Dude ik heb laatste 10 minuten zonder blinken gekekenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:39 schreef Ethanolic het volgende:
Finale en ik heb zojuist iedereen gespoilerd
Gettin' jungle fever up in dis bitch.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:30 schreef McNulty het volgende:
Would hit.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
te zwart swaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:30 schreef McNulty het volgende:
Would hit.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet voor mij. Duh.quote:
Deze draad gaat weer achteruit bro. Elluvate this bish.quote:
Kleine faggot.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:39 schreef Ethanolic het volgende:
Finale en ik heb zojuist iedereen gespoilerd
Fargo is dope.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:45 schreef Deuce92 het volgende:
Was er hier iemand enthousiast over Fargo?
Ben gisteren begonnen, en heb net ep4 gekeken. Veel spanning en humor tot nu toe.
Jij moet gewoon eens doorkijken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:49 schreef G.R.S. het volgende:
bitches, niets gaan spoilen ja. Ben pas bij S4ep4
50 cent en Floyd waren vroeger bff's. 50 cent heeft ooit gezegd een interview dat floyd zijn beste vriend was. D'ahhhh.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey McNulty
Wat is er precies aan de hand tussen 50 en Floyd?
http://instagram.com/p/r9uLp9sL66/?modal=true
http://instagram.com/p/r9y3DQMLyI/?modal=true
http://instagram.com/p/r9y3DQMLyI/?modal=true
Petty ass bitchesquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
50 cent en Floyd waren vroeger bff's. 50 cent heeft ooit gezegd een interview dat floyd zijn beste vriend was. D'ahhhh.50 cent wilde een bokspromotie opzetten samen Floyd en maakte al plannnen hiervoor. Floyd vecht onder zijn eigen bokspromotie (daarom is hij de best betaalde athleet ter wereld naast dat hij nooit verloren heeft) en had geen behoefte om hier aan mee te werken.
50 cent is het type dat maar wat graag prive zaken voor de camera bespreekt (Young buck anyone?) en liep te zeggen dat floyd niets achterlaat voor zijn kinderen wanneer hij stopt met boksen. (U wot niqqu mad rich) Floyd pissig en negeerde 50 cent. Bromance over. 50 cent steekjes uitdelen etc. Gekibbel.
Expert on negro affairs checkin' out.
lekkere skanks, krijg af en toe stijfjequote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Petty ass bitches
Over goede series gesproken wie kijkt er naar the bad girls club hier?? S14 en stilll goin
Doe mijn pener maar evenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:10 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
fuckzooiwaarom nou poor junior, ik mag alleen oude taarten doen
Thanks expertinobrosefino!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
50 cent en Floyd waren vroeger bff's. 50 cent heeft ooit gezegd een interview dat floyd zijn beste vriend was. D'ahhhh.50 cent wilde een bokspromotie opzetten samen Floyd en maakte al plannnen hiervoor. Floyd vecht onder zijn eigen bokspromotie (daarom is hij de best betaalde athleet ter wereld naast dat hij nooit verloren heeft) en had geen behoefte om hier aan mee te werken.
50 cent is het type dat maar wat graag prive zaken voor de camera bespreekt (Young buck anyone?) en liep te zeggen dat floyd niets achterlaat voor zijn kinderen wanneer hij stopt met boksen. (U wot niqqu mad rich) Floyd pissig en negeerde 50 cent. Bromance over. 50 cent steekjes uitdelen etc. Gekibbel.
Expert on negro affairs checkin' out.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |