Hnnnng.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:51 schreef G.R.S. het volgende:
lol, heb net een pot Nutella van 630 gram gehaald.
#yolo
quote:
Geniet van je leven man. Voor je het weet lig je onder een auto en heb je spijt dat je niet zoveel Nutella hebt gegeten in je levenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hnnnng.
Vind het alleen zo jammer dat er zo veel kcals in zitten.
hhaahaha ik moet altijd lachen om die vent, heerlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Geniet van je leven man. Voor je het weet lig je onder een auto en heb je spijt dat je niet zoveel Nutella hebt gegeten in je leven
Doe ik ook. Van andere dingen kan ik echter veel meer eten, voor dezelfde hoeveelheid kcals, en dus meer genieten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Geniet van je leven man. Voor je het weet lig je onder een auto en heb je spijt dat je niet zoveel Nutella hebt gegeten in je leven
Vandaag was er al voor me gekooktquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
JB pop, wat ga je klaarmaken vandaag
Van 850 gram sla geniet je niet omdat het net zoveel kcal bevat als 15 gram Nutella, vriendquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Doe ik ook. Van andere dingen kan ik echter veel meer eten, voor dezelfde hoeveelheid kcals, en dus meer genieten.
Voor elke gram nutella kan ik vier keer zoveel aan mijn zelfgemaakte pannenkoeken eten. Minstens zo lekker, en dus vier keer zoveel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Van 850 gram sla geniet je niet omdat het net zoveel kcal bevat als 15 gram Nutella, vriend
15 gr is wel erg weinigquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Van 850 gram sla geniet je niet omdat het net zoveel kcal bevat als 15 gram Nutella, vriend
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:44 schreef THEFXR het volgende:
5 kilo nutella, voor de liefhebber
[ afbeelding ]
Een pot Nutella waar m'n pik in past, het zou 'ns tijd worden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:44 schreef THEFXR het volgende:
5 kilo nutella, voor de liefhebber
[ afbeelding ]
recept pls?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Voor elke gram nutella kan ik vier keer zoveel aan mijn zelfgemaakte pannenkoeken eten. Minstens zo lekker, en dus vier keer zoveel.En ik krijg zo ook nog eens lekker veel eiwitten binnen. Als ik nutella eet moet ik die ergens anders uit halen.
Heb een tijdje geleden een paar dagen achter elkaar boterhammen met nutella gegeten, post-workout. Ik had die dagen een stuk meer honger dan normaal. Maar 't was wel lekker, voor een keertje.
Klopt, niemand eet 15 gram Nutella per dag.quote:
*1x per 3 maanden ongesteld crew*quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:41 schreef fathank het volgende:
Nutella
Das kindervoedsel voor verwende blagen die niks lusten of vrouwen die chronische PMS hebben. Hoe kun je als volwassen vent dat vreten.
quote:
Vandaag weer 1200g gehad, post workout.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb onlangs m'n recept veranderd. Ik had eerst veel meer whey erin, omdat ik het recept had gemaakt tijdens een cut, toen ik veel meer protonz nodig had. Bleek niet zo goed te werken tijdens de bulk, omdat ik ze zo lekker vind en er zoveel van at dat ik soms 300g eiwitten op een dag binnen kreeg. Beetje te veel van 't goede.
Nu maak ik 't zo:
500g ei (volledig)
75g zoetstof (zal per zoetstof verschillen, ik heb ook een tijdje een gebruikt waarvan ik er minstens twee keer zoveel in moest doen...)
400g zelfrijzend bakmeel
150g whey (vanille van B&F; heb in het begin vanille van XXL gebruikt die twee keer zo sterk was, was niet te vreten)
1700g melk
100g beslag bevat:
Kcal:132,59
Eiwit: 10,06
Koolhydraten: 15,8
Vet: 3,01
Lekker genieten.
Haha wtf man. Ik heb geeneens 150 gram eiwitpoeder denk ik. Maar ziet er goed uit. Recept voor hoeveel pannenkoeken is dat?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Vandaag weer 1200g gehad, post workout.
Welke bar sta je dan? Trade wel een capsule 4FMP voor gratis bier.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:10 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wel een beetje.![]()
Maar ik rock de bar dit keer. Gratis drank voor mensen die hun gymaccount kunnen laten zien op mobiel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |