Als kanonnenvoer voor IS pls. Constant Kusters met z'n snorretje en Hitler coupe voorop.quote:
Is ze niet loyal?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:40 schreef Montelly het volgende:
begin ook interesse in haar te verliezen, aint loyal ho
Nee. Nu krijg je wel heel duidelijk in je gezicht gesmeten wat de gevolgen van militarisering zijn.quote:
Ik ben een baken van oneindige kennis. Elke keer dat die wordt aangesproken, zal ik mijn heldere licht laten shinen op de gebeurtenissen van de wereld. Ik ben scherpzinnig, fair en uitermate goed op de hoogte. Tot uw dienst.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
'MURICA
Bedankt, McNulty. Jouw expertise op het gebied van negerisme wordt erg gewaardeerd.
Een kopje thee en een sloot subsidie werkt veel beterquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:54 schreef Sapstengel het volgende:
Kan niet wachten tot het zo is in Nederland. Pussy agenten hier op een fiets met een busje pepperspray. Gasten zijn nog te bang om een groep van 3 Marokkanen aan te spreken, Nederlandse politie pls go.
boetes schrijven is de opdracht, gewoon nog meer geld kloppen uit burgersquote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Een kopje thee en een sloot subsidie werkt veel beter
Waarom is ze niet loyaal?? Informeer mij over the dirt plsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:40 schreef Montelly het volgende:
begin ook interesse in haar te verliezen, aint loyal ho
Hi groetjes aan de katten xxquote:Op donderdag 21 augustus 2014 07:37 schreef JackieBrown het volgende:
Vrij.. al vanaf 6.30.. fuck lyfe
Je weet niets.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gast, ga.Die Dexa was echt niet zo extreem.
Okequote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:05 schreef McNulty het volgende:
Nu ff een jonko klappen. Gaia heeft ons gras gegeven om van te genieten nigga. HAHAHA.
Waddupquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:43 schreef McNulty het volgende:
Ey Crip para Zina'tje! Where you at leipe mocro flavorin?
Hij heeft haar inmiddels allang inwendige stokslagen toegediend.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:11 schreef Awesome_ het volgende:
Ben wel benieuwd hoe mcnulty deze semi-droge reply gaat counteren. Of heeft die allang in haar hijabje mogen voelen door dm-hosselskills?
Lol hij hosselt nog niet zo'n nijlpaard waarmee hij dit topic besmeurt, laat staan een vrome moslima.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij heeft haar inmiddels allang inwendige stokslagen toegediend.
Niet geweest, waren alleen nog hotels en b&b's in Valkenburg beschikbaar. (Goh, als je 1 dag vantevoren wil boekenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:18 schreef Questular het volgende:
[..]
Hoe was je weekendje Meestreech ( ja ja dialect voor Maastricht) geweest?
haha. Nice! He strikes again.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij heeft haar inmiddels allang inwendige stokslagen toegediend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |