legday? Not even once.....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Die kop van nummer 4 Felipe Franco staat me veel beter aan, maar de categorie wheelchairdiep respect.
Damn, nice.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik ben al een keer met mijn vrouw voor haar werk mee gegaan naar peurto rico. En vorige werkgevers hadden kantoren op Curaçao en de UK.
Helaas voor hem wel.quote:
Nah, kende het al wel, vooral van die NK docu's, maar was er niet op gesubbed.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jezus, man. Die fietser overleeft het maar net.
[..]
Ondek je VICE nu pas?VICE en VICE News zijn gewoon mijn NOS journaal.
[..]
Meh.
True.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vrouw uit de OP is één van de mooiste op de planeet.
You 'avin' a go a' us, mae?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:52 schreef JaqenHghar het volgende:
Good morning lads, today is gonna be fucking mint
u wot m8 , u avin a laff? I swear on me mum Im gunna wreck u cunt. #getrektquote:
Wat is deze...quote:
Ik wil graag vanavond nog eten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:40 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb zojuist een link geplaatst.
Ga checken, nu is deze video erg actueel:quote:
Dan zou ik een pizza halen. Kwaliteit ribs in restaurants in NL is niet best.quote:
Volgens mij heeft JB A75/kleine B?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:36 schreef Ethanolic het volgende:
Besteld.
2x 1750 gr
http://www.beefensteak.nl(...)d=6344611&quantity=1
[ afbeelding ]
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Volgens mij heeft JB A75/kleine B?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |