SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierIf not now, then when.
Je bent gewoon een aansteller als je het sinterklaasfeest als discriminerend opvat. Maar ach, hier in Nederland hebben we voor ieder clubje een belangengroep dus ook voor deze jankballen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:26 schreef Yuri_Boyka het volgende: [..] Hoe kan jij daar over oordelen dan? Ben jij een neger?
Ik ben zelf geen neger maar ook niet roomblank. Ik vind alleen niet dat iets traditie moet blijven 'omdat het altijd al zo was'. Het is 2014, dan moet je dit soort achterhaalde symboliek naar het verleden zoveel mogelijk uitbannen uit fucking kinderfeesten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Je bent gewoon een aansteller als je het sinterklaasfeest als discriminerend opvat. Maar ach, hier in Nederland hebben we voor ieder clubje een belangengroep dus ook voor deze jankballen.
Als ik het goed heb was het sinterklaasfeest onderzocht door een historici en daaruit bleek dat het sinterklaasfeest niks te maken had met de slavernij van zwarte mensen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ben zelf geen neger maar ook niet roomblank. Ik vind alleen niet dat iets traditie moet blijven 'omdat het altijd al zo was'. Het is 2014, dan moet je dit soort achterhaalde symboliek naar het verleden zoveel mogelijk uitbannen uit fucking kinderfeesten.
Mezelf.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:16 schreef theunderdog het volgende:
Zijn er eigenlijk naturel bodybuilders/powerlifters of whatever waar jullie echt van onder de indruk zijn?
Jeff Seid en Zyzz.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:16 schreef theunderdog het volgende:
Zijn er eigenlijk naturel bodybuilders/powerlifters of whatever waar jullie echt van onder de indruk zijn?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:16 schreef theunderdog het volgende:
Is ie groter dan jouw zwaard?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vraag me af wat die pener guns meten.
kan me niet voorstellen, tenzij Shane Dieselquote:
Ik vind dat we zelfs de nazaten van de slavenhandelaren nog moeten opknopen nuquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ben zelf geen neger maar ook niet roomblank. Ik vind alleen niet dat iets traditie moet blijven 'omdat het altijd al zo was'. Het is 2014, dan moet je dit soort achterhaalde symboliek naar het verleden zoveel mogelijk uitbannen uit fucking kinderfeesten.
Dat zou een mooi begin zijn inderdaad. Iedereen die het niet met me eens is, is racist.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik vind dat we zelfs de nazaten van de slavenhandelaren nog moeten opknopen nu
Zwarte piet is zwart geworden door een fucking schoorsteen, wat is het probleem?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
gewoon de VOC mentaliteitquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:09 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dat zou een mooi begin zijn inderdaad. Iedereen die het niet met me eens is, is racist.
Ja lekker makkelijk Henk! Maar zo gaan we in dit land niet met elkaar om.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Zwarte piet is zwart geworden door een fucking schoorsteen, wat is het probleem?
Op elke vrouw waarbij ik mijn broek liet zakken.quote:
Lara Croftquote:
Nice.quote:
Een beachboy en een dode.quote:
Raymond K.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:16 schreef theunderdog het volgende:
Vandaar dat ik zo vaak een feestdag hebquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:17 schreef Ethanolic het volgende:
Sinterklaas is Turk dus sinterklaas is Weissman.
Een reverse image search vertelt me iets anders:quote:
LOLquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.reddit.com/r/t(...)s_to_my_girlfriends/
Door zijn lange krulstaf zeker?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:11 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zo vaak een feestdag heb
jij woont in de Bijlmer, je referentiekader is beperkt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vrouw uit de OP is één van de mooiste op de planeet.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
jij woont in de Bijlmer, je referentiekader is beperkt.
ik weet waar ie woont. Das geen ZOquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:31 schreef Ethanolic het volgende:
Yuri woont helemaal niet in de Bimma, hij woont gewoon in ZO.
goed wil ik het dan weer niet noemenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als het goed is woon ik in de Bijlmer.
Nieuwe baan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
goed wil ik het dan weer niet noemen
Hoewel ik het wel ga missen, september is denk ik de laatste maand dat ik daar werk
Chillen in Bali?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:52 schreef stinkie het volgende:
Andere opdracht, heb opgezegd maar er is nog geen vervanger.
Ook nog geen idee wat ik hierna gaan doen
quote:
Is dit echt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze thread dan, holy shit.Die naam ook.
inb4 Sap moet lachen
http://www.reddit.com/r/t(...)retending_to_be_gay/
Jezus, man. Die fietser overleeft het maar net.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zieke bulk zet die vent.
http://www.dumpert.nl/med(...)na_doodervaring.html
Ondek je VICE nu pas?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sinds die ISIS zooi gesubbed op VICE en ze brengen legitte shizzle uit.
Meh.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die kop van nummer 4 Felipe Franco staat me veel beter aan, maar de categorie wheelchairquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:41 schreef Snakey het volgende:
Helaas, Jeff heeft het niet tot de eerste plek geschopt. http://generationironoffi(...)sthash.GPoyzMQF.dpbs
legday? Not even once.....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Die kop van nummer 4 Felipe Franco staat me veel beter aan, maar de categorie wheelchairdiep respect.
Damn, nice.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik ben al een keer met mijn vrouw voor haar werk mee gegaan naar peurto rico. En vorige werkgevers hadden kantoren op Curaçao en de UK.
Helaas voor hem wel.quote:
Nah, kende het al wel, vooral van die NK docu's, maar was er niet op gesubbed.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jezus, man. Die fietser overleeft het maar net.
[..]
Ondek je VICE nu pas?VICE en VICE News zijn gewoon mijn NOS journaal.
[..]
Meh.
True.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
You 'avin' a go a' us, mae?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:52 schreef JaqenHghar het volgende:
Good morning lads, today is gonna be fucking mint
u wot m8 , u avin a laff? I swear on me mum Im gunna wreck u cunt. #getrektquote:
Wat is deze...quote:
Ik wil graag vanavond nog eten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:40 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb zojuist een link geplaatst.
Ga checken, nu is deze video erg actueel:quote:
Dan zou ik een pizza halen. Kwaliteit ribs in restaurants in NL is niet best.quote:
Volgens mij heeft JB A75/kleine B?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:36 schreef Ethanolic het volgende:
Besteld.
2x 1750 gr
http://www.beefensteak.nl(...)d=6344611&quantity=1
[ afbeelding ]
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Volgens mij heeft JB A75/kleine B?
Neen, gewoon gegoogeld op 'lola bunny bikini.'quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:17 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Deuce ben je furry?
Treffende gelijkenis wel.
Wat is zijn routine voor zijn voorarmen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:39 schreef Montelly het volgende:
Dese boii zou goed kunne vingere
[ afbeelding ]
Srs, ik neem aan dat hij ziek is of zo.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:25 schreef Champy het volgende:
Nog lekker aan het cutten jongens?
[ afbeelding ]
Lol iemand zoekt ruziequote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Volgens mij heeft JB A75/kleine B?
Paas me jouw screenshotjes dan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:18 schreef Awesome_ het volgende:
Hahah lekker man! Ik geloof wel dat jij veel pussy slayed in dm ja![]()
[ afbeelding ]
omnomnomquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:40 schreef McNulty het volgende:
Montelly kent JB haar tietjes
Oehhhhhhh.........![]()
Awesome jongenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:18 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:18 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
egt een vieserik dese boiquote:
en toenne postte jij dat jij hier maar tijdelijk was en dat je niet meer zou gaan posten omdat je weer weg zou gaan maar tog zie ik je weer posten wat is dese?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:26 schreef JackieBrown het volgende:
Awesome jongen vroeg laatst nog waar je was maar ik postte daarna wel dat het me niet zou boeien ofzo haha en toen postte nulty dat ie weg zou gaan en ik postte zo van haha laters en toen ging hij toch niet...
Wow haha ik zo iets van ik voel me echt vereerd dat je me mist omdat ik weet dat je moeite hebt met jezelf te uiten of zo maar toen ik verder las zoiets van Wow dan toch niet haten is verlaten dusss naja zal allemaal wel ik vind altijd wel leuk als je meepost maar ben alleen bang dat ik ondergesneeuwd word door nultys charmeoffensief elke dag maar ik moet eik niet zo onckrr zyn ook. Groetjes aan etha!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Awesome jongenvroeg laatst nog waar je was maar ik postte daarna wel dat het me niet zou boeien ofzo haha en toen postte nulty dat ie weg zou gaan en ik postte zo van haha laters en toen ging hij toch niet...
Je krijgt de groetjes terug, hij vraagt of we je zaterdag nog zien bij ML??quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wow haha ik zo iets van ik voel me echt vereerd dat je me mist omdat ik weet dat je moeite hebt met jezelf te uiten of zo maar toen ik verder las zoiets van Wow dan toch niet haten is verlaten dusss naja zal allemaal wel ik vind altijd wel leuk als je meepost maar ben alleen bang dat ik ondergesneeuwd word door nultys charmeoffensief elke dag maar ik moet eik niet zo onckrr zyn ook. Groetjes aan etha!
das itquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:51 schreef G.R.S. het volgende:
lol, heb net een pot Nutella van 630 gram gehaald.
#yolo
Yup. Ben aanwezig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Je krijgt de groetjes terug, hij vraagt of we je zaterdag nog zien bij ML??
Bemoei je niet met me leven!!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:53 schreef rumiii het volgende:
Welke prestatie in de gym zijn jullie het meest trots op
Ik ben 1 keer super saiyan gegaan, maar dat was tijdens Grit Plyoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:57 schreef rumiii het volgende:
[..]
kom op g je bent sws minimaal 1 keer super saiyan gegaan in de gym hoeveel heb je toen gelift
das it maaaynne. After summer kilo's, here I comequote:
Deadlift plateau doorbrokenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:53 schreef rumiii het volgende:
mijne is alweer opquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:51 schreef G.R.S. het volgende:
#yolo
volgens ben je best welquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
das it maaaynne. After summer kilo's, here I come
[..]
Deadlift plateau doorbroken
De homoseks in de lockerroom.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:53 schreef rumiii het volgende:
meer dan m'n lichaamsgewicht squattenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:53 schreef rumiii het volgende:
Wat ga je ermee doen, gewoon op je brood of ga je wild? Nutella/oreo taartquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
das it maaaynne. After summer kilo's, here I come
Wel een beetje.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Niicceee
Jij bent zeker weten zo'n Q-dance dweller
JB pop, wat ga je klaarmaken vandaagquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Niicceee
Jij bent zeker weten zo'n Q-dance dweller
Neeee joh! Ik ben te klein om mooi chubby te zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
volgens ben je best welals je paar pondjes aankomt
Brood, lepel, mes aflikken en denk ook taart of muffins ervan maken voor mijn zusjequote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
meer dan m'n lichaamsgewicht squatten
[..]
Wat ga je ermee doen, gewoon op je brood of ga je wild? Nutella/oreo taart
Hnnnng.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:51 schreef G.R.S. het volgende:
#yolo
quote:
Geniet van je leven man. Voor je het weet lig je onder een auto en heb je spijt dat je niet zoveel Nutella hebt gegeten in je levenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hnnnng.
Vind het alleen zo jammer dat er zo veel kcals in zitten.
hhaahaha ik moet altijd lachen om die vent, heerlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Geniet van je leven man. Voor je het weet lig je onder een auto en heb je spijt dat je niet zoveel Nutella hebt gegeten in je leven
Doe ik ook. Van andere dingen kan ik echter veel meer eten, voor dezelfde hoeveelheid kcals, en dus meer genieten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Geniet van je leven man. Voor je het weet lig je onder een auto en heb je spijt dat je niet zoveel Nutella hebt gegeten in je leven
Vandaag was er al voor me gekooktquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
JB pop, wat ga je klaarmaken vandaag
Van 850 gram sla geniet je niet omdat het net zoveel kcal bevat als 15 gram Nutella, vriendquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Doe ik ook. Van andere dingen kan ik echter veel meer eten, voor dezelfde hoeveelheid kcals, en dus meer genieten.
Voor elke gram nutella kan ik vier keer zoveel aan mijn zelfgemaakte pannenkoeken eten. Minstens zo lekker, en dus vier keer zoveel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Van 850 gram sla geniet je niet omdat het net zoveel kcal bevat als 15 gram Nutella, vriend
15 gr is wel erg weinigquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Van 850 gram sla geniet je niet omdat het net zoveel kcal bevat als 15 gram Nutella, vriend
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:44 schreef THEFXR het volgende:
5 kilo nutella, voor de liefhebber
[ afbeelding ]
Een pot Nutella waar m'n pik in past, het zou 'ns tijd worden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:44 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
recept pls?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Voor elke gram nutella kan ik vier keer zoveel aan mijn zelfgemaakte pannenkoeken eten. Minstens zo lekker, en dus vier keer zoveel.En ik krijg zo ook nog eens lekker veel eiwitten binnen. Als ik nutella eet moet ik die ergens anders uit halen.
Heb een tijdje geleden een paar dagen achter elkaar boterhammen met nutella gegeten, post-workout. Ik had die dagen een stuk meer honger dan normaal. Maar 't was wel lekker, voor een keertje.
Klopt, niemand eet 15 gram Nutella per dag.quote:
*1x per 3 maanden ongesteld crew*quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:41 schreef fathank het volgende:
Nutella
Das kindervoedsel voor verwende blagen die niks lusten of vrouwen die chronische PMS hebben. Hoe kun je als volwassen vent dat vreten.
quote:
Vandaag weer 1200g gehad, post workout.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb onlangs m'n recept veranderd. Ik had eerst veel meer whey erin, omdat ik het recept had gemaakt tijdens een cut, toen ik veel meer protonz nodig had. Bleek niet zo goed te werken tijdens de bulk, omdat ik ze zo lekker vind en er zoveel van at dat ik soms 300g eiwitten op een dag binnen kreeg. Beetje te veel van 't goede.
Nu maak ik 't zo:
500g ei (volledig)
75g zoetstof (zal per zoetstof verschillen, ik heb ook een tijdje een gebruikt waarvan ik er minstens twee keer zoveel in moest doen...)
400g zelfrijzend bakmeel
150g whey (vanille van B&F; heb in het begin vanille van XXL gebruikt die twee keer zo sterk was, was niet te vreten)
1700g melk
100g beslag bevat:
Kcal:132,59
Eiwit: 10,06
Koolhydraten: 15,8
Vet: 3,01
Lekker genieten.
Haha wtf man. Ik heb geeneens 150 gram eiwitpoeder denk ik. Maar ziet er goed uit. Recept voor hoeveel pannenkoeken is dat?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Vandaag weer 1200g gehad, post workout.
Welke bar sta je dan? Trade wel een capsule 4FMP voor gratis bier.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:10 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wel een beetje.![]()
Maar ik rock de bar dit keer. Gratis drank voor mensen die hun gymaccount kunnen laten zien op mobiel!
Gewoon zo'n grote tub kopen bij B&F. 4,5kg voor nog geen ¤60.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Haha wtf man. Ik heb geeneens 150 gram eiwitpoeder denk ik. Maar ziet er goed uit. Recept voor hoeveel pannenkoeken is dat?
look at them yo-yosquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Welke bar sta je dan? Trade wel een capsule 4FMP voor gratis bier.
Succes met je niertjes vriend.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Vandaag weer 1200g gehad, post workout.
Jij begrijpt het man.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Voor elke gram nutella kan ik vier keer zoveel aan mijn zelfgemaakte pannenkoeken eten. Minstens zo lekker, en dus vier keer zoveel.En ik krijg zo ook nog eens lekker veel eiwitten binnen. Als ik nutella eet moet ik die ergens anders uit halen.
Heb een tijdje geleden een paar dagen achter elkaar boterhammen met nutella gegeten, post-workout. Ik had die dagen een stuk meer honger dan normaal. Maar 't was wel lekker, voor een keertje.
Je moet ook het recept volgen. Als je het dubbele eet, verdubbel je alle ingrediënten. Imo was de verhouding die ik aangehouden had het lekkerst.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:02 schreef Panzermaus het volgende:
Godverdomme, teveel creme fraiche in de burritosterone bowl gegooid. Ben inmiddels al 125 gram spicy salsasaus verder en nog steeds smaakt het nergens meer naar.
Er zit een kg kipfilet en 150 gram kaas doorheen, plus een boel ander lekker spul. En nu het maar op smaak brengen met zout?
waar? Waar, waar haal ik diequote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:44 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
Makro heb ik ze wel eens zien staanquote:
Holi shitballzquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Etha, check deze.
http://www.beefensteak.nl(...)=12626429&quantity=1
Man, als je die opeet dan pak je volgens mij alleen al 10 kg PURE SPIERMASSA.quote:
Meh, vind zelf van niet. Er zijn echt maar een paar smaken die goed smaken en de rest is zoet/chemisch as fuck.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:07 schreef Panzermaus het volgende:
Is die Whey Perfection Nutella te happen? Heb meer dan een halfjaar zonder whey gedaan en net voor 22:00 weer Chocolate Coconut Bounty besteld. Smaakte altijd prima met brinta & melk.
Whey blijft wel overrated denk ik. Maar het is in ieder geval goedkoper dan die volle chocolademelk de hele tijd.
Hey, jij was toch ook die gozer in het BB topic een paar jaar terug waarvan de postbode vroeg of die aan de anabolen zat? Het was onder een ander account, maar dat lijkt mij wel iets wat jij zou zeggen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:20 schreef Ethanolic het volgende:
Chocolate cookie vond ik wel nicemaar daar had ik maar een paar samples van.
Er werd vanavond na mijn wedstrijd gevraagd of ik ook aan de Crack® V3 zat
Dat gebeurt dagelijks.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hey, jij was toch ook die gozer in het BB topic een paar jaar terug waarvan de postbode vroeg of die aan de anabolen zat? Het was onder een ander account, maar dat lijkt mij wel iets wat jij zou zeggen.
Agentperryquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hey, jij was toch ook die gozer in het BB topic een paar jaar terug waarvan de postbode vroeg of die aan de anabolen zat? Het was onder een ander account, maar dat lijkt mij wel iets wat jij zou zeggen.
Bedoel je trouwens niet Unleash? Heb er iig goede verhalen erover gehoord. Zelf nooit gehad.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat gebeurt dagelijks.
Maar er waren in 2012 een paar spelers van een hoofdklasser positief getest op DMAA dankzij Crack V3 van XXL (was toen nog vrij verkrijgbaar, maar stond wel op de dopinglijst).
Kwam laatst in het nieuws en aangezien ik de fitnishenkie ben van het team
iddquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Agentperry
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De enige pwo die ik ooit gehad heb is een sample van Noxi Pro en daarna nooit meer. Had er zo'n slechte ervaring mee; belachelijk opgefokte-eigenlijk-niet-chille energie en daarna een gigantische dip. Voelde mij echt kut.
Jij sloopt dus niet letterlijk de gym.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Sowieso PWO'sik drink wel een kop koffie de rest is allemaal mentaal.
deebeetus much?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:44 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
Gast, ga.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:44 schreef Ethanolic het volgende:
Nee was srs Crack. De eerste Unleash en original Dexaprine hadden ook DMAA tho.
Ik heb zelfs nog een paar van die Dexa pillen. Zo heftig die shit, Damn. Kun je makkelijk als energy boosting drug nemen tijdens een festival.
Yeah man, liften is sws gigantisch veel mentaal.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Sowieso PWO'sik drink wel een kop koffie de rest is allemaal mentaal.
quote:
Jezus wat kampwaardig dit.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:38 schreef Montelly het volgende:
Vannacht wordt een doorhalertje
hard voor de baas
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:38 schreef Montelly het volgende:
Vannacht wordt een doorhalertje
hard voor de baas
Moet ik je hellepe?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nope fuck it, ik zie het morgen wel
sup broquote:
Am I the expert on negro affairs?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is jouw take on Ferguson?
Sowieso.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Am I the expert on negro affairs?
Ken de situatie rondom het schietincident niet. Maar het rellen en plunderen versterkt de beeldvorming van de politie alleen maar. (Veel prostesten waren ook vreedzaam schijnt.) Dat gezegd hebbende word er terecht een kritische noot gezet bij de toenemende militarisering van de politie in Murica'. Er zijn foto's van agenten die beter uitgerust waren dan militiaren die waren uitgezonden. Dat overdreven machtsvertoon van de overheid t.o.v de burger staat mij totaal niet aan.quote:
kutkopquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:38 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
goddamn gorgeous, incl teabag titties
daar kom je nu pas achter??quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ken de situatie rondom het schietincident niet. Maar het rellen en plunderen versterkt de beeldvorming van de politie alleen maar. (Veel prostesten waren ook vreedzaam schijnt.) Dat gezegd hebbende word er terecht een kritische noot gezet bij de toenemende militarisering van de politie in Murica'. Er zijn foto's van agenten die beter uitgerust waren dan militiaren die waren uitgezonden. Dat overdreven machtsvertoon van de overheid t.o.v de burger staat mij totaal niet aan.
[ afbeelding ]
Snipers, assault riffles 'murica pls.
'MURICAquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ken de situatie rondom het schietincident niet. Maar het rellen en plunderen versterkt de beeldvorming van de politie alleen maar. (Veel prostesten waren ook vreedzaam schijnt.) Dat gezegd hebbende word er terecht een kritische noot gezet bij de toenemende militarisering van de politie in Murica'. Er zijn foto's van agenten die beter uitgerust waren dan militiaren die waren uitgezonden. Dat overdreven machtsvertoon van de overheid t.o.v de burger staat mij totaal niet aan.
[ afbeelding ]
Er wordt een neger doodgeschoten, en wat doen we? Oh laten we de boel gaan plunderen en winkeliers overvallen, dat helpt vast.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is jouw take on Ferguson?
Teams van t DSI zijn vergelijkbaar uitgerust. Maar dan is er wel stront aan de knikker als die jongens je komen halen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als kanonnenvoer voor IS pls. Constant Kusters met z'n snorretje en Hitler coupe voorop.quote:
Is ze niet loyal?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:40 schreef Montelly het volgende:
begin ook interesse in haar te verliezen, aint loyal ho
Nee. Nu krijg je wel heel duidelijk in je gezicht gesmeten wat de gevolgen van militarisering zijn.quote:
Ik ben een baken van oneindige kennis. Elke keer dat die wordt aangesproken, zal ik mijn heldere licht laten shinen op de gebeurtenissen van de wereld. Ik ben scherpzinnig, fair en uitermate goed op de hoogte. Tot uw dienst.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
'MURICA
Bedankt, McNulty. Jouw expertise op het gebied van negerisme wordt erg gewaardeerd.
Een kopje thee en een sloot subsidie werkt veel beterquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:54 schreef Sapstengel het volgende:
Kan niet wachten tot het zo is in Nederland. Pussy agenten hier op een fiets met een busje pepperspray. Gasten zijn nog te bang om een groep van 3 Marokkanen aan te spreken, Nederlandse politie pls go.
boetes schrijven is de opdracht, gewoon nog meer geld kloppen uit burgersquote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Een kopje thee en een sloot subsidie werkt veel beter
Waarom is ze niet loyaal?? Informeer mij over the dirt plsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:40 schreef Montelly het volgende:
begin ook interesse in haar te verliezen, aint loyal ho
Hi groetjes aan de katten xxquote:Op donderdag 21 augustus 2014 07:37 schreef JackieBrown het volgende:
Vrij.. al vanaf 6.30.. fuck lyfe
Je weet niets.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gast, ga.Die Dexa was echt niet zo extreem.
Okequote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:05 schreef McNulty het volgende:
Nu ff een jonko klappen. Gaia heeft ons gras gegeven om van te genieten nigga. HAHAHA.
Waddupquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:43 schreef McNulty het volgende:
Ey Crip para Zina'tje! Where you at leipe mocro flavorin?
Hij heeft haar inmiddels allang inwendige stokslagen toegediend.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:11 schreef Awesome_ het volgende:
Ben wel benieuwd hoe mcnulty deze semi-droge reply gaat counteren. Of heeft die allang in haar hijabje mogen voelen door dm-hosselskills?
Lol hij hosselt nog niet zo'n nijlpaard waarmee hij dit topic besmeurt, laat staan een vrome moslima.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij heeft haar inmiddels allang inwendige stokslagen toegediend.
Niet geweest, waren alleen nog hotels en b&b's in Valkenburg beschikbaar. (Goh, als je 1 dag vantevoren wil boekenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:18 schreef Questular het volgende:
[..]
Hoe was je weekendje Meestreech ( ja ja dialect voor Maastricht) geweest?
haha. Nice! He strikes again.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij heeft haar inmiddels allang inwendige stokslagen toegediend.
Hoe zou jij hem counteren?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:11 schreef Awesome_ het volgende:
Ben wel benieuwd hoe mcnulty deze semi-droge reply gaat counteren. Of heeft die allang in haar hijabje mogen voelen door dm-hosselskills?
Chill. Wat zijn je nieuwste nomnomnom tips?quote:
Dikke henk met je stoere Rambo praatjes is er toevallig een tekort aan pillen die je achterover kan slaan? Of zit je je nog steeds dood te vervelen op je kutvakantie?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol hij hosselt nog niet zo'n nijlpaard waarmee hij dit topic besmeurt, laat staan een vrome moslima.
Ben weer terug maar het is teringweer hier. Niks rambo praatjes, je bent gewoon zo makkelijk op/in de kast te jagen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Chill. Wat zijn je nieuwste nomnomnom tips?
[..]
Dikke henk met je stoere Rambo praatjes is er toevallig een tekort aan pillen die achterover kan slaan? Of zit je je nog steeds dood te vervelen op je kutvakantie?
sickeningquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ook toevallig..
FOK!nu: militarisering politie VS
Die PUA skills.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Niet. Gewoon laten gieren van verlangen en onbegrip snapje.
Milf gevingerd in de sauna.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:53 schreef rumiii het volgende:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:57 schreef fathank het volgende:
Hey Klokov,
Bedankt dat ik nu steeds Suzuki Alto advertenties krijg.
Dat is zijn #mainchick. Hij heeft natuurlijk ook een side chick.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Je vrouw waar je al 25 jaar mee bent telt niet he
Ahh op die manier..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is zijn #mainchick. Hij heeft natuurlijk ook een side chick.
Ik ben niet echt actief op zoek, maar ik moet wel bekennen dat sinds ik hier woon mijn affectie tegenover dames van donkere kleur significant gestegen is. Soms tot op hoogtes dat ze superieur zijn aan blanke dames, voornamelijk vanwege de volle lippen en bootyfull rondingen. Mirin'quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ahh op die manier..
Heb jij al een Bijlmerbeauty gescoord YB?
Superieur? Racist!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben niet echt actief op zoek, maar ik moet wel bekennen dat sinds ik hier woon mijn affectie tegenover dames van donkere kleur significant gestegen is. Soms tot op hoogtes dat ze superieur zijn aan blanke dames, voornamelijk vanwege de volle lippen en bootyfull rondingen. Mirin'
Box ouwe vind er 1 gaan we met zijn 4en roti eten en fernandez drinken nou laterquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben niet echt actief op zoek, maar ik moet wel bekennen dat sinds ik hier woon mijn affectie tegenover dames van donkere kleur significant gestegen is. Soms tot op hoogtes dat ze superieur zijn aan blanke dames, voornamelijk vanwege de volle lippen en bootyfull rondingen. Mirin'
Serieus? Onverwacht antwoord is onverwachtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ga zo tortilla maken met een saladequote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Chill. Wat zijn je nieuwste nomnomnom tips?
[..]
Dikke henk met je stoere Rambo praatjes is er toevallig een tekort aan pillen die je achterover kan slaan? Of zit je je nog steeds dood te vervelen op je kutvakantie?
Heb je 't al door?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:28 schreef Crip het volgende:
[..]
wtfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff iofajoeiwjfoiwejfoip
Ben gewoon disgusted, ik vind die hond zijn poten nog mooier dan die vent zn voeten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb je 't al door?
When you see it...
Godver. Was me nog niet eens opgevallen, maar nu blijft het beeld in m'n hoofd hangen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben gewoon disgusted, ik vind die hond zijn poten nog mooier dan die vent zn voeten.
Srsly zo misselijk. Tfu.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Godver. Was me nog niet eens opgevallen, maar nu blijft het beeld in m'n hoofd hangen.
Ik haat voeten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Aanstellen is ook een kunst. Tofoe.
Niet daarvanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waar word jij dan wel warm van, vrind?
Hardop gelachen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Box ouwe vind er 1 gaan we met zijn 4en roti eten en fernandez drinken nou later
Yeah.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Serieus? Onverwacht antwoord is onverwacht
Die gozer heeft sowieso een groot deel van zijn leven puntige schoenen gedragen.quote:
Hihihih o ja johquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jij bent echt mysterieus.![]()
:$ :$
Ik had verwacht dat je over die ripped foto heen zou druipen. Die lijkt het meest op het soort kerels dat je hier normaal post.quote:
Chris Pratt vind ik niet echt 'ripped'. HIj zit meer tussen built en ripped in.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je over die ripped foto heen zou druipen. Die lijkt het meest op het soort kerels dat je hier normaal post.
Ja man. Ik wed dat jij stiekem een super wilde meid bent. Onder die hoofddoek zit zeker super fel blauw haar of zo.quote:
Spiermassa van de ripped foto en bf% van de built foto dan wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Chris Pratt vind ik niet echt 'ripped'. HIj zit meer tussen built en ripped in.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Chris Pratt vind ik niet echt 'ripped'. HIj zit meer tussen built en ripped in.
[ afbeelding ]
swsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja man. Ik wed dat jij stiekem een super wilde meid bent. Onder die hoofddoek zit zeker super fel blauw haar of zo.:$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |