Paar dagen naar Parijs geweest, daarna me bij m'n ouders in Normandië gevoegd voor een paar dagen. Liftend en wel, was amazing.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, gaat goed he! Goede vakantie gehad kwajong? Of kom je terug van uitzending?
Is dit die ren chick zeker ?quote:
Ben ik de enige die dit filmpje ''eng'' vind. Beetje creepy smile steeds etc.quote:
Die smile viel me niet op.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:18 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit filmpje ''eng'' vind. Beetje creepy smile steeds etc.
Niet eng, belachelijk is het juiste woord.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:18 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit filmpje ''eng'' vind. Beetje creepy smile steeds etc.
quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:09 schreef Beach het volgende:
komt door de hoofddoek en de dikke reken van mcnulty
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:28 schreef Deuce92 het volgende:
Dit topic is echt niet meer wat het geweest is. Wordt er een filmpje met redelijk goed uitzicht op tieten gepost en dan is het nog niet goed. Het is echt keihard achteruit gegaan.
sinds u met je schattig koppie post is het idd niet meer wat het geweest isquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:28 schreef Deuce92 het volgende:
Dit topic is echt niet meer wat het geweest is. Wordt er een filmpje met redelijk goed uitzicht op tieten gepost en dan is het nog niet goed. Het is echt keihard achteruit gegaan.
gast wtf je bent een n00bquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:28 schreef Deuce92 het volgende:
Dit topic is echt niet meer wat het geweest is.
mysteryland was gaaf maat. Volgende keer doen we weer, dan blijf ik wel pitten. Volgende keer niet meer bijpakken chef, mn chick merkte het goed aan je terwijl dat geen druggie is. Veilig thuisgekomen wel?quote:
Toevalquote:Op zondag 24 augustus 2014 08:02 schreef Deuce92 het volgende:
Goeiemoggel.
Heb weer een lekkere kwarktaart klaarstaan voor vandaag.
Mmm, lekker genieten ja toch.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoeveel heeft deze maaltijd jou gekost
Je bedoelt denk een gevogelte schaar. Een vleesschaar is zon dubbele grovere volgens mijquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oja, zo'n vleesschaar! Die moet ik ook nog aanschaffen. Thanks voor de reminder.
Onder de plak of gewoon niet bij nagedacht?quote:
Die gehaktballetjes met friet though.quote:
Dit is het originele filmpje aka videoclip:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |