je weet nog niet wat ik retour wil hebben.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik DM je mijn rekeningnummer.
Hmm, ik dacht dat het een vrijwillige bijdrage was aan de ultimate gainzzz.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je weet nog niet wat ik retour wil hebben.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Allang man. Vond het niet zo speciaal. Doe mij maar gewoon bbq ribs.
Over ribs gesproken; ik heb thuisbezorgd.nl geblokkeerd.Komende maand even geen bestellingen meer doen.
Man, strong craving nu.quote:
LOLquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://instagram.com/p/r9y3DQMLyI/?modal=true
Welke bank?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:29 schreef Questular het volgende:
Zo nog ff tot 16:00 zien te overleven en dan een weekend van 4 dagen
Moet je ook niet met je Kipling tas naar je werk gaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:56 schreef Ethanolic het volgende:
Nee had een Kaolo pen gelekt in mijn tasbij de grote bank is alles onder controle.
Etha lijkt me zo iemand met een Eastpak tas, waarbij de E gedeeltelijk is ingekleurd zodat het lijkt alsof er Lastpak staat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Moet je ook niet met je Kipling tas naar je werk gaan.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Etha lijkt me zo iemand met een Eastpak tas, waarbij de E gedeeltelijk is ingekleurd zodat het lijkt alsof er Lastpak staat.
Een pen. In 2014. Not sure ifquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:56 schreef Ethanolic het volgende:
Nee had een Kaolo pen gelekt in mijn tasbij de grote bank is alles onder controle.
Dan zou de accu wel zijn gaan lekkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nog een geluk dat ik mijn MacBook Pro Retina niet mee had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |