Oja, zo'n vleesschaar! Die moet ik ook nog aanschaffen. Thanks voor de reminder.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
True... Als je direct na het blenden doet valt het trouwens nog wel mee.
Doe kip overigens niet echt in de blender. Gewoon ff knippen!
Als je beetje goede (lees: scherpe) hebt is het echt een paar seconden werk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oja, zo'n vleesschaar! Die moet ik ook nog aanschaffen. Thanks voor de reminder.
Precies. Erg handig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Als je beetje goede (lees: scherpe) hebt is het echt een paar seconden werk.
Ik doe het gewoon met de keukenschaar. Wist niet eens dat er zoiets als een vleesschaar bestondquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oja, zo'n vleesschaar! Die moet ik ook nog aanschaffen. Thanks voor de reminder.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:24 schreef Eleiko het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)56509,-0.3911417,12z
hey leks!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]![]()
Ben weer terug in Nederland, hallo allemaal.
Ja, gaat goed he! Goede vakantie gehad kwajong? Of kom je terug van uitzending?quote:
Paar dagen naar Parijs geweest, daarna me bij m'n ouders in Normandië gevoegd voor een paar dagen. Liftend en wel, was amazing.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, gaat goed he! Goede vakantie gehad kwajong? Of kom je terug van uitzending?
Is dit die ren chick zeker ?quote:
Ben ik de enige die dit filmpje ''eng'' vind. Beetje creepy smile steeds etc.quote:
Die smile viel me niet op.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:18 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit filmpje ''eng'' vind. Beetje creepy smile steeds etc.
Niet eng, belachelijk is het juiste woord.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:18 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit filmpje ''eng'' vind. Beetje creepy smile steeds etc.
quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:09 schreef Beach het volgende:
komt door de hoofddoek en de dikke reken van mcnulty
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:28 schreef Deuce92 het volgende:
Dit topic is echt niet meer wat het geweest is. Wordt er een filmpje met redelijk goed uitzicht op tieten gepost en dan is het nog niet goed. Het is echt keihard achteruit gegaan.
sinds u met je schattig koppie post is het idd niet meer wat het geweest isquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:28 schreef Deuce92 het volgende:
Dit topic is echt niet meer wat het geweest is. Wordt er een filmpje met redelijk goed uitzicht op tieten gepost en dan is het nog niet goed. Het is echt keihard achteruit gegaan.
gast wtf je bent een n00bquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:28 schreef Deuce92 het volgende:
Dit topic is echt niet meer wat het geweest is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |