SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door G.R.S. op 21-08-2014 17:56:58 ]
Deze mann, maar ik deel je preference trouwensquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben niet echt actief op zoek, maar ik moet wel bekennen dat sinds ik hier woon mijn affectie tegenover dames van donkere kleur significant gestegen is. Soms tot op hoogtes dat ze superieur zijn aan blanke dames, voornamelijk vanwege de volle lippen en bootyfull rondingen. Mirin'
Is dat niet gewoon zon iets bruinere Iranaanse chick thoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Deze mann, maar ik deel je preference trouwens. Ik zie soms ook exemplaartjes rondlopen waar ik denk van woow. Ik heb dat voornamelijk bij wat lichter getinte dames, Arubaans,Colombiaans of halfbloedjes. Echte kaboela negerinnen moet ik niks van hebben.
dit soort typetjes eigenlijk
https://www.facebook.com/robinroxette1?fref=ts
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ow en koeli meids ahaahhavroeger waren ze niet om aan te zien en nu hebben ze soort van fashion gevonden
Dus ik zie er af en toe paar rondlopen die best wel batsbaar zijn.
En Latinas uiteraard.....
Yeah, ik bedoel ook niet de zwart-zwarte. Gewoon de donkere. Latina-bruin is idd ook nice.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Deze mann, maar ik deel je preference trouwens. Ik zie soms ook exemplaartjes rondlopen waar ik denk van woow. Ik heb dat voornamelijk bij wat lichter getinte dames, Arubaans,Colombiaans of halfbloedjes. Echte kaboela negerinnen moet ik niks van hebben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ow en koeli meids ahaahhavroeger waren ze niet om aan te zien en nu hebben ze soort van fashion gevonden
DAS IT MANEquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:40 schreef Montelly het volgende:
Suits S04E10 720p HDTV x264-KILLERS
[ afbeelding ]
Zij is toch niet Iraans man waar heb jij het over zij heeft volgens mu Su rootsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon zon iets bruinere Iranaanse chick tho
Zeg maar de Nultys/Bijlmerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:44 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso light skin chicks ja. Die legit bosjesvrouwen heb ik ook niks mee. Die hebben ook altijd zo'n hoge haargrens en echt een kaak die naar voren steekt.
Noracist.
mmmmmmkayquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:44 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso light skin chicks ja. Die legit bosjesvrouwen heb ik ook niks mee. Die hebben ook altijd zo'n hoge haargrens en echt een kaak die naar voren steekt.
Noracist.
Sommige koeli meids zijn helemaal in to the blanke boys hoor, je moet weten waar je zoeken moetquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:47 schreef Sapstengel het volgende:
Hindoestaanse chicks zijn ook wel nice ja maar die daten volgens mij eerder met negers dan met blanke boys.
Hier leven die sowieso niet echt, zitten meer in het westen heb ik het idee. Mijn plaats heeft de Indo's en Molukkers. Indomeisjes zijn ook wel leuk vaak.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Sommige koeli meids zijn helemaal in to the blanke boys hoor, je moet weten waar je zoeken moet
Aww yeah...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
hollekostquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
ja man zo is de hollekost ook ooit begonne
Tering lelijke tenen.quote:
Die voeten zijn gewoon smerig. Deze zijn wel nice.quote:
Seksueel ervaren noem je dat netjes Crip.quote:
Built = Shane Carwin.quote:
dit is gewoon echt te zwart.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:30 schreef McNulty het volgende:
Would hit.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou het alleen al kijken om Rachel Zandquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:35 schreef McNulty het volgende:
Oke Suits gaat over advocaten en dan...
Maak me warm want de advocaten leef boeit me geen reet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |