Als jij over je werk post moet ik altijd aan 'the Office' denken. Opgesloten op een afdeling vol retardsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:56 schreef Ethanolic het volgende:
De skinnyfat healthgekkies bij de grote bank zitten me weer eens raar aan te staren dat ik een liter volle melk naar binnen werk
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:07 schreef stinkie het volgende:
Of ze geven commentaar op mijn eieren en bak kwark.
En dan vanaf 11.45 friet gaan halen in het 'bedrijfsrestaurant'
Dat is?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:10 schreef stinkie het volgende:
En laten we de dikke donderdag niet vergeten
Moet je eens niet eten op je werk omdat je IF doet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:07 schreef stinkie het volgende:
Het zijn eigenlijk vooral studenten en starters waar ik mee werk, niet perse retards. Gehalte broscience is gigantisch.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Als jij over je werk post moet ik altijd aan 'the Office' denken. Opgesloten op een afdeling vol retards
guess what, ik doe IFquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet je eens niet eten op je werk omdat je IF doet.
'nu snap ik waarom er geen grammetje vet aanzit bij jou, je eet gewoon niks'
Bakken en vandaag en morgen eten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:18 schreef Dimachaerus het volgende:
heb de diepvries niet goed afgesloten en al het vlees is gesmolten
what do ??
alles weggooien?
mmm ik bedenk me net dat ze zeker al 3 dagen zo ontdooid in de vriezer liggen en zakje dat het meest ontdooid heeft ook een geurtjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bakken en vandaag en morgen eten.
nee alles is in zakjes bewaardquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
Vlees is gesmolten? Ligt er een plasje vleessap in de vriezer nu?
Nee hoor jij hebt een bijverdiengrens (13k?).quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol iemand is boos omdat ik meer doekoe heb geklapt
Daar moet ik serieus wel even rekening mee gaan houden nuquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee hoor jij hebt een bijverdiengrens (13k?).Dus ik klap nog altijd 4x zoveel
Ja, tenzij je een paar dagen hard wil cutten op de plee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:18 schreef Dimachaerus het volgende:
heb de diepvries niet goed afgesloten en al het vlees is gesmolten
what do ??
alles weggooien?
Achterhaald, toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ja eieren ook idd, ik at soms 3 eieren bij de lunch, krijg je die standaard opmerkingen over cholesterol en dat je aderen dichtslibben enzo.
Dit dus.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:07 schreef stinkie het volgende:
Het was toch het zusje van G.R.S. die cup G had?quote:
Fixed.quote:
Nee.quote:
^^quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:39 schreef JackieBrown het volgende:
Vanwege de krullen en neus*
Die krullen van die arabische chicks soms jezus
Lijkt wel een maat van me, maar dan met lang haarquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:58 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee.
Wat is dit? Het is geen man, het is geen vrouw?
Soms? Gewoon standaard 3 eieren man.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ja eieren ook idd, ik at soms 3 eieren bij de lunch, krijg je die standaard opmerkingen over cholesterol en dat je aderen dichtslibben enzo.
Zo'n 30 rollen toiletpapier.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat zijn jullie per maand kwijt aan boodschappen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met zn tweetjes neem ik aan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Meestal +- 100 voor een week, maar van 50 euro kan je ook wel leven als je beetje b merken neemt en op aanbiedingen let.
Woon alleen, maar vriendin is er helft van de keren... 1.5 dus eigenlijkquote:
100 piek vind ik wel erg veel als je t mij vraagtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Meestal +- 100 voor een week, maar van 50 euro kan je ook wel leven als je beetje b merken neemt en op aanbiedingen let.
600 ofzoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat zijn jullie per maand kwijt aan boodschappen?
52Kquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee hoor jij hebt een bijverdiengrens (13k?).Dus ik klap nog altijd 4x zoveel
Jij hebt kinderen toch?quote:
ja, dat scheelt wel ja.quote:
http://instagram.com/p/r-c6RpML3u/?modal=truequote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey McNulty
Wat is er precies aan de hand tussen 50 en Floyd?
http://instagram.com/p/r9y3DQMLyI/?modal=true
floyd ken nie zo goed lesequote:
Kijk je soms alleen in dit topique als ik iets gepost heb?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Elke keer als ik dit topic open zie ik jou een nasty plaatje posten.
Ik word hier wel opgewonden van. Dag verpesten is echtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:08 schreef Ethanolic het volgende:
jezus heb je die hoofddoek weer
dag verpest
Duhhhh :$:$:$:$quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kijk je soms alleen in dit topique als ik iets gepost heb?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:08 schreef Ethanolic het volgende:
dag verpest
Cool, Apathy is altijd al een baas geweest in Demigodz. Al was ik 100% meer een Celph Titled fan, die man is echt beest.quote:
Nah man. Drink eigenlijk nooit in mijn eentje.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:25 schreef Ethanolic het volgende:
Lekker hoor yuri nog een biertj erbij genomen?
Is de competitie weer begonnen ja?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 07:55 schreef Deuce92 het volgende:
Goedemorgen.
Time for another leg day.
nee ik ga vndaag met de hont wandelequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 07:59 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Is de competitie weer begonnen ja?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:08 schreef Ethanolic het volgende:
dag verpest
Functional strength bam!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
nee ik ga vndaag met de hont wandele![]()
die trekt egt hard voel dat altyd aan mn bene
Echt goede clip dat jaquote:
Zou op m'n gezicht laten zitten/10.quote:
Beetje dat strong man vrachtwagen pull ideequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
nee ik ga vndaag met de hont wandele![]()
die trekt egt hard voel dat altyd aan mn bene
ja manquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:53 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Beetje dat strong man vrachtwagen pull idee
Ben het nog nooit tegen gekomen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:53 schreef Klokov het volgende:
Je mag tegenwoordig eten meenemen in je handbagage mits je vlucht >4 uur duurt toch?
Eten mag altijd, vloeistoffen niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:53 schreef Klokov het volgende:
Je mag tegenwoordig eten meenemen in je handbagage mits je vlucht >4 uur duurt toch?
Dit...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Eten mag altijd, vloeistoffen niet.
hoeveel heeft deze maaltijd jou gekostquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Man, even een ziek anabole maaltijd achterover geslagen; 300 gr. kipfiletblokjes, 100 gr. rijst, 4 eieren, 100 gr. baconreepjes, zooi diepvriesgroenten en 100 gr. teryaki erdoorheen op het einde (alles gemixt); 1500 kcal, shitload aan proteins, carbs en fats. Natuurlijk afsluiten met een Choco Momentje.
ligt wel aan welk eten en welke bestemmingquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Eten mag altijd, vloeistoffen niet.
wat ben jij ineens geïnteresseerd on voedselkosten? Van je zolder afgetrapt?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoeveel heeft deze maaltijd jou gekost
~5 euroquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
600 gr. kipfilet blokjes was iets van 5 euro, 150 gr. baconreepjes iets van 1 euro, 6 omega-3 eieren waren iets van 1,20. Diepvriesgroenten en teryaki zal ook niet zo duur zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ook echt nog nooit gedaan. Gewoon in de blender met die shit.quote:
Lol, dan moet je al helemaal extra afwassen. Die blenders zijn een bitch om af te wassen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ook echt nog nooit gedaan. Gewoon in de blender met die shit.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:07 schreef stinkie het volgende:
[..]
wat ben jij ineens geïnteresseerd on voedselkosten? Van je zolder afgetrapt?
True... Als je direct na het blenden doet valt het trouwens nog wel mee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, dan moet je al helemaal extra afwassen. Die blenders zijn een bitch om af te wassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |