SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door G.R.S. op 21-08-2014 17:56:58 ]
Deze mann, maar ik deel je preference trouwensquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben niet echt actief op zoek, maar ik moet wel bekennen dat sinds ik hier woon mijn affectie tegenover dames van donkere kleur significant gestegen is. Soms tot op hoogtes dat ze superieur zijn aan blanke dames, voornamelijk vanwege de volle lippen en bootyfull rondingen. Mirin'
Is dat niet gewoon zon iets bruinere Iranaanse chick thoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Deze mann, maar ik deel je preference trouwens. Ik zie soms ook exemplaartjes rondlopen waar ik denk van woow. Ik heb dat voornamelijk bij wat lichter getinte dames, Arubaans,Colombiaans of halfbloedjes. Echte kaboela negerinnen moet ik niks van hebben.
dit soort typetjes eigenlijk
https://www.facebook.com/robinroxette1?fref=ts
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ow en koeli meids ahaahhavroeger waren ze niet om aan te zien en nu hebben ze soort van fashion gevonden
Dus ik zie er af en toe paar rondlopen die best wel batsbaar zijn.
En Latinas uiteraard.....
Yeah, ik bedoel ook niet de zwart-zwarte. Gewoon de donkere. Latina-bruin is idd ook nice.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Deze mann, maar ik deel je preference trouwens. Ik zie soms ook exemplaartjes rondlopen waar ik denk van woow. Ik heb dat voornamelijk bij wat lichter getinte dames, Arubaans,Colombiaans of halfbloedjes. Echte kaboela negerinnen moet ik niks van hebben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ow en koeli meids ahaahhavroeger waren ze niet om aan te zien en nu hebben ze soort van fashion gevonden
DAS IT MANEquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:40 schreef Montelly het volgende:
Suits S04E10 720p HDTV x264-KILLERS
[ afbeelding ]
Zij is toch niet Iraans man waar heb jij het over zij heeft volgens mu Su rootsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon zon iets bruinere Iranaanse chick tho
Zeg maar de Nultys/Bijlmerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:44 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso light skin chicks ja. Die legit bosjesvrouwen heb ik ook niks mee. Die hebben ook altijd zo'n hoge haargrens en echt een kaak die naar voren steekt.
Noracist.
mmmmmmkayquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:44 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso light skin chicks ja. Die legit bosjesvrouwen heb ik ook niks mee. Die hebben ook altijd zo'n hoge haargrens en echt een kaak die naar voren steekt.
Noracist.
Sommige koeli meids zijn helemaal in to the blanke boys hoor, je moet weten waar je zoeken moetquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:47 schreef Sapstengel het volgende:
Hindoestaanse chicks zijn ook wel nice ja maar die daten volgens mij eerder met negers dan met blanke boys.
Hier leven die sowieso niet echt, zitten meer in het westen heb ik het idee. Mijn plaats heeft de Indo's en Molukkers. Indomeisjes zijn ook wel leuk vaak.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Sommige koeli meids zijn helemaal in to the blanke boys hoor, je moet weten waar je zoeken moet
Aww yeah...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
hollekostquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
ja man zo is de hollekost ook ooit begonne
Tering lelijke tenen.quote:
Die voeten zijn gewoon smerig. Deze zijn wel nice.quote:
Seksueel ervaren noem je dat netjes Crip.quote:
Built = Shane Carwin.quote:
dit is gewoon echt te zwart.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:30 schreef McNulty het volgende:
Would hit.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou het alleen al kijken om Rachel Zandquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:35 schreef McNulty het volgende:
Oke Suits gaat over advocaten en dan...
Maak me warm want de advocaten leef boeit me geen reet.
Dude ik heb laatste 10 minuten zonder blinken gekekenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:39 schreef Ethanolic het volgende:
Finale en ik heb zojuist iedereen gespoilerd
Gettin' jungle fever up in dis bitch.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:30 schreef McNulty het volgende:
Would hit.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
te zwart swaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:30 schreef McNulty het volgende:
Would hit.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet voor mij. Duh.quote:
Deze draad gaat weer achteruit bro. Elluvate this bish.quote:
Kleine faggot.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:39 schreef Ethanolic het volgende:
Finale en ik heb zojuist iedereen gespoilerd
Fargo is dope.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:45 schreef Deuce92 het volgende:
Was er hier iemand enthousiast over Fargo?
Ben gisteren begonnen, en heb net ep4 gekeken. Veel spanning en humor tot nu toe.
Jij moet gewoon eens doorkijken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:49 schreef G.R.S. het volgende:
bitches, niets gaan spoilen ja. Ben pas bij S4ep4
50 cent en Floyd waren vroeger bff's. 50 cent heeft ooit gezegd een interview dat floyd zijn beste vriend was. D'ahhhh.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey McNulty
Wat is er precies aan de hand tussen 50 en Floyd?
http://instagram.com/p/r9uLp9sL66/?modal=true
http://instagram.com/p/r9y3DQMLyI/?modal=true
http://instagram.com/p/r9y3DQMLyI/?modal=true
Petty ass bitchesquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
50 cent en Floyd waren vroeger bff's. 50 cent heeft ooit gezegd een interview dat floyd zijn beste vriend was. D'ahhhh.50 cent wilde een bokspromotie opzetten samen Floyd en maakte al plannnen hiervoor. Floyd vecht onder zijn eigen bokspromotie (daarom is hij de best betaalde athleet ter wereld naast dat hij nooit verloren heeft) en had geen behoefte om hier aan mee te werken.
50 cent is het type dat maar wat graag prive zaken voor de camera bespreekt (Young buck anyone?) en liep te zeggen dat floyd niets achterlaat voor zijn kinderen wanneer hij stopt met boksen. (U wot niqqu mad rich) Floyd pissig en negeerde 50 cent. Bromance over. 50 cent steekjes uitdelen etc. Gekibbel.
Expert on negro affairs checkin' out.
lekkere skanks, krijg af en toe stijfjequote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Petty ass bitches
Over goede series gesproken wie kijkt er naar the bad girls club hier?? S14 en stilll goin
Doe mijn pener maar evenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:10 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
fuckzooiwaarom nou poor junior, ik mag alleen oude taarten doen
Thanks expertinobrosefino!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
50 cent en Floyd waren vroeger bff's. 50 cent heeft ooit gezegd een interview dat floyd zijn beste vriend was. D'ahhhh.50 cent wilde een bokspromotie opzetten samen Floyd en maakte al plannnen hiervoor. Floyd vecht onder zijn eigen bokspromotie (daarom is hij de best betaalde athleet ter wereld naast dat hij nooit verloren heeft) en had geen behoefte om hier aan mee te werken.
50 cent is het type dat maar wat graag prive zaken voor de camera bespreekt (Young buck anyone?) en liep te zeggen dat floyd niets achterlaat voor zijn kinderen wanneer hij stopt met boksen. (U wot niqqu mad rich) Floyd pissig en negeerde 50 cent. Bromance over. 50 cent steekjes uitdelen etc. Gekibbel.
Expert on negro affairs checkin' out.
Allang man. Vond het niet zo speciaal. Doe mij maar gewoon bbq ribs.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:18 schreef Ethanolic het volgende:
Heb je die makaolo roti nou al eens gegeten dikke?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Allang man. Vond het niet zo speciaal. Doe mij maar gewoon bbq ribs.
Over ribs gesproken; ik heb thuisbezorgd.nl geblokkeerd.Komende maand even geen bestellingen meer doen.
Je bent gek.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Over ribs gesproken; ik heb thuisbezorgd.nl geblokkeerd.Komende maand even geen bestellingen meer doen.
Haha ja man.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Zelfde programma waarmee je toen jezelf een fok-sabbatical dwong?
Deze smaken echt ziekelijk goed. Het is meer gemak waarvoor ik bestel eigk. Na een zware training wat dat dere ribs. Daarbij kan ik zelf geen ribs maken omdat ik geen bbq/oven heb. Dus beter maak jij ze en paas je mij een rack.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je bent gek.
Brah ga nou eens zelf kwaliteitribs maken. Bestellen is echt belachelijk vergeleken je eigen dikke vlees.duurt alleen ff (4 uur)
gewoon justeat.nl gebruikenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
hey doe ff normal jij viespeuk met je rare gedagtes :s :s k wil gwn ete ja :squote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:39 schreef Ethanolic het volgende:
Smooth Yuri, eerst maar eens een bakkie koffie okee??? Ben niet zo makkelijk.
Haha, ja ik kwam vandaag per toeval het JustEat.nl topic op FOK! tegen. Die ook maar even geblokkeerd.quote:
jank niet, met mijn echte naam is het the larva. Je mag zelf het percentage erbij bedenken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:10 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
fuckzooiwaarom nou poor junior, ik mag alleen oude taarten doen
Ik snap quantummechanica al niet in het nederlands, laat staan engels.quote:
gewoon ribs bestellen en eten als een vent, carnivoor all the way!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
hey doe ff normal jij viespeuk met je rare gedagtes :s :s k wil gwn ete ja :s
[..]
Haha, ja ik kwam vandaag per toeval het JustEat.nl topic op FOK! tegen. Die ook maar even geblokkeerd.
Met mijn echte naam staat er (Transsexual only) geen grap.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
jank niet, met mijn echte naam is het the larva. Je mag zelf het percentage erbij bedenken.
Dat dere test results
Als jij het voor mij betaalt, prima.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon ribs bestellen en eten als een vent, carnivoor all the way!
ja hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als jij het voor mij betaalt, prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |