Srsly zo misselijk. Tfu.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Godver. Was me nog niet eens opgevallen, maar nu blijft het beeld in m'n hoofd hangen.
Ik haat voeten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Aanstellen is ook een kunst. Tofoe.
Niet daarvanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waar word jij dan wel warm van, vrind?
Hardop gelachen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Box ouwe vind er 1 gaan we met zijn 4en roti eten en fernandez drinken nou later
Yeah.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Serieus? Onverwacht antwoord is onverwacht
Die gozer heeft sowieso een groot deel van zijn leven puntige schoenen gedragen.quote:
Hihihih o ja johquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jij bent echt mysterieus.![]()
:$ :$
Ik had verwacht dat je over die ripped foto heen zou druipen. Die lijkt het meest op het soort kerels dat je hier normaal post.quote:
Chris Pratt vind ik niet echt 'ripped'. HIj zit meer tussen built en ripped in.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je over die ripped foto heen zou druipen. Die lijkt het meest op het soort kerels dat je hier normaal post.
Ja man. Ik wed dat jij stiekem een super wilde meid bent. Onder die hoofddoek zit zeker super fel blauw haar of zo.quote:
Spiermassa van de ripped foto en bf% van de built foto dan wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Chris Pratt vind ik niet echt 'ripped'. HIj zit meer tussen built en ripped in.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Chris Pratt vind ik niet echt 'ripped'. HIj zit meer tussen built en ripped in.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |