SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierIf not now, then when.
Je bent gewoon een aansteller als je het sinterklaasfeest als discriminerend opvat. Maar ach, hier in Nederland hebben we voor ieder clubje een belangengroep dus ook voor deze jankballen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:26 schreef Yuri_Boyka het volgende: [..] Hoe kan jij daar over oordelen dan? Ben jij een neger?
Ik ben zelf geen neger maar ook niet roomblank. Ik vind alleen niet dat iets traditie moet blijven 'omdat het altijd al zo was'. Het is 2014, dan moet je dit soort achterhaalde symboliek naar het verleden zoveel mogelijk uitbannen uit fucking kinderfeesten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Je bent gewoon een aansteller als je het sinterklaasfeest als discriminerend opvat. Maar ach, hier in Nederland hebben we voor ieder clubje een belangengroep dus ook voor deze jankballen.
Als ik het goed heb was het sinterklaasfeest onderzocht door een historici en daaruit bleek dat het sinterklaasfeest niks te maken had met de slavernij van zwarte mensen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ben zelf geen neger maar ook niet roomblank. Ik vind alleen niet dat iets traditie moet blijven 'omdat het altijd al zo was'. Het is 2014, dan moet je dit soort achterhaalde symboliek naar het verleden zoveel mogelijk uitbannen uit fucking kinderfeesten.
Mezelf.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:16 schreef theunderdog het volgende:
Zijn er eigenlijk naturel bodybuilders/powerlifters of whatever waar jullie echt van onder de indruk zijn?
Jeff Seid en Zyzz.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:16 schreef theunderdog het volgende:
Zijn er eigenlijk naturel bodybuilders/powerlifters of whatever waar jullie echt van onder de indruk zijn?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:16 schreef theunderdog het volgende:
Is ie groter dan jouw zwaard?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vraag me af wat die pener guns meten.
kan me niet voorstellen, tenzij Shane Dieselquote:
Ik vind dat we zelfs de nazaten van de slavenhandelaren nog moeten opknopen nuquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ben zelf geen neger maar ook niet roomblank. Ik vind alleen niet dat iets traditie moet blijven 'omdat het altijd al zo was'. Het is 2014, dan moet je dit soort achterhaalde symboliek naar het verleden zoveel mogelijk uitbannen uit fucking kinderfeesten.
Dat zou een mooi begin zijn inderdaad. Iedereen die het niet met me eens is, is racist.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik vind dat we zelfs de nazaten van de slavenhandelaren nog moeten opknopen nu
Zwarte piet is zwart geworden door een fucking schoorsteen, wat is het probleem?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
gewoon de VOC mentaliteitquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:09 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dat zou een mooi begin zijn inderdaad. Iedereen die het niet met me eens is, is racist.
Ja lekker makkelijk Henk! Maar zo gaan we in dit land niet met elkaar om.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Zwarte piet is zwart geworden door een fucking schoorsteen, wat is het probleem?
Op elke vrouw waarbij ik mijn broek liet zakken.quote:
Lara Croftquote:
Nice.quote:
Een beachboy en een dode.quote:
Raymond K.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:16 schreef theunderdog het volgende:
Vandaar dat ik zo vaak een feestdag hebquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:17 schreef Ethanolic het volgende:
Sinterklaas is Turk dus sinterklaas is Weissman.
Een reverse image search vertelt me iets anders:quote:
LOLquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.reddit.com/r/t(...)s_to_my_girlfriends/
Door zijn lange krulstaf zeker?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:11 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zo vaak een feestdag heb
jij woont in de Bijlmer, je referentiekader is beperkt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vrouw uit de OP is één van de mooiste op de planeet.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
jij woont in de Bijlmer, je referentiekader is beperkt.
ik weet waar ie woont. Das geen ZOquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:31 schreef Ethanolic het volgende:
Yuri woont helemaal niet in de Bimma, hij woont gewoon in ZO.
goed wil ik het dan weer niet noemenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als het goed is woon ik in de Bijlmer.
Nieuwe baan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
goed wil ik het dan weer niet noemen
Hoewel ik het wel ga missen, september is denk ik de laatste maand dat ik daar werk
Chillen in Bali?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:52 schreef stinkie het volgende:
Andere opdracht, heb opgezegd maar er is nog geen vervanger.
Ook nog geen idee wat ik hierna gaan doen
quote:
Is dit echt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze thread dan, holy shit.Die naam ook.
inb4 Sap moet lachen
http://www.reddit.com/r/t(...)retending_to_be_gay/
Jezus, man. Die fietser overleeft het maar net.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zieke bulk zet die vent.
http://www.dumpert.nl/med(...)na_doodervaring.html
Ondek je VICE nu pas?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sinds die ISIS zooi gesubbed op VICE en ze brengen legitte shizzle uit.
Meh.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vrouw uit de OP is één van de mooiste op de planeet.
Die kop van nummer 4 Felipe Franco staat me veel beter aan, maar de categorie wheelchairquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:41 schreef Snakey het volgende:
Helaas, Jeff heeft het niet tot de eerste plek geschopt. http://generationironoffi(...)sthash.GPoyzMQF.dpbs
legday? Not even once.....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Die kop van nummer 4 Felipe Franco staat me veel beter aan, maar de categorie wheelchairdiep respect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |