Daar moet ik serieus wel even rekening mee gaan houden nuquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee hoor jij hebt een bijverdiengrens (13k?).Dus ik klap nog altijd 4x zoveel
Ja, tenzij je een paar dagen hard wil cutten op de plee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:18 schreef Dimachaerus het volgende:
heb de diepvries niet goed afgesloten en al het vlees is gesmolten
what do ??
alles weggooien?
Achterhaald, toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ja eieren ook idd, ik at soms 3 eieren bij de lunch, krijg je die standaard opmerkingen over cholesterol en dat je aderen dichtslibben enzo.
Dit dus.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:07 schreef stinkie het volgende:
Of ze geven commentaar op mijn eieren en bak kwark.
En dan vanaf 11.45 friet gaan halen in het 'bedrijfsrestaurant'
Het was toch het zusje van G.R.S. die cup G had?quote:
Fixed.quote:
Nee.quote:
^^quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:39 schreef JackieBrown het volgende:
Vanwege de krullen en neus*
Die krullen van die arabische chicks soms jezus
Lijkt wel een maat van me, maar dan met lang haarquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:58 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee.
Wat is dit? Het is geen man, het is geen vrouw?
Soms? Gewoon standaard 3 eieren man.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ja eieren ook idd, ik at soms 3 eieren bij de lunch, krijg je die standaard opmerkingen over cholesterol en dat je aderen dichtslibben enzo.
Zo'n 30 rollen toiletpapier.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat zijn jullie per maand kwijt aan boodschappen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met zn tweetjes neem ik aan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Meestal +- 100 voor een week, maar van 50 euro kan je ook wel leven als je beetje b merken neemt en op aanbiedingen let.
Woon alleen, maar vriendin is er helft van de keren... 1.5 dus eigenlijkquote:
100 piek vind ik wel erg veel als je t mij vraagtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Meestal +- 100 voor een week, maar van 50 euro kan je ook wel leven als je beetje b merken neemt en op aanbiedingen let.
600 ofzoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat zijn jullie per maand kwijt aan boodschappen?
52Kquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee hoor jij hebt een bijverdiengrens (13k?).Dus ik klap nog altijd 4x zoveel
Jij hebt kinderen toch?quote:
ja, dat scheelt wel ja.quote:
http://instagram.com/p/r-c6RpML3u/?modal=truequote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey McNulty
Wat is er precies aan de hand tussen 50 en Floyd?
http://instagram.com/p/r9y3DQMLyI/?modal=true
floyd ken nie zo goed lesequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |