mysteryland was gaaf maat. Volgende keer doen we weer, dan blijf ik wel pitten. Volgende keer niet meer bijpakken chef, mn chick merkte het goed aan je terwijl dat geen druggie is. Veilig thuisgekomen wel?quote:
Toevalquote:Op zondag 24 augustus 2014 08:02 schreef Deuce92 het volgende:
Goeiemoggel.
Heb weer een lekkere kwarktaart klaarstaan voor vandaag.
Mmm, lekker genieten ja toch.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoeveel heeft deze maaltijd jou gekost
Je bedoelt denk een gevogelte schaar. Een vleesschaar is zon dubbele grovere volgens mijquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oja, zo'n vleesschaar! Die moet ik ook nog aanschaffen. Thanks voor de reminder.
Onder de plak of gewoon niet bij nagedacht?quote:
Die gehaktballetjes met friet though.quote:
Dit is het originele filmpje aka videoclip:quote:
Vette serie! Zeker een aanrader.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gisteren de eerste episode van Ray Donovan gezien. Eerste indruk: toffe serie. Vanavond de rest eens kijken. Hij staat op de Nederlandse Netflix.
quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:15 schreef Deuce92 het volgende:
Heb net Fargo afgekeken. Fucking vet!
Dope dope. Ik ben benieuwd naar het tweede seizoen. Ik kan ook niet wachten op het tweede seizoen van True Detective (check die als je die nog niet bekeken hebt).quote:
Heb goede dingen over True Detective gehoord, zal er binnenkort eensn aar kijken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dope dope. Ik ben benieuwd naar het tweede seizoen. Ik kan ook niet wachten op het tweede seizoen van True Detective (check die als je die nog niet bekeken hebt).
p.s. ik hoopte dat je met deze video zou reageren:
Ga elke keer stuk.
Ja, toen ik die aflevering zag dacht ik ook "WTF" in eerste instantie, maar het is allemaal wel logisch op zich. Malvo is eigk ook een soort fikser net zoals Ray Donovan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb goede dingen over True Detective gehoord, zal er binnenkort eensn aar kijken.
Ik vond die afleveren met 'aces' zo raar. Ik hoopte eigenlijk dat er meer over 'Lorne Malvo' zijn motieven zou worden verteld.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, toen ik die aflevering zag dacht ik ook "WTF" in eerste instantie, maar het is allemaal wel logisch op zich. Malvo is eigk ook een soort fikser net zoals Ray Donovan.
SPOILER: Fargo seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]Dat vond ik ook vreemd idd. Google er anders eens op en post het.SPOILER: Fargo seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet waargebeurd. Het is 'waargebeurd'.If not now, then when.
Ah, ze doen dus alsof het waargebeurd is.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat vond ik ook vreemd idd. Google er anders eens op en post het.
Het is niet waargebeurd. Het is 'waargebeurd'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |