Okequote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:05 schreef McNulty het volgende:
Nu ff een jonko klappen. Gaia heeft ons gras gegeven om van te genieten nigga. HAHAHA.
Waddupquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:43 schreef McNulty het volgende:
Ey Crip para Zina'tje! Where you at leipe mocro flavorin?
Hij heeft haar inmiddels allang inwendige stokslagen toegediend.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:11 schreef Awesome_ het volgende:
Ben wel benieuwd hoe mcnulty deze semi-droge reply gaat counteren. Of heeft die allang in haar hijabje mogen voelen door dm-hosselskills?
Lol hij hosselt nog niet zo'n nijlpaard waarmee hij dit topic besmeurt, laat staan een vrome moslima.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij heeft haar inmiddels allang inwendige stokslagen toegediend.
Niet geweest, waren alleen nog hotels en b&b's in Valkenburg beschikbaar. (Goh, als je 1 dag vantevoren wil boekenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:18 schreef Questular het volgende:
[..]
Hoe was je weekendje Meestreech ( ja ja dialect voor Maastricht) geweest?
haha. Nice! He strikes again.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij heeft haar inmiddels allang inwendige stokslagen toegediend.
Hoe zou jij hem counteren?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:11 schreef Awesome_ het volgende:
Ben wel benieuwd hoe mcnulty deze semi-droge reply gaat counteren. Of heeft die allang in haar hijabje mogen voelen door dm-hosselskills?
Chill. Wat zijn je nieuwste nomnomnom tips?quote:
Dikke henk met je stoere Rambo praatjes is er toevallig een tekort aan pillen die je achterover kan slaan? Of zit je je nog steeds dood te vervelen op je kutvakantie?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol hij hosselt nog niet zo'n nijlpaard waarmee hij dit topic besmeurt, laat staan een vrome moslima.
Ben weer terug maar het is teringweer hier. Niks rambo praatjes, je bent gewoon zo makkelijk op/in de kast te jagen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Chill. Wat zijn je nieuwste nomnomnom tips?
[..]
Dikke henk met je stoere Rambo praatjes is er toevallig een tekort aan pillen die achterover kan slaan? Of zit je je nog steeds dood te vervelen op je kutvakantie?
sickeningquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ook toevallig..
FOK!nu: militarisering politie VS
Die PUA skills.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Niet. Gewoon laten gieren van verlangen en onbegrip snapje.
Milf gevingerd in de sauna.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:53 schreef rumiii het volgende:
Welke prestatie in de gym zijn jullie het meest trots op
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:57 schreef fathank het volgende:
Hey Klokov,
Bedankt dat ik nu steeds Suzuki Alto advertenties krijg.
Dat is zijn #mainchick. Hij heeft natuurlijk ook een side chick.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Je vrouw waar je al 25 jaar mee bent telt niet he
Ahh op die manier..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is zijn #mainchick. Hij heeft natuurlijk ook een side chick.
Ik ben niet echt actief op zoek, maar ik moet wel bekennen dat sinds ik hier woon mijn affectie tegenover dames van donkere kleur significant gestegen is. Soms tot op hoogtes dat ze superieur zijn aan blanke dames, voornamelijk vanwege de volle lippen en bootyfull rondingen. Mirin'quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ahh op die manier..
Heb jij al een Bijlmerbeauty gescoord YB?
Superieur? Racist!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben niet echt actief op zoek, maar ik moet wel bekennen dat sinds ik hier woon mijn affectie tegenover dames van donkere kleur significant gestegen is. Soms tot op hoogtes dat ze superieur zijn aan blanke dames, voornamelijk vanwege de volle lippen en bootyfull rondingen. Mirin'
Box ouwe vind er 1 gaan we met zijn 4en roti eten en fernandez drinken nou laterquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben niet echt actief op zoek, maar ik moet wel bekennen dat sinds ik hier woon mijn affectie tegenover dames van donkere kleur significant gestegen is. Soms tot op hoogtes dat ze superieur zijn aan blanke dames, voornamelijk vanwege de volle lippen en bootyfull rondingen. Mirin'
Serieus? Onverwacht antwoord is onverwachtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ga zo tortilla maken met een saladequote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Chill. Wat zijn je nieuwste nomnomnom tips?
[..]
Dikke henk met je stoere Rambo praatjes is er toevallig een tekort aan pillen die je achterover kan slaan? Of zit je je nog steeds dood te vervelen op je kutvakantie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |