Damn, nice.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik ben al een keer met mijn vrouw voor haar werk mee gegaan naar peurto rico. En vorige werkgevers hadden kantoren op Curaçao en de UK.
Helaas voor hem wel.quote:
Nah, kende het al wel, vooral van die NK docu's, maar was er niet op gesubbed.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jezus, man. Die fietser overleeft het maar net.
[..]
Ondek je VICE nu pas?VICE en VICE News zijn gewoon mijn NOS journaal.
[..]
Meh.
True.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vrouw uit de OP is één van de mooiste op de planeet.
You 'avin' a go a' us, mae?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 08:52 schreef JaqenHghar het volgende:
Good morning lads, today is gonna be fucking mint
u wot m8 , u avin a laff? I swear on me mum Im gunna wreck u cunt. #getrektquote:
Wat is deze...quote:
Ik wil graag vanavond nog eten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:40 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb zojuist een link geplaatst.
Ga checken, nu is deze video erg actueel:quote:
Dan zou ik een pizza halen. Kwaliteit ribs in restaurants in NL is niet best.quote:
Volgens mij heeft JB A75/kleine B?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:36 schreef Ethanolic het volgende:
Besteld.
2x 1750 gr
http://www.beefensteak.nl(...)d=6344611&quantity=1
[ afbeelding ]
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Volgens mij heeft JB A75/kleine B?
Neen, gewoon gegoogeld op 'lola bunny bikini.'quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:17 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Deuce ben je furry?
Treffende gelijkenis wel.
Wat is zijn routine voor zijn voorarmen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:39 schreef Montelly het volgende:
Dese boii zou goed kunne vingere
[ afbeelding ]
Srs, ik neem aan dat hij ziek is of zo.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:25 schreef Champy het volgende:
Nog lekker aan het cutten jongens?
[ afbeelding ]
Lol iemand zoekt ruziequote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Volgens mij heeft JB A75/kleine B?
Paas me jouw screenshotjes dan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:18 schreef Awesome_ het volgende:
Hahah lekker man! Ik geloof wel dat jij veel pussy slayed in dm ja![]()
[ afbeelding ]
omnomnomquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:40 schreef McNulty het volgende:
Montelly kent JB haar tietjes
Oehhhhhhh.........![]()
Awesome jongenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:18 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:18 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
egt een vieserik dese boiquote:
en toenne postte jij dat jij hier maar tijdelijk was en dat je niet meer zou gaan posten omdat je weer weg zou gaan maar tog zie ik je weer posten wat is dese?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:26 schreef JackieBrown het volgende:
Awesome jongen vroeg laatst nog waar je was maar ik postte daarna wel dat het me niet zou boeien ofzo haha en toen postte nulty dat ie weg zou gaan en ik postte zo van haha laters en toen ging hij toch niet...
Wow haha ik zo iets van ik voel me echt vereerd dat je me mist omdat ik weet dat je moeite hebt met jezelf te uiten of zo maar toen ik verder las zoiets van Wow dan toch niet haten is verlaten dusss naja zal allemaal wel ik vind altijd wel leuk als je meepost maar ben alleen bang dat ik ondergesneeuwd word door nultys charmeoffensief elke dag maar ik moet eik niet zo onckrr zyn ook. Groetjes aan etha!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Awesome jongenvroeg laatst nog waar je was maar ik postte daarna wel dat het me niet zou boeien ofzo haha en toen postte nulty dat ie weg zou gaan en ik postte zo van haha laters en toen ging hij toch niet...
Je krijgt de groetjes terug, hij vraagt of we je zaterdag nog zien bij ML??quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wow haha ik zo iets van ik voel me echt vereerd dat je me mist omdat ik weet dat je moeite hebt met jezelf te uiten of zo maar toen ik verder las zoiets van Wow dan toch niet haten is verlaten dusss naja zal allemaal wel ik vind altijd wel leuk als je meepost maar ben alleen bang dat ik ondergesneeuwd word door nultys charmeoffensief elke dag maar ik moet eik niet zo onckrr zyn ook. Groetjes aan etha!
das itquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:51 schreef G.R.S. het volgende:
lol, heb net een pot Nutella van 630 gram gehaald.
#yolo
Yup. Ben aanwezig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Je krijgt de groetjes terug, hij vraagt of we je zaterdag nog zien bij ML??
Bemoei je niet met me leven!!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:53 schreef rumiii het volgende:
Welke prestatie in de gym zijn jullie het meest trots op
Ik ben 1 keer super saiyan gegaan, maar dat was tijdens Grit Plyoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:57 schreef rumiii het volgende:
[..]
kom op g je bent sws minimaal 1 keer super saiyan gegaan in de gym hoeveel heb je toen gelift
das it maaaynne. After summer kilo's, here I comequote:
Deadlift plateau doorbrokenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:53 schreef rumiii het volgende:
mijne is alweer opquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:51 schreef G.R.S. het volgende:
#yolo
volgens ben je best welquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
das it maaaynne. After summer kilo's, here I come
[..]
Deadlift plateau doorbroken
De homoseks in de lockerroom.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:53 schreef rumiii het volgende:
meer dan m'n lichaamsgewicht squattenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:53 schreef rumiii het volgende:
Wat ga je ermee doen, gewoon op je brood of ga je wild? Nutella/oreo taartquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
das it maaaynne. After summer kilo's, here I come
Wel een beetje.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Niicceee
Jij bent zeker weten zo'n Q-dance dweller
JB pop, wat ga je klaarmaken vandaagquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Niicceee
Jij bent zeker weten zo'n Q-dance dweller
Neeee joh! Ik ben te klein om mooi chubby te zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
volgens ben je best welals je paar pondjes aankomt
Brood, lepel, mes aflikken en denk ook taart of muffins ervan maken voor mijn zusjequote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
meer dan m'n lichaamsgewicht squatten
[..]
Wat ga je ermee doen, gewoon op je brood of ga je wild? Nutella/oreo taart
Hnnnng.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:51 schreef G.R.S. het volgende:
#yolo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |