Gewoon zo'n grote tub kopen bij B&F. 4,5kg voor nog geen ¤60.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Haha wtf man. Ik heb geeneens 150 gram eiwitpoeder denk ik. Maar ziet er goed uit. Recept voor hoeveel pannenkoeken is dat?
look at them yo-yosquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Welke bar sta je dan? Trade wel een capsule 4FMP voor gratis bier.
Succes met je niertjes vriend.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Vandaag weer 1200g gehad, post workout.
Jij begrijpt het man.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Voor elke gram nutella kan ik vier keer zoveel aan mijn zelfgemaakte pannenkoeken eten. Minstens zo lekker, en dus vier keer zoveel.En ik krijg zo ook nog eens lekker veel eiwitten binnen. Als ik nutella eet moet ik die ergens anders uit halen.
Heb een tijdje geleden een paar dagen achter elkaar boterhammen met nutella gegeten, post-workout. Ik had die dagen een stuk meer honger dan normaal. Maar 't was wel lekker, voor een keertje.
Je moet ook het recept volgen. Als je het dubbele eet, verdubbel je alle ingrediënten. Imo was de verhouding die ik aangehouden had het lekkerst.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:02 schreef Panzermaus het volgende:
Godverdomme, teveel creme fraiche in de burritosterone bowl gegooid. Ben inmiddels al 125 gram spicy salsasaus verder en nog steeds smaakt het nergens meer naar.
Er zit een kg kipfilet en 150 gram kaas doorheen, plus een boel ander lekker spul. En nu het maar op smaak brengen met zout?
waar? Waar, waar haal ik diequote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:44 schreef THEFXR het volgende:
5 kilo nutella, voor de liefhebber
[ afbeelding ]
Makro heb ik ze wel eens zien staanquote:
Holi shitballzquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Etha, check deze.
http://www.beefensteak.nl(...)=12626429&quantity=1
Man, als je die opeet dan pak je volgens mij alleen al 10 kg PURE SPIERMASSA.quote:
Meh, vind zelf van niet. Er zijn echt maar een paar smaken die goed smaken en de rest is zoet/chemisch as fuck.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:07 schreef Panzermaus het volgende:
Is die Whey Perfection Nutella te happen? Heb meer dan een halfjaar zonder whey gedaan en net voor 22:00 weer Chocolate Coconut Bounty besteld. Smaakte altijd prima met brinta & melk.
Whey blijft wel overrated denk ik. Maar het is in ieder geval goedkoper dan die volle chocolademelk de hele tijd.
Hey, jij was toch ook die gozer in het BB topic een paar jaar terug waarvan de postbode vroeg of die aan de anabolen zat? Het was onder een ander account, maar dat lijkt mij wel iets wat jij zou zeggen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:20 schreef Ethanolic het volgende:
Chocolate cookie vond ik wel nicemaar daar had ik maar een paar samples van.
Er werd vanavond na mijn wedstrijd gevraagd of ik ook aan de Crack® V3 zat
Dat gebeurt dagelijks.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hey, jij was toch ook die gozer in het BB topic een paar jaar terug waarvan de postbode vroeg of die aan de anabolen zat? Het was onder een ander account, maar dat lijkt mij wel iets wat jij zou zeggen.
Agentperryquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hey, jij was toch ook die gozer in het BB topic een paar jaar terug waarvan de postbode vroeg of die aan de anabolen zat? Het was onder een ander account, maar dat lijkt mij wel iets wat jij zou zeggen.
Bedoel je trouwens niet Unleash? Heb er iig goede verhalen erover gehoord. Zelf nooit gehad.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat gebeurt dagelijks.
Maar er waren in 2012 een paar spelers van een hoofdklasser positief getest op DMAA dankzij Crack V3 van XXL (was toen nog vrij verkrijgbaar, maar stond wel op de dopinglijst).
Kwam laatst in het nieuws en aangezien ik de fitnishenkie ben van het team
iddquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Agentperry
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De enige pwo die ik ooit gehad heb is een sample van Noxi Pro en daarna nooit meer. Had er zo'n slechte ervaring mee; belachelijk opgefokte-eigenlijk-niet-chille energie en daarna een gigantische dip. Voelde mij echt kut.
Jij sloopt dus niet letterlijk de gym.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Sowieso PWO'sik drink wel een kop koffie de rest is allemaal mentaal.
deebeetus much?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:44 schreef THEFXR het volgende:
5 kilo nutella, voor de liefhebber
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |