Doe mijn pener maar evenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:10 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
fuckzooiwaarom nou poor junior, ik mag alleen oude taarten doen
Thanks expertinobrosefino!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
50 cent en Floyd waren vroeger bff's. 50 cent heeft ooit gezegd een interview dat floyd zijn beste vriend was. D'ahhhh.50 cent wilde een bokspromotie opzetten samen Floyd en maakte al plannnen hiervoor. Floyd vecht onder zijn eigen bokspromotie (daarom is hij de best betaalde athleet ter wereld naast dat hij nooit verloren heeft) en had geen behoefte om hier aan mee te werken.
50 cent is het type dat maar wat graag prive zaken voor de camera bespreekt (Young buck anyone?) en liep te zeggen dat floyd niets achterlaat voor zijn kinderen wanneer hij stopt met boksen. (U wot niqqu mad rich) Floyd pissig en negeerde 50 cent. Bromance over. 50 cent steekjes uitdelen etc. Gekibbel.
Expert on negro affairs checkin' out.
Allang man. Vond het niet zo speciaal. Doe mij maar gewoon bbq ribs.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:18 schreef Ethanolic het volgende:
Heb je die makaolo roti nou al eens gegeten dikke?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Allang man. Vond het niet zo speciaal. Doe mij maar gewoon bbq ribs.
Over ribs gesproken; ik heb thuisbezorgd.nl geblokkeerd.Komende maand even geen bestellingen meer doen.
Je bent gek.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Over ribs gesproken; ik heb thuisbezorgd.nl geblokkeerd.Komende maand even geen bestellingen meer doen.
Haha ja man.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Zelfde programma waarmee je toen jezelf een fok-sabbatical dwong?
Deze smaken echt ziekelijk goed. Het is meer gemak waarvoor ik bestel eigk. Na een zware training wat dat dere ribs. Daarbij kan ik zelf geen ribs maken omdat ik geen bbq/oven heb. Dus beter maak jij ze en paas je mij een rack.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je bent gek.
Brah ga nou eens zelf kwaliteitribs maken. Bestellen is echt belachelijk vergeleken je eigen dikke vlees.duurt alleen ff (4 uur)
gewoon justeat.nl gebruikenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
hey doe ff normal jij viespeuk met je rare gedagtes :s :s k wil gwn ete ja :squote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:39 schreef Ethanolic het volgende:
Smooth Yuri, eerst maar eens een bakkie koffie okee??? Ben niet zo makkelijk.
Haha, ja ik kwam vandaag per toeval het JustEat.nl topic op FOK! tegen. Die ook maar even geblokkeerd.quote:
jank niet, met mijn echte naam is het the larva. Je mag zelf het percentage erbij bedenken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:10 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
fuckzooiwaarom nou poor junior, ik mag alleen oude taarten doen
Ik snap quantummechanica al niet in het nederlands, laat staan engels.quote:
gewoon ribs bestellen en eten als een vent, carnivoor all the way!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
hey doe ff normal jij viespeuk met je rare gedagtes :s :s k wil gwn ete ja :s
[..]
Haha, ja ik kwam vandaag per toeval het JustEat.nl topic op FOK! tegen. Die ook maar even geblokkeerd.
Met mijn echte naam staat er (Transsexual only) geen grap.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
jank niet, met mijn echte naam is het the larva. Je mag zelf het percentage erbij bedenken.
Dat dere test results
Als jij het voor mij betaalt, prima.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon ribs bestellen en eten als een vent, carnivoor all the way!
ja hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als jij het voor mij betaalt, prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |