuwd naar het tweede seizoen. Ik kan ook niet wachten op het tweede seizoen van True Detective (check die als je die nog niet bekeken hebt).
p.s. ik hoopte dat je met deze video zou reageren:
Ga elke keer stuk.
Ja, toen ik die aflevering zag dacht ik ook "WTF" in eerste instantie, maar het is allemaal wel logisch op zich. Malvo is eigk ook een soort fikser net zoals Ray Donovan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb goede dingen over True Detective gehoord, zal er binnenkort eensn aar kijken.
Ik vond die afleveren met 'aces' zo raar. Ik hoopte eigenlijk dat er meer over 'Lorne Malvo' zijn motieven zou worden verteld.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, toen ik die aflevering zag dacht ik ook "WTF" in eerste instantie, maar het is allemaal wel logisch op zich. Malvo is eigk ook een soort fikser net zoals Ray Donovan.
SPOILER: Fargo seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]Dat vond ik ook vreemd idd. Google er anders eens op en post het.SPOILER: Fargo seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet waargebeurd. Het is 'waargebeurd'.If not now, then when.
Ah, ze doen dus alsof het waargebeurd is.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat vond ik ook vreemd idd. Google er anders eens op en post het.
Het is niet waargebeurd. Het is 'waargebeurd'.
Lemme know.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ah, ze doen dus alsof het waargebeurd is.
Dan wil ik ook wel echt weten hoe het zit.
goed dus? Staat op de mediaplayer nav opmerking van IrCute geloof ik. Moet er alleen nog steeds aanbeginnenquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gisteren de eerste episode van Ray Donovan gezien. Eerste indruk: toffe serie. Vanavond de rest eens kijken. Hij staat op de Nederlandse Netflix.
Zet Archer er ook maar bijquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
goed dus? Staat op de mediaplayer nav opmerking van IrCute geloof ik. Moet er alleen nog steeds aanbeginnen
Eerst Musketeers, Last Ship, Defianceen Falling Skies
![]()
af kijken. En dan beginnen Hell on wheels en bpBanshee alweer bijna
Ja. Ray Donovan is echt een bazenserie.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
goed dus? Staat op de mediaplayer nav opmerking van IrCute geloof ik. Moet er alleen nog steeds aanbeginnen
![]()
Joah, wel leuk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
![]()
Krijg aids. Ik vond het eerst wel leuk met al die CEO"s enzo, maar nu waait het over naar de gemiddelde persoon die het puur doet voor de 'FUN' zonder een link of verwijzing naar www.alsa.org te plaatsen zodat mensen weten hoe ze geld kunnen doneren.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:43 schreef Ethanolic het volgende:
IK NOMINEER JB (topless), YURI EN RAY
Calvin Klein, not even once.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:46 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Etha stuurde mij net deze foto, hijs te verlegen om het te posten dus ik doe het maar voor hem
bansheequote:Op zondag 24 augustus 2014 20:44 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja. Ray Donovan is echt een bazenserie.
100% mee eensquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Joah, wel leuk.
[..]
Krijg aids. Ik vond het eerst wel leuk met al die CEO"s enzo, maar nu waait het over naar de gemiddelde persoon die het puur doet voor de 'FUN' zonder een link of verwijzing naar www.alsa.org te plaatsen zodat mensen weten hoe ze geld kunnen doneren.![]()
Yes, mad.
Last Ship is zeer matig. Falling Skies nog net een 6.5/10.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
![]()
Dit. Kai Proctor en dat hulpje van hemquote:
Iron Sky vond ik beter.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Last Ship is zeer matig. Falling Skies nog net een 6.5/10.
Ik dacht dat dat een film was over de nazis op de maan? Of ook een serie.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:21 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dit. Kai Proctor en dat hulpje van hemEn dat nichtje van em
![]()
[..]
Iron Sky vond ik beter.
Nazi's op de maan idd. Dead Snow is ook nice. Nazi zombies in de sneeuw.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een film was over de nazis op de maan? Of ook een serie.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik nomineer jullie allemaal de moeder om ALS bucketchallange te doen. Zo niet kratje pils voor jmf.
Jullie moeders hebben 48 uur, succes!!
Boks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. done. Volgende.
Met je laffe emmertje ijsDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
turn 360 degrees end walk out gym? Wat, recht de bench inquote:
Blijkbaar kom je niet zo vaak op /fit/ dat je die uitspraak niet kent.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
turn 360 degrees end walk out gym? Wat, recht de bench in
1) nooitquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Blijkbaar kom je niet zo vaak op /fit/ dat je die uitspraak niet kent.
edit: okee ik zal het iets aardiger plaatsen.
edit2: aangepast
Ken deze ja. Dem feelz.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:40 schreef Beach het volgende:
Ik zal er dan eens eentje posten uit de oude doos.
[ afbeelding ]
waarom krijg ik een quote-alert voor deze post met je 44% ge-edit.quote:Op zondag 24 augustus 2014 08:02 schreef Deuce92 het volgende:
Goeiemoggel.
Heb weer een lekkere kwarktaart klaarstaan voor vandaag.
Mmm, lekker genieten ja toch.
Omdat ik in eerste instantie jou gequotet had.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
waarom krijg ik een quote-alert voor deze post met je 44% ge-edit.
zoek je beef??quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Omdat ik in eerste instantie jou gequotet had.
waar zie je datquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik ging even terugkijken, eerste post in nummertje 34, had ik niet gedacht lol.
hmm deel 14quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
door je posthistory heenkijken bro
meer etenquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Meer fuck hard werken zonder resultaat
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:20 schreef no1uknow het volgende:
En kom ook meteen die legendarische filmpjes van Yuri tegen, maar waarom heb je ze op privé gezet bro
Bekijk deze YouTube-video
Potje FIFA vanavond of wa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |