Gast, ga.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:44 schreef Ethanolic het volgende:
Nee was srs Crack. De eerste Unleash en original Dexaprine hadden ook DMAA tho.
Ik heb zelfs nog een paar van die Dexa pillen. Zo heftig die shit, Damn. Kun je makkelijk als energy boosting drug nemen tijdens een festival.
Yeah man, liften is sws gigantisch veel mentaal.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Sowieso PWO'sik drink wel een kop koffie de rest is allemaal mentaal.
quote:
Jezus wat kampwaardig dit.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:38 schreef Montelly het volgende:
Vannacht wordt een doorhalertje
hard voor de baas
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:38 schreef Montelly het volgende:
Vannacht wordt een doorhalertje
hard voor de baas
Moet ik je hellepe?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nope fuck it, ik zie het morgen wel
sup broquote:
Am I the expert on negro affairs?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is jouw take on Ferguson?
Sowieso.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Am I the expert on negro affairs?
Ken de situatie rondom het schietincident niet. Maar het rellen en plunderen versterkt de beeldvorming van de politie alleen maar. (Veel prostesten waren ook vreedzaam schijnt.) Dat gezegd hebbende word er terecht een kritische noot gezet bij de toenemende militarisering van de politie in Murica'. Er zijn foto's van agenten die beter uitgerust waren dan militiaren die waren uitgezonden. Dat overdreven machtsvertoon van de overheid t.o.v de burger staat mij totaal niet aan.quote:
kutkopquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:38 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
goddamn gorgeous, incl teabag titties
daar kom je nu pas achter??quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ken de situatie rondom het schietincident niet. Maar het rellen en plunderen versterkt de beeldvorming van de politie alleen maar. (Veel prostesten waren ook vreedzaam schijnt.) Dat gezegd hebbende word er terecht een kritische noot gezet bij de toenemende militarisering van de politie in Murica'. Er zijn foto's van agenten die beter uitgerust waren dan militiaren die waren uitgezonden. Dat overdreven machtsvertoon van de overheid t.o.v de burger staat mij totaal niet aan.
[ afbeelding ]
Snipers, assault riffles 'murica pls.
'MURICAquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ken de situatie rondom het schietincident niet. Maar het rellen en plunderen versterkt de beeldvorming van de politie alleen maar. (Veel prostesten waren ook vreedzaam schijnt.) Dat gezegd hebbende word er terecht een kritische noot gezet bij de toenemende militarisering van de politie in Murica'. Er zijn foto's van agenten die beter uitgerust waren dan militiaren die waren uitgezonden. Dat overdreven machtsvertoon van de overheid t.o.v de burger staat mij totaal niet aan.
[ afbeelding ]
Er wordt een neger doodgeschoten, en wat doen we? Oh laten we de boel gaan plunderen en winkeliers overvallen, dat helpt vast.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is jouw take on Ferguson?
Teams van t DSI zijn vergelijkbaar uitgerust. Maar dan is er wel stront aan de knikker als die jongens je komen halen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |